ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Γ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Ατυχήματα στο σπίτι και σε δημόσιους χώρους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Γ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ

ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Αναζήτηση άρθρων που διαπραγματεύονται θέματα σχετικά με τα παιδικά ατυχήματα Καθορισμός του θέματος της έρευνας (άξονες της έρευνας) Καταρτισμός ερωτηματολογίου Δείγμα της έρευνας Συλλογή δεδομένων Καταγραφή και Ανάλυση δεδομένων Αποτελέσματα – Συμπεράσματα Έρευνας Συγγραφή άρθρου Κανόνες συμπεριφοράς στο σχολείο και στο σπίτι

Άρθρα σχετικά με τα παιδικά ατυχήματα Ελληνική εταιρεία προαγωγής και αγωγής της υγείας : « Πρόληψη παιδικών ατυχημάτων » Κέντρο Έρευνας και Πρόληψης παιδικών ατυχημάτων: Πορίσματα σχετικής έρευνας Εφημερίδα Σημερινή : «Μάστιγα τα παιδικά ατυχήματα» Εφημερίδα Πολίτης: « Απροσεξία γονέων …. Τραυματίζει τέκνα» VITA GR : «Ατυχήματα στο σχολείο»

Σημαντικότερες αναφορές από την αρθρογραφία Ατύχημα= δυσάρεστο περιστατικό από «ατυχία» «Τα ατυχήματα είναι μέχρι στιγμής το πιο σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι ενήλικες έως 34 ετών. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2008, οι θάνατοι που οφείλονται σε ατύχημα ανέρχονται σε ποσοστό (του συνόλου των θανάτων) 8,3% στις ηλικίες 0-4 ετών, σε 38% στις ηλικίες 5-14 ετών, σε 73,5% στις ηλικίες 15-24 ετών και σε 56,5% στις ηλικίες 25-34 ετών» ΚΕΠΠΑ

Σημαντικότερες αναφορές από την αρθρογραφία «Τα ατυχήματα αποτελούν το σημαντικότερο πρόβλημα υγείας παιδιών και νέων ατόμων. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια τα παιδικά ατυχήματα έχουν πάρει στον τόπο μας διαστάσεις επιδημίας. Όμως, η αντιμετώπισή τους είναι εφικτή και η επιδημία είναι δυνατό να τεθεί υπό έλεγχο, όπως έχει δείξει η εμπειρία άλλων χωρών, που έχουν εφαρμόσει επιτυχή προγράμματα πρόληψης.» Εφημερίδα Πολίτης

Σημαντικότερες αναφορές από την αρθρογραφία «Έρευνες έχουν δείξει ότι το 90% των τραυματισμών παιδιών θα μπορούσαν να προληφθούν με την κατάλληλη εκπαίδευση των γονιών και με αλλαγές στην κατασκευή, αλλά και στα προϊόντα που βρίσκονται μέσα στο σπίτι.» « Ένα ατύχημα που μπορεί να πάθει ένα παιδί στο σχολείο δεν είναι πάντα αποτέλεσμα της δικής του απροσεξίας. Η υποδομή του σχολείου με συνάρτηση την ευθύνη αυτού μπορεί να είναι σε θέση να προλάβουν ένα παιδικό ατύχημα.»

Σημαντικότερες αναφορές από την αρθρογραφία Οι 5 άξονες: Οι ειδικοί ανακοίνωσαν πέντε άξονες στους οποίους πρέπει να κινηθούν οι γονείς και η πολιτεία για τη μείωση των παιδικών ατυχημάτων. -Πρόληψη - Eνημέρωση -Γρήγορη και σωστή μεταφορά στο νοσοκομείο -Δημιουργία Παιδικών Κέντρων Τραύματος (Ενδεικτικά στη Γερμανία από τη στιγμή που λειτούργησαν τα Παιδικά Κέντρα Τραύματος, η παιδική θνησιμότητα μειώθηκε σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30%. -Καταγραφή των παιδικών τραυμάτων.

Σημαντικότερες αναφορές από την αρθρογραφία « Πάντα πρέπει να καθορίζονται κανόνες για όλες τις δραστηριότητες του σχολείου. Οι μαθητές πρέπει οι ίδιοι να γίνουν υπεύθυνοι και πάντα να είναι υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών. Πρέπει να κοινοποιούνται σε όλους τους μαθητές κανόνες συμπεριφοράς για την αποφυγή ατυχημάτων» Εφημερίδα Σημερινή

Ερωτήματα έρευνας Σε ποιους χώρους γίνονται πιο συχνά τα παιδικά ατυχήματα; Τι είδους ατυχήματα συμβαίνουν τις περισσότερες φορές; Που οφείλονται αυτά τα ατυχήματα; Τι μπορεί να γίνει προκειμένου να βελτιωθεί η υπάρχουσα κατάσταση;

Δείγμα Αποφασίσαμε να δώσουμε ερωτηματολόγια στους μαθητές των Δ,΄ Ε΄ και Στ΄ τάξεων του σχολείου μας. Δ΄ Τάξη: 24 μαθητές Ε΄ Τάξη: 44 μαθητές Στ΄Τάξη: 42 μαθητές Χρησιμοποιήσαμε το ερωτηματολόγιο που υπήρχε στο άρθρο του σχολικού μας βιβλίου εμπλουτίζοντας το με κάποιες δικές μας ερωτήσεις.

Ερωτηματολόγιο Ποιό είναι το πιο πρόσφατο ατύχημα που σας έχει συμβεί; Πτώση Σύγκρουση Κάψιμο Τροχαίο Κόψιμο Κάποιο άλλο

Ερωτηματολόγιο Πού σας συνέβη το ατύχημα; Στο σπίτι Στο σχολείο Στο δρόμο Στο πάρκο Κάπου αλλού

Ερωτηματολόγιο Αν το ατύχημα συνέβη στο σχολείο σε ποιον ακριβώς χώρο συνέβη αυτό; Στην είσοδο - έξοδο Στο προαύλιο Στην τάξη Στους διαδρόμους Κάπου αλλού

Ερωτηματολόγιο Ποιά ήταν η αιτία που προκάλεσε το ατύχημα; Αφηρημάδα δική μου Αφηρημάδα των άλλων Τσακωμός Περιέργεια Μη υπακοή σε κανόνες ασφάλειας Κάποια άλλη

Ερωτηματολόγιο Ποιά τα αποτελέσματα του ατυχήματος; μώλωπες σκισίματα σπάσιμο διάσειση στραμπούληγμα Κάποιο άλλο

Καταγραφή αποτελεσμάτων Ποιό είναι το πιο πρόσφατο ατύχημα που σας έχει συμβεί; Πτώση - 53 μαθητές – 48% Σύγκρουση- 28 μαθητές – 25% Κάψιμο – 2 μαθητές – 2% Τροχαίο - 2 μαθητές – 2% Κόψιμο – 18 μαθητές – 16% Κάποιο άλλο – 7 μαθητές – 6%

Ποιό είναι το πιο πρόσφατο ατύχημα που σας έχει συμβεί;

Καταγραφή αποτελεσμάτων Πού σας συνέβη το ατύχημα; Στο σπίτι – 45 μαθητές – 40% Στο σχολείο – 35 μαθητές - 32% Στο δρόμο – 14 μαθητές – 14% Στο πάρκο – 7 μαθητές – 6% Κάπου αλλού- 9 μαθητές – 8%

Πού σας συνέβη το ατύχημα;

Καταγραφή αποτελεσμάτων Αν το ατύχημα συνέβη στο σχολείο σε ποιον ακριβώς χώρο συνέβη αυτό; Στην είσοδο - έξοδο – 12 μαθητές – 38% Στο προαύλιο – 5 μαθητές – 16% Στην τάξη – 1 μαθητής – 3% Στους διαδρόμους – 13 μαθητές – 40% Κάπου αλλού- 1 μαθητής – 3%

Αν το ατύχημα συνέβη στο σχολείο σε ποιον ακριβώς χώρο συνέβη αυτό;

Καταγραφή αποτελεσμάτων Ποιά ήταν η αιτία που προκάλεσε το ατύχημα; Αφηρημάδα δική μου – 39 μαθητές – 35% Αφηρημάδα των άλλων – 20 μαθητές – 18% Τσακωμός – 14 μαθητές – 13% Περιέργεια – 11 μαθητές- 10% Μη υπακοή σε κανόνες ασφάλειας - 19 μαθητές- 17% Κάποια άλλη- 7 μαθητές – 6%

