ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης Πυρόπληκτων Περιοχών Το πρόγραμμα της Φτέρης εντάσσεται σε ένα γενικότερο σχεδιασμό που.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
EFQM ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
European Foundation for Quality Management
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΔΡΑΣΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων σχολικού έτους
Be cool, recycle in school 15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Σχολ. Έτος:
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Αρδιτζόγλου, Σοφία Δημόπουλος, Βασίλης Διαμαντίδης, Φιλήμων Κοντοσταυλάκη, Δήμητρα Κοντού, Έφη Κωνσταντουλάκη, Μαρία Ψυχικό, 23/1/2010

Τα τρία στάδια Πρώτο Στάδιο Καταγραφή Περιβαλλοντικών Δράσεων του Σχολείου μας (εξωσχολικές δραστηριότητες και ακαδημαϊκά προγράμματα) Δεύτερο Στάδιο Δημιουργία και συμπλήρωσης Ερωτηματολογίου Περιβαλλοντικής Συμπεριφοράς και Ευαισθητοποίησης Τρίτο Στάδιο - Δημιουργία ΟΙΚΟ-ΚΩΔΙΚΑ - CMS/Think Green, Eco-Schools, Recycle Today

EFQM’s RADAR Result, Approaches, Deployment, Assessment, Review ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ (APPROACHES) Καταγραφή Περιβαλλοντικών Δράσεων Εξωσχολικές Δράσεις Ακαδημαϊκό Πρόγραμμα Ερωτηματολόγιο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης CMS Think Green Eco Schools Recycle Τoday Eco-Codex ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (RESULT) Οικολογική Ευαισθητοποίηση Μαθητών ΑΝΑΠΤΥΞΗ (DEPLOYMENT) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ASSESSMENT) ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ (REVIEW)

Πρώτο Στάδιο: Καταγραφή Περιβαλλοντικών Δράσεων του Σχολείου μας Σκοπός: Καταγραφή και οργάνωση των δραστηριοτήτων που γίνονται Αναγνώριση δυνατών και αδύνατων σημείων Αναγνώριση πεδίων που καλύπτουμε έτσι ώστε να εμπλουτίσουμε κατάλληλα τις δραστηριότητες Αποτέλεσμα: Μεγάλος αριθμός δραστηριοτήτων, αλλά με μη ικανοποιητικά δομημένο τρόπο (επικαλυπτόμενες δράσεις των σχολικών μονάδων κλπ)

Πρώτο Στάδιο: Περιβαλλοντικές Δράσεις του Σχολείου μας Εξωσχολικές Δραστηριότητες Εκδρομές Πεδίου Μορφωτικές Επισκέψεις Μονοήμερες Εκδρομές Δενδροφυτεύσεις Περιβαλλοντικοί Όμιλοι Συνέδριο για το Πράσινο Σπίτι Επίδειξη Μόδας από Ανακυκλώσιμα Υλικά .... Model United Nations THIMUN BERMUN Μαθητική Κοινότητα Πανηγύρι Χριστουγεννιάτικο Bazar Καθαρισμός Σχολικού Χώρου

Πρώτο Στάδιο: Περιβαλλοντικές Δράσεις του Σχολείου μας (Μέρος Δεύτερο) Πρώτο Στάδιο: Περιβαλλοντικές Δράσεις του Σχολείου μας (Μέρος Δεύτερο) Ακαδημαϊκά Προγράμματα (Μαθήματα) Ελληνικό Πρόγραμμα Γεωλογία Βιολογία Τεχνολογία Γεωγραφία Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών Χημεία Διεθνές Πρόγραμμα (ΙΒ) Βιολογία Περιβαλλοντικά Συστήματα & Κοινωνίες

Δεύτερο Στάδιο: Ερωτηματολόγιο Περιβαλλοντικής Συμπεριφοράς και Ευαισθητοποίησης Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από τους μαθητές Λυκείου/ΙΒ και Γυμνασίου του Κολλεγίου Ψυχικού, την Άνοιξη του 2009. Αποτελείται από 36 ερωτήσεις κλειστού τύπου: α. καθορισμένων απαντήσεων β. διαβαθμισμένων σε κλίμακα απαντήσεων. Σκοπός: Να προσδιοριστεί η περιβαλλοντική στάση των μαθητών μας σε σχέση με όσα προσφέρει το σχολείο έτσι ώστε, στο βαθμό που είναι απαραίτητο, να προταθούν οι αναγκαίες περιβαλλοντικές δράσεις.

