Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΤΣΙΦΤΕΛΙΔΟΥ Θ. - ΡΙΖΟΥ Σ.
Eνδοσχολικός εκφοβισμός
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Οι πεντε ΜΕΛΙΝΑ ΙΕΡΟΔΙΑΚΟΝΟΥ ΘΑΛΕΙΑ ΚΩΤΟΥΛΑ ΕΛΕΝΑ ΚΟΒΑΝΗ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Γονείς Εκπαιδευτικοί Μηχανισμοί ομάδας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
«ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΠΡΟΛΗΨΗ»
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΘΕΜΑ: ΟΙ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓOI ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
Ερευνα για την σχολικη βια
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση 1ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τσιφτελίδου Θεοδώρα Ενδοσχολική βία Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση

Στόχοι του προγράμματος Διερεύνηση των διαστάσεων του προβλήματος στο σχολικό μας χώρο Ανάδειξη του προβλήματος Ενημέρωση μαθητών, καθηγητών, γονιών Αλλαγή νοοτροπίας και συμπεριφοράς

Μέσα επίτευξης των στόχων Ερωτηματολόγιο Βιωματικές συναντήσεις Εικαστικά (έργα, προθήκες) Θέατρο Ημερίδα Επισκέψεις Πανηγύρι

1α. Ερωτηματολόγιο-Αποτελέσματα Δείγμα 100 μαθητών της Β’ τάξης του σχολείου μας υπήρξαν μάρτυρες επιθέσεων (λεκτικών ή σωματικών) μέσα στο σχολείο 83,9% δέχτηκαν υβριστικά, ειρωνικά ή μειωτικά σχόλια από συμμαθητές/τριες 68,8% ενόχλησαν λεκτικά συμμαθητή/τρια 60,4% κατέστρεψαν αντικείμενα σχολικού εξοπλισμού 56,0% δέχτηκαν υβριστικά, ειρωνικά ή μειωτικά σχόλια από καθηγητή/τρια 54,8% δέχτηκαν σωματική επίθεση 33,3%

1β. Ερωτηματολόγιο-Αποτελέσματα Ποιοι λόγοι οδηγούν στη βίαιη συμπεριφορά; το ίδιο το άτομο 24,7% οικογένεια 21,3% πολυπαραγοντικό φαινόμενο 16,9% σχολείο (μεγάλη ηλικία καθηγητών, πίεση, ανία …) 11,2% εφηβεία 10,1% κοινωνία 4,5%

1γ. Ερωτηματολόγιο-αποτελέσματα Πώς πιστεύετε ότι θα αντιμετωπιζόταν καλύτερα το φαινόμενο της βίας; δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί 26,8% με αλλαγές στο σχολείο (λειτουργία, καθηγητές, σύμβουλοι) 19,5% με τη βοήθεια ειδικού 13,4% με ιδιαίτερη προσοχή στις οικογενειακές σχέσεις 11,0% με ευθύνη του ίδιου του ατόμου με αυστηρότερες ποινές 9,8%

2α. Βιωματικές συναντήσεις Μορφή Κύκλος 13 βιωματικών συναντήσεων Ομάδα 24 μαθητών (θύτες και θύματα στο σχολικό χώρο) Την ομάδα διηύθυνε η υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος με τη βοήθεια εκπαιδευτικού υλικού από το κέντρο πρόληψης «Ελπίδα» Στόχοι να αναζητηθούν: οι μορφές της βίας τα αίτια της βίαιης συμπεριφοράς μέσα από βιώματα και εμπειρίες

2β. Βιωματικές συναντήσεις Αποτελέσματα Γνώση (μορφές βίας), ενημέρωση Έκφραση απωθημένων συναισθημάτων Ανάδειξη διαφωνιών και συγκρούσεων Βαθιά γνωριμία του άγνωστου διπλανού και του εαυτού μας Δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων Αλλαγή σκέψης και συμπεριφοράς Μέσα Ζωγραφική, κολάζ, θεατρικό παιχνίδι, παιχνίδι ρόλων, αυτοσχεδιασμοί, χορός, τραγούδι, συζήτηση

