Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Δημιουργία λογαριασμού .
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Τα δικαιώματα των παιδιών
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Κουίζ ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ  Δες τις δηλώσεις που ακολουθούν.  Αποφάσισε ποιες, κατά τη γνώμη σου, είναι ορθές και ποιες λανθασμένες.  Πάτα F5 και.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Στην τάξη μου.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Mailing Procedures and Equipment
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
MAILING SERVICES ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Letters and Cards (United Kingdom)/ Γράμματα και Κάρτες (Ηνωμένο Βασίλειο) Οι επιστολές και οι κάρτες μπορούν.
Η ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (COVER LETTER)
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
Τα ψάθινα καπέλα.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Mailing Procedures and Equipment
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
Αγαπημένο μου παιδί....
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Παραγωγή γραπτού λόγου στο Λύκειο
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Αγαπημένο μου παιδί....
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
Προσωπικές αντωνυμίες
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΟΝΟΜΑ ……………………… …………….………. Ζωγράφισε τα γράμματα και το αεροπλάνο. αααα ε Διάβασε όλες τις φωνούλες και βάλε σε κύκλο τις φωνούλες ε ΑΑΑΑ τ και α …… μ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας Μορφολογικά χαρακτηριστικά της επιστολής Βασικές πληροφορίες που αναγράφονται στο φάκελο ενός γράμματος

Μελετούμε τα γράμματα (επιστολές) Σε κάθε ομάδα υπάρχουν ορισμένα γράμματα. Αφού επεξεργαστείτε τα γράμματα, συμπληρώστε τον πίνακα με τις παρατηρήσεις σας. Ανακοινώστε τα αποτελέσματα της εργασίας σας. Συμπληρώστε τα σημεία που δε σημειώσατε στον πίνακά σας.

Χαρακτηριστικά ενός γράμματος Πόλη ή χωριό και ημερομηνία Προσφώνηση (Αγαπητέ/η, Φίλε/η, Ξάδερφε/η + όνομα παραλήπτη) Χαιρετισμός (Με αγάπη, Σε φιλώ, Με εκτίμηση) Υπογραφή Αποστολέα

Με ποιους άλλους τρόπους αλληλογραφούμε; Ηλεκτρονικό Μήνυμα (e- mail) Τηλεγράφημα Φαξ

Κείμενο (Β.Μ. σελ. 68)

Μελετούμε τους φακέλους αλληλογραφίας Αγγελική Βαρελλά Άνδρου 17, Κηφισιά Τ.Κ. 14262, Αθήνα Α’ τρόπος Φώκια Μονάχους Βόρειες Σποράδες Β’ τρόπος Τ.Ε. Σελ. 21, άσκ. 1

Ας αλληλογραφήσουμε!

Τι να προσέξω! Κριτήρια 1. Γράφω στο κατάλληλο μέρος της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία. 2. Προσέχω την προσφώνηση. 3. Κάνω παραγράφους. 4. Γράφω προσεκτικά, με απλό και κατανοητό τρόπο όσα θέλω να πω. 5. Προσπαθώ να μην επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα. 6. Κλείνω την επιστολή με ένα χαιρετισμό και υπογράφω.

Γράφω την επιστολή Γράψτε πρόχειρα την επιστολή σας. Όταν τελειώσετε ξαναδιαβάστε την και δώστε την στο διπλανό σας για να την αξιολογήσει με βάση τα κριτήρια που συμφωνήθηκαν από την αρχή. Ξαναγράψτε την επιστολή σας. Προσέξτε! Πρέπει να είναι καθαρογραμμένη, με ευανάγνωστα γράμματα και όσο το δυνατό λιγότερα ορθογραφικά λάθη. Ταχυδρομείστε την επιστολή σας στο ταχυδρομείο. Μη ξεχάσετε να αγοράσετε γραμματόσημα!

Μετασυγγραφικό Στάδιο: Αξιολογώ την επιστολή του διπλανού μου Ερώτηση Ναι Όχι 1. Έγραψε στο κατάλληλο μέρος της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία; 2. Πρόσεξε την προσφώνηση; 3. Έγραψε προσεκτικά, με απλό και κατανοητό τρόπο όσα ήθελε να πει; 4. Μήπως έγραψε πολλές φορές τα ίδια πράγματα; Αν ναι, δώσε στο διπλανό σου εναλλακτικές λύσεις. 5. Έκλεισε την επιστολή με ένα χαιρετισμό και έβαλε την υπογραφή του; 6. Έκανε παραγράφους; Αν όχι, βάλε με ένα κόκκινο σημάδι τα σημεία που κατά τη γνώμη σου έπρεπε να αρχίζει μια παράγραφος.