Αλληλεγγύη Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Αλληλεγγύης, στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ Όλοι μαζί για το νερό!.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
ΝΥΚΤΟΥΡΙΑ και ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΥΠΝΟΥ
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Ο βασιλιάς των βατράχων
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
Το γέλιο στην ζωή μας !!! Γέλιο και χιούμορ !!!.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Πές μου λατρεία μου... Σε ακούω... Αγάπη μου...
Οικονομικές Επιπτώσεις κινητής τηλεφωνίας
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
136 άτομα διαφόρων ηλικιών απάντησαν στο ερωτηματολόγιο.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Αντι- Ντόπινγκ και σχολική εκπαίδευση : H άποψη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Αρβανίτη Νέλη, Ψαρέλης Γιάννης, Ιατρού Νίκος, Γκαβέρα Νίκη.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
27. « Λάβετε φάγετε..» Ο Μυστικός Δείπνος και η συμφωνία του Ιούδα για την παράδοση του Ιησού.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Ερευνητικές Εργασίες Α΄ Λυκείου Ιανουάριος 2012
project: οψεις της ψυχολογιας
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
«εάν όλοι βοηθούσαμε ο ένας τον άλλον, κανένας άνθρωπος δεν θα ήταν εξαρτημένος από την τύχη» ~ Μένανδρος ~
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
2 ο ΔΣ Χρυσούπολης Ε΄ τάξη Νοιάζομαι και Δρω. Εθελοντισμός - Εθελοντής Η πρόθυμη δέσμευση ενός ατόμου να εργαστεί χωρίς αμοιβή για ένα καθορισμένο ή αόριστο.
ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΌΡΑΣΗΣ & ΜΕΛΗ ΤΟΥ Κ. Α. Π. Η
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Δημιουργία Ερευνητικού Εργαλείου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 21 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ερευνα για την σχολικη βια
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλληλεγγύη Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Αλληλεγγύης, στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας

Το ερωτηματολόγιο δόθηκε σε 136 άτομα, όλων των ηλικιών. Θέλαμε να διαπιστώσουμε εάν οι Έλληνες κάνουν πράξεις αλληλεγγύης και πόσο συχνά, αλλά και τα αίτια για αυτές τις κινήσεις.

Άντρες (40 άτομα)

Άντρες (1 άτομο)

Άντρες (2 άτομα)

Άντρες 46+ (5 άτομα)

Γυναίκες (74 άτομα)

Γυναίκες (1 άτομο)

Γυναίκες (7 άτομα)

Γυναίκες 46+ (6 άτομα)

Λόγοι που ωθούν τους ανθρώπους σε πράξεις αλληλεγγύης  Θέλουν να βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους, οι οποίοι σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς τους έχουν ανάγκη.  Για συναισθηματικούς λόγους.

Αιτίες που απωθούν τα άτομα να πράξουν αλληλέγγυα  Δεν έτυχε  Δεν έχω χρόνο  Δεν εμπιστεύομαι τους διοργανωτές τέτοιων εκδηλώσεων  Είναι υποχρέωση μιας οργανωμένης κοινωνίας και όχι του καθένα ατομικά

«Ηθική, αγάπη, αδελφοσύνη, δικαιοσύνη, όλα αυτά εκφράζουν την κοινωνική αλληλεγγύη. Η ανθρωπότητα αναπτύσσεται και προοδεύει, στηριγμένη μόνο σ' αυτές τις αρχές, διαφορετικά χάνεται.» Σου Γιατ Σεν

Ευχαριστούμε για τον χρόνο και την προσοχή σας! Χαλκίδου Ειρήνη Χαραλαμπίδου Κλάρα Χαρτοματζίδου Ηλιάνα