«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Ο Καψοκαλύβας (ξανά).
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Δρόμος αρετής και δύναμης
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Διάφοροι τύποι καπνιστών 1.Γνώστες: Γνωρίζουν τις συνέπειες του καπνίσματος και αποφασίζουν να το αρχίσουν. 2.Πειραματιζόμενοι: Καπνίζουν σπάνια π.χ.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (1/12) Δεν ξεχνώ – αμελώ να επισκέπτομαι την σελίδα….. http://schoolinclouds.webs.com/ Δεν διστάζω να έρχομαι σε επικοινωνία με τα άλλα μέλη του φόρουμ! Επιδιώκω να παίρνω μέρος στις διάφορες e-activities  / και παράλληλες δράσεις. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (2/12) Στην προηγούμενη συνάντηση , μιλήσαμε για το πέρασμα από την παιδική στην ενήλικη ζωή, που λέγεται «εφηβεία». Χαρακτηρίζεται από αλλαγές σωματικές, αλλαγές συναισθημάτων, άλλοτε γρήγορες ή αργές, άλλοτε εμφανείς ή λιγότερο εμφανείς. Ορμόνες κυκλοφορούν στο αίμα, ο έφηβος μπαίνει στην περίοδο της γονιμότητας, ο καθρέφτης πότε γίνεται σύμμαχος, πότε εχθρός, τις περισσότερες φορές προσπαθούμε να εκτιμήσουμε τον εαυτό μας ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. . Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (3/12) Η ομορφιά και η ασχήμια δεν είναι απόλυτες έννοιες. Αρκεί να ερωτευθούμε κάποιον, που θεωρούσαμε συνηθισμένο ή άσχημο, για να αντιληφθούμε ότι από τη στιγμή που αγαπάμε όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία. Οι επιθυμίες μας σκοντάφτουν στους φόβους και τις απαγορεύσεις των γονέων. Είμαστε υποχρεωμένοι να υπακούμε σε κανόνες και όρια με τα οποία δεν συμφωνούμε πάντα. Υπάρχουν στιγμές που θέλουμε να μεγαλώσουμε γρήγορα, άλλες φορές πάλι δεν θέλουμε να μεγαλώσουμε επειδή διαπιστώνουμε πόσο δύσκολο είναι στην εποχή μας να είναι κανείς ανεξάρτητος. Τότε κάνουμε ΥΠΟΜΟΝΗ, εφοδιάζουμε τον εαυτό μας με γνώσεις και συναισθηματικές εμπειρίες , ώστε να προετοιμαστούμε για την εποχή της πολυπόθητης αυτονομίας. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

5η Συνάντηση (4/12) «Ποιος είσαι φίλε»; Σε κάθε ηλικία έχουμε ανάγκη από άλλους ανθρώπους γύρω μας. Γονείς – φίλους – παρέες. Οι ανθρώπινες σχέσεις είτε αφορούν την οικογένεια, είτε τους φίλους, είτε το άλλο φύλο, Δεν είναι απλή υπόθεση. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (5/12) Αναζητούμε 4 εθελοντές να παίξουν ένα μικρό σκετς. Υλικό: Φυλλάδια 1 και 2: «Η Ιστορία του Φώτη» - Μέρος Α΄ Α΄ ζευγάρι Φώτης Μητέρα Φώτη Έκβαση Α’ (φυλλάδιο 1) Β΄ ζευγάρι Γιάννης (φίλος Φώτη) Έκβαση Β΄ (φυλλάδιο 2) Εάν υπάρχουν στην ομάδα περισσότερα κορίτσια όπου Φώτης = Ελεάνα και όπου Γιάννης = Μαρία Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (6/12) Οι εθελοντές – ηθοποιοί αποσύρονται να προετοιμάσουν τον ρόλο τους για μερικά λεπτά. Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες εντός της αίθουσας Διαβάζουμε την ιστορία του Φώτη στην επόμενη διαφάνεια. