2ο ΓΕΛ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ : 2012-2013 1ο – 2ο ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΜΗΜΑ Β4 – ΟΜΑΔΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
7 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  Οι υψηλές απαιτήσεις της σύγχρονης και εξελιγμένης φωτογραφίας απαι΄τούν σοβαρές σπουδές διαφορετικά η απόκτηση φωτογραφικής εμπειρίας.
Advertisements

GLOBAL COLLEGE Security Services & VIP Protection.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
θα προσδιοριστούν κατά την ολοκλήρωση της Πράξης,
Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
επιπτώσεις της στους νέους
Συμμετέχοντες 1. Αβραμοπούλου Γεωργία 2. Αντωνοπούλου Ελευθυρία
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ-ΑΓΡΟΤΗΣ Στον τομέα της οργάνωσης της αγροτικής παραγωγής, που ήταν και η βάση της βυζαντινής οικονομίας, φαίνεται πως τον 7ο και 8ο αιώνα επικράτησε.
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ –ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΟΔΗΓΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ»
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Επαγγέλματα που ανθούν στην εποχή της κρίσης
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
Επιλογή του τομέα σπουδών της Βιβλιοθηκονομίας – Πληροφόρησης : Μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των πρόσφατων ερευνητικών μελετών Βαλεντίνη Μονιάρου-
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Επαγγέλματα με προοπτικές
{ Κοινωνικοοικονομικό & εργασιακό περιβάλλον εν μέσω οικονομικής κρίσης Απόψεις – Στάσεις μιας ομάδας φοιτητών Κυραγγέλου Χριστίνα Αρ. Μητρώου 6983.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΤΕΛΑ ΨΩΜΙΑΔΟΥ ΜΑΓΔΑ  ΤΣΟΥΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ  ΚΑΤΣΑΜΠΙΡΗ ΣΤΕΛΑ ΠΑΤΡΙΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Διαχρονικά επαγγέλματα Κ.Βαίτση Project Σ.Ε.Π. Ομάδα 3 Χάρης Μακρής Τριαντάφυλλος Λιάλιος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Γιαννάκης Θεοδούλου Φυσικός - Επιχειρηματίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
2ο ΕΠΑ. Λ ΣΕΡΡΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΡΤΖΙΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΚΑΘ. ΚΛ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο ΓΕΛ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ : 2012-2013 1ο – 2ο ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΜΗΜΑ Β4 – ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: Παπανδρέου Μάριος, Πόγκα Ελίνα, Σανιδά Κατερίνα, Σταμπούλογλου Αθηνά, Σεργίδης Στέλιος Πλειώνη Ιωάννα, Σαρουκιάδου Χαρά, Παπαποστόλου Μαρία, Ρίζος Νίκος, Ρόγκαβα Γκιώργκι, Παπασωτηρίου Γιώργος Παπαστεφάνου Ήρια, Παπαστεφάνου Γιάννης, Ρούτσι Φιοράλμπα, Σαμιώτη Σταυρούλα, Σερδάρη Φωτεινή Ποντίκη Σοφία, Πρασίνου Θεώνη, Σκάλκου Μαρία, Σκούφου Ασπασία, Σπηλιώτη Σήλια, Στασινού Βάσια Παπαϊωάννου Δημήτρης, Ρασήτ Ηλίας , Περιβολάρης Γιώργος, Πετρούλιας Γιώργος, Σταυριανός Τάσος ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Δεληγιάννη Ελένη

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η εργασία ασχολείται με το ευρύτατο κοινωνικό πρόβλημα της οικονομικής κρίσης, το οποίο επηρεάζει την καθημερινή ζωή. Έχει χωριστεί σε έξι κατηγορίες: Οικονομική κρίση και παγκοσμιοποίηση. Ανάλυση επαγγελμάτων που είχαν ζήτηση, πριν και κατά την διάρκεια της κρίσης. Οι απολαβές που προσφέρει το κάθε επάγγελμα. Το πώς διαχειρίζονται οι έφηβοι την κατάσταση, καθώς και οι επαγγελματικές τους επιλογές. Οι προσδοκίες και οι βλέψεις των νέων για το μέλλον και το ενδεχόμενο μετανάστευσής τους. Εξέταση για το αν οι έφηβοι αρμόζει να έχουν γνώσεις για την οικονομική κρίση και τα προβλήματα της οικογένειας τους ή να βρίσκονται σε άγνοια.

