Στην τάξη μου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Modern Greek Lessons
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Στην τάξη μου.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Εκεί που είσαι ήμουν Και εκεί που είσαι θα’ρθω Υ. Γ: Να με περιμένεις
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Πινόκιο, πρέπει να μελετήσουμε και λίγο. Εντάξει μπαμπά.
 ΘΕΛΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΩ? ΠΕΡΙΕΧΩ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΣΟΥ!ΕΣΚΑΣΕΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕΣ ΆΛΛΟ!Ε,ΛΟΙΠΟΝ,ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕΡΩΣΩ ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΩ ΕΚΤΟΣ.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Προετοιμασία της Βιβλικής
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Πόσο καλά ξέρεις μαθηματικά?
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Λύνω προβλήματα, τετράδιο εργασιών
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Γεωργία Κοτσιώλη.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στην τάξη μου

Τάξη Γ2 Πάμε μέσα στην τάξη! Όταν χτυπά το κουδούνι, μπαίνω μέσα στην τάξη με την κυρία Μαρία Κουτσογιάννη.

Είστε όλοι στη θέση σας; Ώρα για μάθημα! Μαθηματικά Η κυρία Μαρία κάθεται δίπλα μου. Κάθε μέρα η κυρία Μαρία μου ζητά να διαβάσω και να γράψω στο τετράδιο ή στον πίνακα.

Όλα τα παιδιά γράφουν και διαβάζουν μέσα στην τάξη. Ανάγνωση Διάβασε δυνατά Αλέξη! Μπράβο, τα κατάφερες! Μπράβο Αλέξη! Μπράβο! Όλα τα παιδιά γράφουν και διαβάζουν μέσα στην τάξη. Κι εγώ γράφω και διαβάζω και τότε όλοι μου λένε «Μπράβο Αλέξη!»

Είναι ώρα για μάθημα Αλέξη! Όχι αγκαλιές τώρα. Γράψε στο τετράδιό σου. Μερικές φορές εγώ δεν θέλω να γράψω. Τότε αγκαλιάζω την κυρία Μαρία και παίζω μαζί της. Η κυρία Μαρία όμως δε με αγκαλιάζει και μου ζητά πάλι να γράψω. Εγώ όμως δεν θέλω και φωνάζω δυνατά. Η κυρία Μαρία στενοχωριέται.

Δεν είμαι έτοιμος να γράψω ακόμα. Εντάξει Αλέξη! Θα γράψεις σε λίγο. 13x 3= Όταν δεν θέλω να γράψω, θα προσπαθήσω να πω στην κυρία μου «Δεν είμαι έτοιμος να γράψω ακόμα». Δεν χρειάζεται να θυμώσω και να φωνάζω. Η κυρία Μαρία θα είναι χαρούμενη και θα πει «Εντάξει Αλέξη! Θα γράψεις σε λίγο».

Η κυρία Μαρία θα περιμένει να γίνω έτοιμος. Σε λίγο θα γράφω. Γράψε Αλέξη! Μπράβο, τα κατάφερες! Μπράβο! Είμαι έτοιμος! 45+11= 34+20= Η κυρία Μαρία θα περιμένει να γίνω έτοιμος. Σε λίγο θα γράφω. Έτσι θα είμαι χαρούμενος και η κυρία Μαρία υπερήφανη για μένα και χαρούμενη. Όλα θα είναι εντάξει!