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (7/12) Η Ιστορία του Φώτη – Μέρος Α΄ Ο Φώτης είναι ένα συμπαθητικό αγόρι 16 ετών. Ο καλύτερός του φίλος, ο Γιάννης έχει τα γενέθλιά του το επόμενο Σαββατοκύριακο και οι γονείς του, του έχουν επιτρέψει να κάνει πάρτι στο σπίτι, ενώ αυτοί θα λείπουν. Εδώ και αρκετές μέρες το πιο σημαντικό θέμα στη ζωή του Φώτη και του Γιάννη, είναι η διοργάνωση αυτού του πάρτι. Έχουν ήδη σκεφτεί ποιους θα καλέσουν και βέβαια δεν θα μπορούσε να λείπει η Ελεάνα. Η Ελεάνα είναι μια όμορφη κοπέλα , που δείχνει ιδιαίτερα ντροπαλή. Εβδομάδες τώρα ο Φώτης ψάχνει την κατάλληλη ευκαιρία να την πλησιάσει. Νομίζει ότι είναι ερωτευμένος μαζί της. Ξαφνικά η μητέρα του, του ανακοινώνει ότι το επόμενο Σαββατοκύριακο έχουν προγραμματίσει να επισκεφτούν οικογενειακώς τον αγαπημένο θείο του Φώτη που γιορτάζει. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 5η Συνάντηση (8/12) Έκβαση Α΄ Ο Φώτης λέει στη μητέρα του ότι δεν θα πάει μαζί τους και προσπαθεί να της εξηγήσει τους λόγους: Τι νομίζετε ότι σκέφτηκε ο Φώτης; Πως νομίζετε ότι ένιωσε ο Φώτης; Τι νομίζετε ότι σκέφτηκε η μητέρα του Φώτη Πως νομίζετε ότι ένιωσε η μητέρα του Φώτη; …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Έκβαση Β΄ Ο Φώτης ανακοινώνει στον Γιάννη ότι δεν θα πάει στο πάρτι και προσπαθεί να του εξηγήσει τους λόγους Τι νομίζετε ότι σκέφτηκε ο Γιάννης; Πως νομίζετε ότι ένιωσε ο Γιάννης; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (9/12) Παιχνίδι Ρόλων Α – οι εθελοντές παίζουν το σενάριο της έκβασης Α΄ (10 λεπτά) Παιχνίδι Ρόλων Β – οι εθελοντές παίζουν το σενάριο της έκβασης Β΄ Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (10/12) Πως νιώσατε οι εθελοντές ηθοποιοί ερμηνεύοντας διαφορετικούς ρόλους; Τι σας δυσκόλεψε; Τι σας ευχαρίστησε; Οι μαθητές που παρακολουθήσατε: Τι σας θύμωσε; Τι σας ανακούφισε; Τι σας απαγοήτευσε; Διαβάζουμε στην επόμενη διαφάνεια όλοι μαζί μία πιθανή εκδοχή της Ιστορίας του Φώτη. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (11/12) Η Ιστορία του Φώτη – Μέρος Β΄ (μία πιθανή συνέχεια) Είναι Σάββατο βράδυ και ο Φώτης βρίσκεται στο πάρτι. Το σπίτι του Γιάννη είναι γεμάτο κόσμο και μερικοί από αυτούς είναι τελείως άγνωστοι καθώς ο αδελφός του Γιάννη, δύο χρόνια μεγαλύτερος, έχει καλέσει και δικούς του φίλους. Ψάχνει αμέσως την Ελεάνα. Τη βρίσκει να χορεύει με ένα μεγαλύτερο αγόρι. Δεν δίνει καθόλου την αρχική εντύπωση που είχε ο Φώτης γι’ αυτήν. Είναι σαν ένας άλλος άνθρωπος. Ο Φώτης της γνέφει, αλλά αυτή δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για την παρουσία του. Ψάχνει τον Γιάννη, αλλά αυτός είναι απασχολημένος με τους καλεσμένους του. Νιώθει μόνος. Μετά από λίγο προφασίζεται ότι οι γονείς του τον περιμένουν νωρίς στο σπίτι και φεύγει από το πάρτι! (3 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 5η Συνάντηση (12/12) Τι περίμενε ο Φώτης από αυτό το πάρτι; Τι τον οδήγησε στην απόφαση να φύγει; Ποιες διαφορετικές καταστάσεις είχε να αντιμετωπίσει ο Φώτης σε σχέση με: Τη μητέρα του Το φίλο του Την Ελεάνα Τον εαυτό του - Θα μπορούσατε να φανταστείτε μία διαφορετική έκβαση της Ιστορίας; Έχει συμβεί σε εσάς ή σε κάποιο φίλο σας κάτι παρόμοιο; Σχολιάστε την σημερινή συνάντηση Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση