ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1950 – 1960 ΑΝΤΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ β΄8 ΣΠΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ β΄8 ΑΝΝΗ ΧΟΥΡΗ β΄9 ΕΡΑΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ β΄4.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η διαστρέβλωση της ιστορίας και ο αντικομουνισμός στην εκπαίδευση.
Advertisements

Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Αθλητισμός και βία.
Η Τοπική Ιστορία στο σχολείο: Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
1 Η σύνδεση των γλωσσών με χώρες και πολιτισμούς και οι συνέπειές της στις στάσεις και τα κίνητρα για εκμάθηση: συμπεράσματα μιας έρευνας σε μαθητές 5.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1950 – 1960 ΑΝΤΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ β΄8 ΣΠΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ β΄8 ΑΝΝΗ ΧΟΥΡΗ β΄9 ΕΡΑΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ β΄4.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (δημιουργία νέων επαγγελμάτων, διαμόρφωση παλαιών επαγγελμάτων και κατάργηση άλλων)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
Στοιχεία Βιβλιοθήκης. Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Κέρκυρας δραστηριοποιείται στο νησί της Κέρκυρας από το Πολύτιμες συλλογές έχουν κατά καιρούς φιλοξενηθεί.
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 14ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Τμήμα: Α2’ Σχολικό έτος: Εργασία: Εργασία στην Τάξη 9, σελ. 96 και.
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
 Το 1964 το κτήριο στέγασε τα πρώτα τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών μέχρι το 1984.Αργοτερα το κτήριο έμεινε γνωστό ως > και έγινε τόπος συγκέντρωσης.
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
Ειδικά Θέματα Η/ΥΕργαστήριο 6 Χ. Καραγιαννίδης1/15 Προσθήκη Πολυμέσων, Έκδοση και Διαχείριση Σελίδων και Δικτυακών Τόπων Εργαστήριο 6 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Τίτλος Δραστηριότητας
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\ Θ Σχολείο Π. Τ. Δ. Ε Α. Π. Θ Ε ’
Αλβανός Θεοχάρης Μεραμβελιωτάκης Εμμανουήλ Νάκος Δημήτριος Σ ΧΟΛΗ Θ ΕΤΙΚΩΝ Ε ΠΙΣΤΗΜΩΝ – Τ ΜΗΜΑ Β ΙΟΛΟΓΙΑΣ.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΑΝΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦYΛΛΟΥ ΣΧ.ΣYΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ05 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΄΄COMENIUS΄΄: ΒΟΗΘΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Παρουσίαση Δαδικτυακού Τόπου Δήμου Πειραιά Δήμος Πειραιά Τμήμα Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Εκπαιδευτική εκδρομή Στ΄ τάξης του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όλα τα παιδιά της τάξης ονειρευόμασταν την εκπαιδευτική.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ Αναλυτικό πρόγραμμα και Οδηγίες Φυσικής Α΄Λυκείου.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
Μουσικό Σχολείο Πατρών
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1950 – 1960 ΑΝΤΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ β΄8 ΣΠΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ β΄8 ΑΝΝΗ ΧΟΥΡΗ β΄9 ΕΡΑΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ β΄4

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις εκδρομές στην Ελλάδα από τους μαθητές του Παγκυπρίου Γυμνασίου κατά τη διάρκεια της δεκαετίας 1950 – Εκτενέστερα, θα γίνει έρευνα και καταγραφή του χαρακτήρα τους αλλά και της σημασίας που είχαν για τη ζωή της μαθητιώσας νεολαίας. “…Και φτάναμε, θυμάμαι, εκεί στην Ελλάδα με λαχτάρα και πόθο, ξεναγούμασταν με δέος και κατάνυξη…” - Γεώργιος Δράκος

Να διερευνηθούν: Ιδεολογικός προϊδεασμός Σύνδεση με τον Απελευθερωτικό Αγώνα 55 – 59 Προγράμματα εκδρομών Κριτήρια επιλογής συμμετεχόντων Χρηματοδότηση Τόπος διαμονής Πιθανές αλλαγές με την μετάβαση στην ανεξαρτησία “…Διαμαρτυρόμαστε σφοδρότατα για την άδικη και αντιεκπαιδευτική απόφαση η οποία αποτελεί ένα νέο δείγμα της κυβέρνησης αυτής, που δίωξε την παιδεία του παλαιότερου και μεγαλύτερου σχολείου της νήσου…” -Καθηγητικός Σύλλογος Π.Γ. Στόχοι

“…Ολόκληρο τον Ιούλιο, μας γίνονταν συστηματικά καθημερινά μαθήματα προετοιμασίας […]για την ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό. Ένας ενθουσιώδης προϊδεασμός και μια άρτια υποδομή για τις τόσες εμπεριστατωμένες επoπτικές και βιωματικές ξεναγήσεις σε όλους τους ιστορικούς και αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας…” -Γεώργιος Δράκος Ενθουσιώδης Προϊδεασμός Για τους μαθητές, το ταξίδι αποτελούσε ένα ιερό προσκύνημα σε τόπους καθαγιασμένους, τόπους που η διδασκαλία, οι θρύλοι και οι παραδόσεις, τούς είχαν κάνει λατρευτούς πριν καν ακόμα τους γνωρίσουν.

Αρχείο Παγκυπρίου Γυμνασίου Μαθητικό περιοδικό «Νέα Εστία ( ) Επετηρίδες ( ) Εκατονταετηρίδα: «Αναμνήσεις παλιών μαθητών και καθηγητών του Παγκυπρίου Γυμνασίου» Εκατονταετηρίδα: «Σελίδες από την ιστορία και τη ζωή του Παγκυπρίου Γυμνασίου» Εκατονταετηρίδα: «Φωτογραφικές μαρτυρίες εκατονταετίας» Συνεντεύξεις – ζωντανές μαρτυρίες Πηγές