Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
 Εκμετάλλευση Διαδικτύου και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης  Προσέλκυση Τουριστών Υψηλής Εισοδηματικής Εμβέλειας  Υπόσχεση=Πραγματικότητα Τουριστικός Στρατηγικός.
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Θρησκευτικός Τουρισμός
Πολιτιστική Διαδρομή  Σύνολο επισκέψιμων τόπων σε μια περιοχή με στοιχεία από τον Πολιτισμό, τους Φυσικούς Πόρους, την Τοπική Παραγωγή και τις Δραστηριότητες,
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Ερευνητικό πεδίο Ανθρωπιστικές επιστήμες Ευαγγελία Γεμώνα.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας ,Π και Γκριμπά,
Δομές των Πολιτιστικών Οργανισμών
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΗΜΕΡΙΔΑ «Νέες Προοπτικές – Εργαλεία & Τάσεις του Τουρισμού στην Εύβοια» Επιμελητήριο Εύβοιας - Χαλκίδα, 7 Ιουνίου 2015 Οι «Δρόμοι της Ελιάς», Εργαλείο.
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Μουσεία και Θέατρα της Λεμεσού Ηλιάνα Αχιλλέως. Μουσεία Αρχαιολογικό επαρχιακό μουσείο: Το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού ιδρύθηκε στα 1948 και.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις στον τουρισμό Andrew Holden Επιστημονική Επιμέλεια: Θωμάς Μαυροδόντης Εκδόσεις Παπαζήση.
Ημερίδα Λήξης του έργου 27 Νοεμβρίου Παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των προϊόντων του έργου Music Box Ιωάννης Μαυρίκης Υπεύθυνος Έργου Music Box.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Ορισμός τουρισμού ● Πολλές είναι οι προσπάθειες που έχουν γίνει για να δoθεί ένας επακριβής ορισμός του Τουρισμού. Από τα κύρια χαρακτηριστικά.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 1 η Εισαγωγή στις Έννοιες του Πολιτιστικού Τουρισμού Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ του ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Δρ Φώτης Κιλιπίρης, καθηγητής Ακαδημαϊκό Έτος: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Φιλοξενίας Τμήμα Διοίκησης.
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ.
Event management Event management ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Διάλεξη 3 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς – Η Περίπτωση της Ελλάδας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
360funding.gr Μάϊος 2017.
Εργαστήριο Δημοσιογραφίας VII : πολιτισμός, τέχνη, βιβλίο [410247]
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς – Η Περίπτωση της Ελλάδας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ήπιες Μορφές Τουρισμού
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής
Ειδικές & Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
ΔΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό

Τι είναι ο Πολιτιστικός Τουρισμός Πρόκειται κατά κύριο λόγο για τη μετακίνηση ατόμων με πολιτιστικά κίνητρα, που περιλαμβάνουν εκπαιδευτικές και πολιτιστικές περιηγήσεις, ταξίδια σε φεστιβάλ, επισκέψεις σε ιστορικά μνημεία, ενδιαφέρον για τον λαϊκό πολιτισμό και προσκύνημα Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού

Ενδιαφέροντα για ένα πολιτιστικό τουρίστα Οι τέχνες Οι τέχνες Τα παραδοσιακά προϊόντα Τα παραδοσιακά προϊόντα Η κουλτούρα, τα ήθη και έθιμα Η κουλτούρα, τα ήθη και έθιμα Η αρχιτεκτονική και πολιτιστική κληρονομιά Η αρχιτεκτονική και πολιτιστική κληρονομιά Η Ιστορία Η Ιστορία Διάφοροι χώροι πολιτισμού Διάφοροι χώροι πολιτισμού Αθλήματα Αθλήματα Η γαστρονομία Η γαστρονομία Η Θρησκεία Η Θρησκεία

Mεσαιωνικά Fεστιβάλ Διατομεακά εγχειρήματα που καλύπτουν πολύπλευρα τα ενδιαφέροντα ενός πολιτιστικού τουρίστα. Πρόκειται για εγχειρήματα ψυχαγωγικού χαραχτήρα που λειτουργούν και επιμορφωτικά, μεταδίδοντας πληροφορίες μέσα από ιστορικές αναπαραστάσεις

Βασικά στοιχεία για την προσέλκυση πολιτιστικού τουρισμού Δημιουργία εκδηλώσεων που να διαθέτουν Αυθεντικότητα Διαφορετικότητα Μοναδικότητα

Προϋποθέσεις ανάπτυξης πολιτιστικού τουρισμού Σωστή διαχείριση και προσαρμογή του ντόπιου πολιτισμού Ορθή διαχείριση του τουρισμού Ανάπτυξη δυναμικής σχέσης μεταξύ πολιτισμών Δημιουργία υποδομών

Το μέσον ανάπτυξης Πολιτιστικές Εκδηλώσεις Φεστιβάλ

Getz (1997) «Oι πολιτιστικές εκδηλώσεις αποτελούν έναν από τους πιο συναρπαστικούς και γρήγορα αναπτυσσόμενους τύπους ψυχαγωγίας, επιχειρηματικότητας και φαινόμενων σχετιζόμενων με τον τουρισμό. Ο οικονομικός ρόλος των φεστιβάλ και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων, λειτουργεί σαν καταλύτης για την προσέλκυση επισκεπτών και αυξάνει το μέσω όρο των δαπανών τους και της παραμονής τους στον τόπο. Μπορεί ακόμα να παίξουν και το ρόλο του Image maker δηλ. της δημιουργίας ενός ιδιαίτερου προφίλ για τον τουριστικό προορισμό, δίνοντας του μία ξεχωριστή θέση στην αγορά, προσδίδοντας του ανταγωνιστικό πλεονέκτημα». «Oι πολιτιστικές εκδηλώσεις αποτελούν έναν από τους πιο συναρπαστικούς και γρήγορα αναπτυσσόμενους τύπους ψυχαγωγίας, επιχειρηματικότητας και φαινόμενων σχετιζόμενων με τον τουρισμό. Ο οικονομικός ρόλος των φεστιβάλ και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων, λειτουργεί σαν καταλύτης για την προσέλκυση επισκεπτών και αυξάνει το μέσω όρο των δαπανών τους και της παραμονής τους στον τόπο. Μπορεί ακόμα να παίξουν και το ρόλο του Image maker δηλ. της δημιουργίας ενός ιδιαίτερου προφίλ για τον τουριστικό προορισμό, δίνοντας του μία ξεχωριστή θέση στην αγορά, προσδίδοντας του ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».