Οικονομική κρίση Οικονομική κρίση είναι τo φαινόμενο κατά το οποίο μια οικονομία χαρακτηρίζεται από μια διαρκή και αισθητή μείωση της οικονομικής δραστηριότητας.

Οικονομική κρίση Στάδια: «χρυσή εποχή» της συσσώρευσης του κεφαλαίου κρίση της δεκαετίας του 1970 τρόπος με τον οποίο «λύσης» ή αντιμετώπισης της κρίσης αυτής εντάθηκε το φαινόμενο της χρηματιστικοποίησης της καπιταλιστικής οικονομίας

Παγκοσμιοποίηση Η παγκοσμιοποίηση είναι το πολυεπίπεδο φαινόμενο κατά το οποίο η οικουμένη μετατρέπεται σε μια ενιαία οικονομική , πολιτική και πολιτιστική επικράτεια.

Πτυχές της παγκοσμιοποίησης: Παγκοσμιοποίηση Πτυχές της παγκοσμιοποίησης: βιομηχανική παγκοσμιοποίηση - η ενίσχυση και επέκταση των πολυεθνικών εταιρειών χρηματοπιστωτική παγκοσμιοποίηση - η ανάδυση παγκόσμιων χρηματοπιστωτικών αγορών και η πιο εύκολη πρόσβαση σε εξωτερικές χρηματοδοτήσεις για εταιρικούς και κρατικούς δανειζόμενους πολιτική παγκοσμιοποίηση - η επέκταση των πολιτικών συμφερόντων σε περιοχές και χώρες που δεν γειτνιάζουν με τα πολιτικά ισχυρά κράτη παγκοσμιοποίηση της πληροφόρησης - αύξηση της ροής πληροφόρησης μεταξύ γεωγραφικά μακρινών περιοχών πολιτισμική παγκοσμιοποίηση - ανάπτυξη διαπολιτισμικών επαφών και δημιουργία μιας παγκόσμιας κουλτούρας

Συνέπειες ΒΙΑ Ψυχολογική Σωματική (έγκλημα) οικονομικές ανισότητες που προέρχονται απο την λανθασμένη οικονομική πολιτική(συνεπώς εχουμε την οικονομικη κρίση), στην κοινωνία ενισχύουν την κοινωνική αδικία καθώς και την εγκληματικότητα.

Μείωση ποιότητας εκπαιδευτικού συστήματος Μετανάστευση Χαμηλό βιοτικό επίπεδο Ψυχολογικά Προβλήματα Αύξηση ανεργίας

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΜΕ ΖΗΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ- Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ Εν μέσω μιας βαθιάς οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε τώρα στην Ελλάδα, είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι μελλοντικοί εργαζόμενοι ( σημερινοί μαθητές Λυκείου) τις προοπτικές που έχουν οι διάφορες κατηγορίες επαγγελμάτων, ώστε να οδηγηθούν στις σωστές επιλογές. Αυτό το κομμάτι χωρίστηκε στις εξής κατηγορίες: Επαγγέλματα με θετικές προοπτικές Επαγγέλματα με αρνητικές προοπτικές Λίστα επαγγελμάτων

Τα 10 επαγγέλματα με ζήτηση και καλές απολαβές 1 Προγραμματιστές 2 Λογιστές Φοροτεχνικοί 3 Στελέχη μάρκετινγκ 4 Στελέχη πωλήσεων 5 Στελέχη οικονομικών κλάδων 6 Στελέχη εξυπηρέτησης πελατών 7 Μηχανικοί Μηχανολόγοι 8 Πολιτικοί μηχανικοί 9 Ηλεκτρολόγοι 10 Υδραυλικοί

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Ο ιδιωτικός τομέας: Επενδυτική τραπεζική Επαγγελματικές υπηρεσίες Πολυεθνικές εταιρείες Δημόσιος τομέας και δημόσιες υπηρεσίες. ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Στη γεωργία.

ΑΛΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ 1. Αναλυτής Αειφόρου Ανάπτυξης 2. Διαχειριστής Πράσινων Επιχειρήσεων ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 3. Βιολόγος Διατήρησης 4. Δασολόγος 5. Χημικός Περιβαλλοντολόγος ΒΙΟ-ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ/ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 6. Διαχειριστής αγροκτήματος οργανικής παραγωγής 7. Επιθεωρητής Γεωργικής Παραγωγής 8. Καλλιεργητής ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ/ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 9. Βιο-Μηχανολόγος (Μιμητές Φύσης ή Bio-Mimicry Engineers) 10. Μηχανικός Ελέγχου Μόλυνσης   ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 11. Κατασκευαστής Κτιρίων Ενεργειακής Απόδοσης

Πολύ αρνητικές ως αρνητικές γιατρός, οδοντίατρος, φαρμακοποιός, βιολόγος χημικός, χημικός μηχανικός, γεωλόγος, μεταλλειολόγος, ναυπηγός, δικηγόρος, δικαστής, συμβολαιογράφος, χρηματιστής, δημοσιογράφος, ηθοποιός, μουσικός, σκηνοθέτης, εκπαιδευτικός, κοινωνιολόγος, πολιτικός επιστήμονας, διεθνολόγος, ανθρωπολόγος, λαογράφος, αρχαιολόγος, ιστορικός, φιλόλογος, θεολόγος, φυσικός, μαθηματικός, μετεωρολόγος, αστρονόμος

Εργατικότητα: Ωστόσο, τα παραπάνω δεν αποτελούν απόλυτο κανόνα. Η επιλογή ενός επαγγέλματος με μέλλον δε συνεπάγεται απόλυτη βεβαιότητα επιτυχημένης εργασιακής προοπτικής, αν ο ενδιαφερόμενος δεν είναι εργατικός. Και το αντίθετο. Όποιος επιλέξει ένα επάγγελμα που εμφανίζεται κορεσμένο, μπορεί να πετύχει επαγγελματικά εφ' όσον διαθέτει τις κατάλληλες γνώσεις και δείχνει ιδιαίτερο ζήλο και ενδιαφέρον για τη δουλειά του.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ {το ερωτηματολόγιο έγινε με σκοπό να δούμε πώς βλέπουν οι μαθητές, που τώρα διαλέγουν επαγγελματικό κλάδο, την οικονομική κρίση και αν τους έχει επηρεάσει στις επιλογές τους και γενικότερα στον τρόπο ζωής τους} ΤΑΞΗ : ΦΥΛΟ : 1. Οι έφηβοι πρέπει να γνωρίζουν για την οικονομική κρίση και τα προβλήματα της οικογένειάς τους ή να βρίσκονται σε άγνοια ; □ Ναι □ Όχι 2. Η επιλογή επαγγέλματος με βάση ποια κριτήρια γίνεται ; □ Οικονομικά □ Τις προσωπικές μου επιλογές 3. Το επάγγελμα των γονιών σας σάς έχει επηρεάσει στις επαγγελματικές επιλογές σας ; 4. Σε ποιο βαθμό σας επηρεάζει η οικονομική κρίση οικονομικά και στον τρόπο ζωής σας (αγορές ,διασκέδαση κ.τ.λ.) ; □ Καθόλου □ Λίγο □ Μέτριο □ Πολύ 5. Έχει μειωθεί το χρηματικό ποσό που σας παρέχει η οικογένειά σας για τις σπουδές σας (μαθήματα αγγλικών , πληροφορικής κ.τ.λ.) ;

6. Πιστεύετε ότι λόγω της οικονομικής κρίσης επιλέγονται πιο εύκολα χειρωνακτικά επαγγέλματα σε σχέση με αυτά που απαιτούν σπουδές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ; □ Ναι □ Όχι 7. Θα μεταναστεύατε για να εξασκήσετε ένα επάγγελμα που σχετίζεται με το αντικείμενο των σπουδών σας ; □ Ναι □ Όχι 8. Έχει αλλάξει ο τρόπος που βλέπετε τη ζωή μετά την οικονομική κρίση και έχετε αξιολογήσει διαφορετικά τα πράγματα ; 9. Πιστεύετε ότι θα επιτύχετε σε ένα επάγγελμα που αγαπάτε και δεν έχει προοπτικές ; 10 . Πιστεύετε ότι θα επιτύχετε σε ένα επάγγελμα που έχει προοπτικές αλλά δεν σας προκαλεί ενδιαφέρον ; 11. Αισθάνεστε ότι δεν είστε ασφαλείς και ότι λόγω της κατάστασης που επικρατεί δεν είστε σε θέση να ελέγξετε και να καθορίσετε τη ζωή σας και το μέλλον σας ;

12. Θεωρείτε ότι το κράτος χρησιμοποιεί την οικονομική κρίση για να παραμελήσει ακόμη περισσότερο τη δωρεάν παιδεία; □ Ναι □ Όχι 13. Παγκοσμιοποίηση είναι η ελεύθερη διακίνηση προϊόντων ,υπηρεσιών ,ανθρώπων στην παγκόσμια οικονομία ; 14. Αν με την πάροδο των χρόνων το επάγγελμά σας δεν σας ικανοποιούσε είτε οικονομικά ,είτε προσωπικά ,θα επιθυμούσατε να το αλλάξετε ; 15. Θεωρείτε ότι ένα επάγγελμα μεταβάλλεται ανάλογα με τις ανάγκες τις εποχής ;

Συμπεράσματα Έρευνας για την επιλογή επαγγέλματος

Αποτελέσματα έρευνας για τις στρατιωτικές σχολές

Στρατιωτικές σχολές Αεροπορία: Η Αεροπορία απαρτίζεται από τις ακόλουθες σχολές: - Σχολή Ικάρων - Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας - Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητών - Σχολή Ιπτάμενων Ραδιοναυτίλων Πολεμικό Ναυτικό: Το Πολεμικό Ναυτικό απαρτίζεται από την ακόλουθη σχολή: -Σχολή Ναυτικών Δοκίμων

Πεζικό: Το πεζικό απαρτίζεται από την ακόλουθη σχολή: - Σχολή Ευελπίδων Αστυνομικές Σχολές: Η Αστυνομία απαρτίζεται από τις ακόλουθες σχολές: - Σχολή Υπαξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας - Σχολή Αστυφυλάκων Ελληνικής Αστυνομίας - Σχολή Μετεκπαίδευσης-Επιμόρφωσης Ελληνικής Αστυνομίας - Σχολή Εθνικής Ασφάλειας

Επίδραση οικονομικής κρίσης στους έφηβους

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Ένα γενικό συμπέρασμα της εργασίας είναι ότι οι νέοι επιδεικνύουν ωριμότητα που οφείλεται στο ότι μεγαλώνουν σε μια οικογένεια και μια κοινωνία που αντιμετωπίζουν προβλήματα . Ωστόσο , είναι αισιόδοξοι για το μέλλον , αν και υπάρχει ένα μικρό ποσοστό που είναι απογοητευμένο. Λόγω της οικονομικής κρίσης έχει επηρεαστεί η ζωή τους, η ψυχολογία τους και δηλώνουν πως οι γονείς τους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τους προσφέρουν τα απαραίτητα για τη μόρφωσή τους. Όλα αυτά τους έχουν κάνει να μην εμπιστεύονται το κράτος και να το αντιμετωπίζουν εχθρικά.  Επιπλέον, η ρευστή κατάσταση που υπάρχει τους έχει κάνει πιο διαλλακτικούς στο θέμα των επαγγελμάτων , δηλαδή είναι διατεθειμένοι να προσαρμοστούν στη νέα κατάσταση και δεν έχουν ως μονή λύση την τριτοβάθμια  εκπαίδευση. Όμως, παρόλα τα παραπάνω δείχνουν μια αδιαφορία για  τα κοινά , που ίσως και να είναι η άμυνα τους.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!