Κύρια Ερευνητικά Ερωτήματα Δεύτερο Στάδιο: Ερωτηματολόγιο Περιβαλλοντικής Συμπεριφοράς και Ευαισθητοποίησης Κύρια Ερευνητικά Ερωτήματα Ποια είναι η στάση των μαθητών μας απέναντι στα περιβαλλοντικά προβλήματα; Κατά πόσο τους βοηθάει το σχολείο να ευαισθητοποιηθούν; Κύρια Αποτελέσματα Οι μαθητές θεωρούν σημαντικά τα περιβαλλοντικά προβλήματα. Οι μαθητές δεν είναι περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι. Οι μαθητές δεν θεωρούν πως το σχολείο τους προσφέρει, σε μεγάλο βαθμό, ευκαιρίες για οικολογικές δράσεις και δεν συμμετέχουν ενεργά σε όσες διεξάγονται. Οι μαθητές δεν θεωρούν το σχολείο ως μία από τις κυριότερες πηγές γνώσης και ενημέρωσης πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα.

Τελικό αποτέλεσμα: Δεν έχουμε ευαισθητοποιήσει ικανοποιητικά τους μαθητές μας για την σημαντικότητα των περιβαλλοντικών προβλημάτων μέσα από τις ομολογουμένως πολλές δράσεις μας, αλλά και με το παράδειγμά μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Πρέπει να γίνουμε πιο πειστικοί !! Με περισσότερες και πιο οργανωμένες δράσεις Course Management System (CMS) του Σχολείου μας - «Think Green» - Ιστοσελίδες Ομίλων - Μικρού Μήκους Φιλμάκια - Σχολ-Οικό Περιοδικό (e-Magazine) Πρόγραμμα Eco-schools Αναδασώσεις Πρόγραμμα Ανακύκλωσης στο Χώρο του Σχολείου Με το παράδειγμά μας Οίκο-Κώδικας !!!!

Οικο-κώδικας Κώδικας Φιλικής Συμπεριφοράς προς το Περιβάλλον Οικο-κώδικας Κώδικας Φιλικής Συμπεριφοράς προς το Περιβάλλον Οικοκώδικας: Κοινή προσπάθεια των δύο σχολικών μονάδων (Αθηνών και Ψυχικού) Σημαντική πηγή πληροφοριών, πέρα από την βιβλιογραφική έρευνα Καθώς και τα αποτελέσματα - συμπεράσματα της ποσοτικής έρευνας που πραγματοποίησε το Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών,περίοδος Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2008". 11

Σημαντική πηγή πληροφοριών η βιβλιογραφική έρευνα, Οικο-κώδικας Σημαντική πηγή πληροφοριών η βιβλιογραφική έρευνα, τα αποτελέσματα - συμπεράσματα της ποσοτικής έρευνας που πραγματοποίησε το Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών, περίοδος Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2008 και η παραπάνω έρευνα του Κολλεγίου Ψυχικού, πληροφορίες που προέκυψαν από το "οικολογικό δέντρο" που κατασκευάστηκε από το Γυμνάσιο Κολλεγίου Ψυχικού, όπου οι μαθητές πρότειναν τρόπους αντιμετώπισης των περιβαλλοντικών προβλημάτων Οικοκώδικας: Κοινή προσπάθεια των δύο σχολικών μονάδων (Αθηνών και Ψυχικού) Σημαντική πηγή πληροφοριών, πέρα από την βιβλιογραφική έρευνα Καθώς και τα αποτελέσματα - συμπεράσματα της ποσοτικής έρευνας που πραγματοποίησε το Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών,περίοδος Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2008". 12

Οικο-κώδικας Ο Κώδικας αποτελείται από δύο τμήματα. Στο 1ο τμήμα γίνεται αναφορά στα σύγχρονα περιβαλλοντικά προβλήματα Το 2ο τμήμα περιλαμβάνει επτά πεδία, με συμβουλές που αφορούν στην κατάλληλη περιβαλλοντική συμπεριφορά όλων των μελών της σχολικής μας κοινότητας

Φυσικό περιβάλλον του σχολείου Οικο-κώδικας Ανακύκλωση Αγορά προϊόντων Μεταφορά Φυσικό περιβάλλον του σχολείου Νερό Κατανάλωση ενέργειας

Ιστοσελίδα “Think Green”, με δυνατότητα πρόσβασης στις ιστοσελίδες των περιβαλλοντικών ομίλων Γυμνασίου & Λυκείου, όπως και στον Οικο-κώδικα.

… και η δράση συνεχίζεται!!

Καθαρισμός Σχολικού Χώρου – Νοέμβριος 2009

Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Αποτέλεσμα Πρώτο Οι μαθητές θεωρούν σημαντικά τα περιβαλλοντικά προβλήματα.

Αποτέλεσμα Δεύτερο Οι μαθητές δεν είναι περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι.

Αποτέλεσμα Τρίτο Οι μαθητές δεν θεωρούν πως το σχολείο τους προσφέρει, σε μεγάλο βαθμό, ευκαιρίες για οικολογικές δράσεις.

Οι μαθητές δεν συμμετάσχουν ενεργά σε οικολογικές δράσεις που διεξάγονται.

Αποτέλεσμα Τέταρτο Δεν θεωρούν το σχολείο ως μία από τις κυριότερες πηγές γνώσης και ενημέρωσης πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα.