Αμαλία Κ. Ηλιάδη (Φιλόλογος-Ιστορικός, ΜΑ Βυζαντινής Ιστορίας) Ε-Mail:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Υιοθεσία Αρχαίου Θεάτρου Αχαρνών» 7 Φεβρουαρίου 2013
Advertisements

Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ.
EΠΙΔΑΥΡΟΣ.
Ηλιάδη Αμαλία Κ., φιλόλογος-ιστορικός (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ’ το Α.Π.Θ.) Χώρος εργασίας: Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Τρικάλων Δ/νση κατοικίας:
Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη Γεννήθηκα στα Τρίκαλα Θεσσαλίας το Σπούδασα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης Ιστορία-Αρχαιολογία με ειδίκευση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
(Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη)
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
Αμαλία Κ. Ηλιάδη1 Προτάσεις αξιοποίησης της ζωγραφικής και των εικαστικών τεχνών στη διδακτική πράξη Λέξεις κλειδιά : λειτουργία της Μάθησης, Σχήματα Μάθησης,
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Στάση λεωφορείου Πατησίων: Λυσσιατρείο, τρόλεϊ 313,11, 5, 14
Μάθημα:Η/Υ Από την Αναστασία Πετρουλάκη
 Το καλοκαίρι του 1928 πήρε το απολυτήριο του γυμνασίου με βαθμό 7,3/11.  Μετά από πιέσεις των γονέων του, αποφάσισε να σπουδάσει χημικός  Την ίδια.
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Η βασιλεια του ΜιχαΗλ Γ’
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ Το Τμήμα Φιλολογίας είναι μέρος της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και αποτελείται από τρεις.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
Bυζαντινή Φιλολογία Nεοελληνική Φιλολογία Γλωσσολογία Θεωρία Λογοτεχνίας.
ΜΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΛΟΥΚΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Το Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο
Βικτώρια Μαργαρίτη & Θεοχάρης Συμεωνίδης Τάξη Α΄
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Ευρύτερη θεματική προγράμματος:
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Διονύσης Καρατζάς Ο Διονύσης Καρατζάς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους πατρινούς ποιητές.
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, ιστορικός-φιλόλογος
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Ιστορικά κτήρια συγκρότημα Πατησίων Εξέλιξη της υποδομής.
Μυστράς-Μονεμβασιά Σχολικό έτος )Εργασία ενταγμένη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ‘ΌΨΕΙΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: ΜΝΗΜΕΙΑ & ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ-Συντονίστρια:
ΑΓΓΕΛΙΚΗ βαρελλα ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ.
Αγγελική Βαρελλά.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Άλκη Ζέη 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ. Ε.- Α. Π. Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού Στ ’2.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Εργασία-Συγκριτική Παρουσίαση στο πλαίσιο του προγράμματός μας: «Όψεις Βυζαντινού πολιτισμού: Μνημεία και Προσωπογραφίες»
Το βιβλίο αυτό έλεγε για τρία παιδιά τα οποία ήταν ο Διονύσης, η Ηλέκτρα και η Άννα που μια μέρα κανόνισαν να πάνε για μπάνιο. Όμως όταν χαλάρωναν άκουσαν.
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Αρχαίο θέατρο – Αρχαίο Ωδείο Πάφου
αρχαίο ελληνικό θεατρικό κτίσμα
Ξεναγηση στην αρχαια ελλαδα
Amalia K. Eliade/Iliadi
Βυζαντινή εικόνα ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Η συνέχεια της ιστορίας
Αναστασιοσ γιαννουλατοσ
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Λευτέρης Παπαδόπουλος
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων ΕΚΔΡΟΜΗ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ,ΤΗΝ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΡΑ. Βαλαωρίτου ΤΡΙΚΑΛΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αμαλία Κ. Ηλιάδη (Φιλόλογος-Ιστορικός, ΜΑ Βυζαντινής Ιστορίας) Ε-Mail: ailiadi@sch.gr ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη Γεννήθηκα στα Τρίκαλα Θεσσαλίας το 1967. Σπούδασα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης Ιστορία-Αρχαιολογία με ειδίκευση στην Ιστορία. Πήρα Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ' τη Φιλοσοφική Σχολή του ιδίου Πανεπιστημίου και από το 1992 διδάσκω στη Μέση Εκπαίδευση ως Φιλόλογος. Έχω συγγράψει βιβλία ιστορικού, λογοτεχνικού και παιδαγωγικού περιεχομένου. Παράλληλα, ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη ζωγραφική και την ποίηση. Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

«ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΙΣΟΝ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΈΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΕΙΚΟΝΩΝ Ή ΠΩΣ Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ». ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Το αρχαίο θέατρο των Συρακουσών. Άποψη της ορχήστρας με ευδιάκριτο τον εύριπο στην περιφέρειά της. Σκηνή στο αρχαίο θέατρο ονομάζεται ένα ορθογώνιο, μακρόστενο, στεγασμένο κτήριο, που προστέθηκε τον 5ο αι. π.Χ. στην περιφέρεια της ορχήστρας απέναντι από το κοίλον. Αρχικά η σκηνή ήταν ισόγεια και χρησιμοποιόταν μόνο ως αποδυτήριον, όπως τα σημερινά παρασκήνια και τα καμαρίνια. Μπροστά της, προς την πλευρά της ορχήστρας, βρισκόταν το προσκήνιον, μια στοά με κίονες ή ημικίονες. Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός