Ενότητα 6η Το ελάφι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΟΦΙΑ ΤΖΑΒΕΛΑ ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ ΜΠΟΥΖΗ
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Στο διάλειμμα.
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
…Και ξάφνου, να, λίγο πιο κάτω απ' το διάσελο, δεν θα ήταν σε περισσότερο από 100, ειλικρινά, μέτρα, είδα την φιγούρα, ενός μεγάλου, γκρίζου με τα χρώματα.
Στην ταινία «Άρωμα Γυναίκας» υπάρχει μια αξέχαστη σκηνή...
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια με τη μαμά τους.
Ο ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
Θεά Άρτεμη Όλυμπος.
Εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα: «Τα ζώα του δάσους»
Του Ιάσων Θεοδώρου Ο Ρώσος Γιούρι Ρούσκι είναι ένας συγγραφέας βιβλίων. Του αρέσει να γράφει για πολέμους. Όλα τα βιβλία του είναι υπέροχα. Μία μέρα.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
…ένα ταξίδι που διαρκεί Δημιουργία παρουσίασης
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΠΟΥΡΤΖΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑ Α2 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΚΕΙΜΕΝΑ.
Eργαστήριο.
Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ.
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΗΡΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΟ ΓΑΜΟ,
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Η 12 η από τις 12 Προτροπές Να έχω Κέντρο της Αγάπης μου τον Άνθρωπο.
Mια εκδρομή στο δάσος στο βουνό
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
Μία φανταστική βροχή… Εμπνευσμένη από το παραμύθι «Πινεζοβροχή» του μαγευτικού Παραμυθά, Ευγένιου Τριβιζά Γράφουν και δημιουργούν τα παιδιά της Α΄1 τάξης.
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Ο Δουλευτάρης και ο Ακαμάτης
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
Αρχαία Ελληνικά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ
ΤΟ ΕΛΑΦΙ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΤΑΖΜΑΝΙΑΣ.
Λευκή Τίγρης.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Γ 2 ΤΑΞΗ.
Τα ζώα έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΜΙΝ ΒΛΑΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΡΗΤΣΩΤΑΚΗΣ
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
 Τα σκυλιά λένε πως είναι η καλύτερη φίλοι του ανθρώπου και ζουν πολλά χρόνια και υπάρχουν διάφορα σκυλιά όπως τα Δαλματίας.
 Γενικά στοιχεία  Οι Αρκούδες είναι τα θηλαστικά της οικογένειας των Αρκτιδών (Ursidae) — από το αρχαίο ελληνικό άρκτος, και το λατινικό « ursus» αντίστοιχα.
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Σ’ ένα βουνό της Πελοποννήσου ζούσε το ιερό ελάφι της θεάς Άρτεμης.
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ.
Τα ωραία μέρη του Κουρνά
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 6η Το ελάφι

Κάποια μέρα ένα ελάφι είδε τον εαυτό του κοιτώντας στη λίμνη

Τι ωραίο ελάφι που είμαι. είδα τον εαυτό μου στη λίμνη και θαμπώθηκα Τι ωραίο ελάφι που είμαι!!! είδα τον εαυτό μου στη λίμνη και θαμπώθηκα! τι ομορφιά!!! Τα κέρατά μου είναι υπέροχα: ένα πραγματικό στολίδι. Είμαι ο βασιλιάς της ομορφιάς! Όλα τα ζώα ζηλεύουν την ομορφιά μου!!!

Όμως τα πόδια μου είναι πάρα πολύ λεπτά και δε μπορούν να σηκώσουν το βάρος από τα υπέροχα κέρατά μου! Μακάρι να ήταν περισσότερο εμφανίσιμα!!!

Όμως ξαφνικά ακούγονται φωνές κυνηγών και γαβγίσματα ζώων!!! Πλησιάζει ο εχθρός. Και το ελάφι αρχίζει να φοβάται!!!

Νομίζω είδα ένα ελάφι!!! Ξεκινά η ημέρα μας με τον καλύτερο τρόπο!!! Γαβ, γαβ, γαβ!!! Νομίζω είδα ένα ελάφι!!! Ξεκινά η ημέρα μας με τον καλύτερο τρόπο!!!

Πω πω. έρχονται κυνηγοί. Πρέπει να τρέξω, να προλάβω Πω πω! έρχονται κυνηγοί! Πρέπει να τρέξω, να προλάβω!! ας ακολουθήσω αυτό το μονοπάτι!!!

Βλέπω ότι τα πόδια μου που δε μου άρεσαν ιδιαίτερα, με βοηθούνε να ξεφύγω από τα βόλια των εχθρών. Τελικά δεν είχα εκτιμήσει ιδιαίτερα τις δυνατότητές τους!

Όμως το δάσος γίνεται όλο και πιο πυκνό! Κι ενώ μπορώ να κρυφτώ, ωστόσο φοβάμαι ότι θα μπλεχτούν τα κέρατά μου στους χαμηλούς θάμνους! Ας ελπίσουμε ότι αυτό δε θα συμβεί!Άλλωστε δεν έχω άλλη επιλογή, καθώς αν γυρίσω πίσω θα έρθω αντιμέτωπο με τους κυνηγούς και τα σκυλιά!

Τελικά, τα κέρατά του πιάστηκαν στο θάμνο και οδηγήθηκε αναπάντεχα στο χαμό του καθώς προδόθηκε από ένα σημείο του σώματός του το οποίο λάτρευε.

Ο μύθος διδάσκει ότι δεν πρέπει να Θαυμάζουμε μόνο στα εξωτερικά χαρακτηριστικά ,αλλά να εκτιμούμε και τη λειτουργικότητα του σώματός μας. Χαρακτηριστικά τα οποία πιθανόν να στερούνται εξωτερικής ομορφιάς αποδεικνύονται χρήσιμα σε διάφορες περιστάσεις της ζωής μας.

Είδος κειμένου → παραβολή. Τα κείμενα με αλληγορικό χαρακτήρα Προσελκύουν το ενδιαφέρον το αναγνώστη Γίνονται περισσότερο εύληπτα Διακρίνονται για τη ζωντάνια και την παραστατικότητα Διδάσκουν χωρίς «πρέπει» και Κηρύγματα ηθικού περιεχομένου.