3. Εικαστικά Προετοιμασία – κίνητρο – ερέθισμα Προβολή εικόνων διαφόρων μορφών βίας (συναισθηματικής, σωματικής, λεκτικής κ.ά.) Σχολιασμός – προβληματισμός Δημιουργία ζωγραφικού έργου Κατάλογος έργων

Κατάλογος έργων Το δάκρυ Ειρήνη – Βία: κόσμοι παράλληλοι Βία στο σπίτι (Σεμερτζίδου Μαρία-Ισιδώρα, Τσινίδου Κορίνα, Γιάγκος Χρήστος) Ειρήνη – Βία: κόσμοι παράλληλοι (Παπαθανασίου Βασίλης) Βία στο σπίτι (Μαραντίδου Μαρία) Μίλα, μη φοβάσαι (Μαραντίδου Μαρία) Ειρήνη (Κων/νίδου Κων/ντίνα, Λιόλιου Ελένη, Λιόλιου Μαρία) Περιστέρι ειρήνης (Τσιλιγγούδη Ουρανία, Ψωμά Ευαγγελία-Μαρία) Χέρια που προστατεύουν (Νίνου Σοφία, Μόγια Μαρία) Βία χωρίς σύνορα (Σεμερτζίδου Μαρία-Ισιδώρα, Τσινίδου Κορίνα, Γιάγκος Χρήστος) Γυναίκες χωρίς φωνή (Μαραντίδου Μαρία, Λιούρα Ιωάννα) Λεκτική βία (Παπαντωνίου Άγγελος) Η Υδρόγειος της βίας ( Νεστορή Αναστασία, Παπαδόπουλος Γιάννης-Ρένος) Εξοικείωση με τη βία (Φλώρος Θεοφάνης) Εκφοβισμός στο σχολείο (Κων/νίδου Κων/ντίνα, Λιόλιου Ελένη, Λιόλιου Μαρία)

4. Θέατρο διάλογοι μονόλογοι γράφτηκαν και δραματοποιήθηκαν από τους μαθητές σχετικά με τη βία διάλογοι μονόλογοι

5. Ημερίδα παρουσιάσεις – ανακοινώσεις: Οι έφηβοι πρέπει να λένε ΟΧΙ στη βία παρουσιάσεις – ανακοινώσεις: από τους υπευθύνους του προγράμματος από ψυχολόγους του κέντρου «Ελπίδα» από κοινωνική λειτουργό («Χαμόγελο του παιδιού») από τον αρμόδιο του τμήματος ανηλίκων της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

6. Εκπαιδευτική εκδρομή στην Ξάνθη 26-27 Φεβρουαρίου 2010 6. Εκπαιδευτική εκδρομή στην Ξάνθη 26-27 Φεβρουαρίου 2010 Επίσκεψη και παρουσίαση του προγράμματός μας στο 1ο ΓΕΛ Ξάνθης (όπου φοιτούν αρκετοί μουσουλμάνοι μαθητές) Στόχοι: δημιουργία φιλικών σχέσεων με τους μαθητές του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης μέσα από την κοινή εκπαιδευτική εμπειρία ενός προγράμματος επίτευξη συνοχής ανάμεσα στους μαθητές των υποομάδων του προγράμματος συμμετοχή σε παράλληλες δραστηριότητες με επισκέψεις: - στον υδροβιότοπο στη λίμνη Βιστωνίδα - στην πόλη της Ξάνθης και το Λαογραφικό της Μουσείο - στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων

7. Το πανηγύρι συναυλία θεατρικά δρώμενα χορός Γιορτή για τη χαρά της ζωής συναυλία θεατρικά δρώμενα χορός

οι μαθητές και οι καθηγητές του 1ου ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ Σας ευχαριστούν για τη φιλοξενία !!!