Ποιά ήταν η αιτία που προκάλεσε το ατύχημα;

Καταγραφή αποτελεσμάτων Ποιά τα αποτελέσματα του ατυχήματος; Μώλωπες – 50 μαθητές – 45% Σκισίματα – 26 μαθητές – 24% Σπάσιμο – 1 μαθητές – 1% Διάσειση – 3 μαθητές – 3% Στραμπούληγμα - 5 μαθητές – 4% Κάποιο άλλο – 25 μαθητές – 23%

Άρθρο Ποιά τα αποτελέσματα του ατυχήματος;

Συμπεράσματα – Σύγκριση με άλλες έρευνες Οι περισσότεροι μαθητές δήλωσαν πως το πιο πρόσφατο ατύχημά τους ήταν το πέσιμο. Ακολουθούσαν τα ατυχήματα σχετικά με σύγκρουση και κόψιμο. Οι περισσότεροι μαθητές δήλωσαν πως το πιο πρόσφατο ατύχημα το είχαν στο σπίτι. Αρκετά μεγάλος αριθμός μαθητών δήλωσαν πως το πιο πρόσφατο ατύχημα το είχαν στο σχολείο. Οι περισσότεροι μαθητές οι οποίοι είχαν το πιο πρόσφατο ατύχημα στο σχολείο ανάφεραν πως αυτό συνέβηκε στους διαδρόμους του σχολείου.

Συμπεράσματα – Σύγκριση με άλλες έρευνες Οι περισσότεροι μαθητές πιστεύουν πως κύρια αιτία του πρόσφατου ατυχήματός τους ήταν η αφηρημάδα τους. Σημαντικό ποσοστό μαθητών ανάφερε πως το ατύχημα που είχαν οφειλόταν σε ανυπακοή στους κανόνες ασφάλειας. Το 42% των μαθητών απέκτησαν μώλωπες από τα ατυχήματα που είχαν. Τα δικά μας αποτελέσματα ήταν πολύ κοντά στις έρευνες τις οποίες διαβάσαμε.

Πως πρέπει να συμπεριφέρομαι στο σχολείο Δεν κάνω ακροβατικά στις σκάλες και στα κάγκελα. Περιμένουμε τη σειρά μας στο κυλικείο και δεν τσακωνόμαστε για το ποιος θα εξυπηρετηθεί πρώτος. Βγαίνουμε από την τάξη χωρίς να τρέχουμε και να σπρώχνουμε ο ένας τον άλλο. Παίζουμε χωρίς να θέτουμε τον εαυτό μας σε κίνδυνο.

Πως πρέπει να συμπεριφέρομαι στο σχολείο Παίζουμε στα γήπεδα του σχολείου και όχι στις σκάλες και τους διαδρόμους. Δεν εγκαταλείπουμε το σχολείο για κανένα λόγο. Δεν πηδάμε από ψηλά σημεία. Υπακούμε στους κανόνες που ορίστηκαν από το σχολείο για την ασφάλειά μας.

Τι πρέπει να κάνω ή να μην κάνω όταν βρίσκομαι εκτός σχολείου Αποφεύγω να επεξεργάζομαι ηλεκτρικές συσκευές. Είμαι προσεκτικός όταν βγαίνω έξω στην αυλή για παιχνίδι. Αποφεύγω το παιχνίδι στο δρόμο. Δε σκαρφαλώνω στα κάγκελα των μπαλκονιών. Αποφεύγω τα αιχμηρά αντικείμενα. Δεν ανάβω φωτιά για κανένα λόγο και δεν επιχειρώ να μαγειρέψω χωρίς την επίβλεψη κάποιου ενήλικα.

Κρυπτόλεξο: ΚΟΨΙΜΟ, ΜΩΛΩΠΑΣ, ΚΑΨΙΜΟ, ΠΟΝΟΣ, ΑΤΥΧΗΜΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΠΡΟΛΗΨΗ, ΣΠΑΣΙΜΟ, ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Δ Φ Ε Τ Θ Γ Χ Ζ Ω Ν Ξ Β Η

ΛΥΣΗ Λ Ρ Π Κ Ο Ψ Ι Μ Υ Α Σ Δ Φ Ε Τ Θ Γ Χ Ζ Ω Ν Ξ Β Η