Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Το Ταλέντο της Επιτυχίας
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΝΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: ΤΣΑΝΤΑΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 4ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Τηλ.Επικοινωνίας:
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
Alfred Adler ΑνθρΩπινη τυπολογΙα.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
“Αργοπεθαίνει...” Ένα αριστούργημα του Pablo Neruda.
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
ΘΥΜΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Εξάντας Ελλήνων Υγεία Να γίνουμε φίλοι του εαυτού μας. Αντώνιος Περιπατητής.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens 0 Καλωσορίσατε στα μονοπάτια απασχολησιμότητας.
ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΡΟΜΑ PROJECT ΤΜΉΜΑ Α2 ΣΔΕ Καρδίτσας – Παράρτημα Σοφάδων 2014 – 2015.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Designing a life worth living Αθήνα, 18 Νοεμβρίου 2011 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ «Προσέγγιση Οδοντιατρικού Ασθενούς» «Τεχνικές Life Coaching για τον Ιδανικό.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ
Ερμηνευτική προσέγγιση
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Εισηγητής: Μιχάλης Χρυσός
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Γεωργία Κοτσιώλη.
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
“Αργοπεθαίνει...” Ένα αριστούργημα του Pablo Neruda.
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !

Η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι σκόπιμη, δηλαδή, πάντα έχουμε κάποιον σκοπό πριν να κινηθούμε με οποιονδήποτε τρόπο. Γιατί δεν μπορώ ;

1. Κίνητρα 2. Φόβος 3. Κίνδυνος 4. Χρήματα 5. Όφελος Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

1. Γεγονός 2. Χαρακτήρας 3. Στόχος 4. Συναίσθημα 5. Συμπεριφορά Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Τι σημαίνει αλλαγή ; Αλλαγή σημαίνει : Επιλογή άλλου στόχου ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Το πεπρωμένο μας, Την ιστορία μας, Την ζωή μας διαμορφώνουν : Οι επιλογές μας ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

1. Γεγονός ( το ίδιο ) 2. Χαρακτήρας ( προσαρμόζεται ) 3. Στόχος 4. Συναίσθημα 5. Συμπεριφορά Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Για ποιόν « κινούμαστε » ( εργασία, φιλία, έρωτας ) ; Για τον εαυτό μας ! Δηλαδή, για την επίτευξη των σκοπών μας ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Δύο τρόποι για να πετύχουμε τους στόχους μας :  Να εκμεταλλευτούμε τους άλλους ανθρώπους  Να συμβάλλουμε στην επιτυχία των στόχων των άλλων ανθρώπων Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Στην πρώτη περίπτωση οι άνθρωποι : Μας αποφεύγουν !! Γιατί έχουμε στόχο την εκμετάλλευση τους, για να κερδίσουμε εμείς ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Στην δεύτερη περίπτωση, οι άνθρωποι : Μας αναζητούν, μας καλούν, μας θέλουν ! Γιατί έχουμε στόχο, την συμβολή στην επιτυχία των δικών τους στόχων ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Άρα, αυτό που χρειάζεται να κάνω είναι : Να αλλάξω τον στόχο μου ! Να βάλω στην θέση της προσωπικής μου ικανοποίησης, την ικανοποίηση του πελάτη ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Αυτό είναι που αλλάζει την ποιότητα των ανθρώπων στην ζωή και στην δουλειά ! Αυτό είναι που κάνει μερικούς ανθρώπους επιθυμητούς και ευπρόσδεκτους και κάποιους άλλους ανεπιθύμητους και αποδιοπομπαίους ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

1. Γεγονός ( το ίδιο ) 2. Χαρακτήρας ( προσαρμόζεται ) 3. Στόχος ( η ικανοποίηση του πελάτη ) 4. Συναίσθημα 5. Συμπεριφορά Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Τι θα συμβεί αν ; Στόχος : ο εαυτός μου Στόχος : ο πελάτης Αγωνία Άγχος Φόβος Ένταση Αποφυγή Ανταγωνισμός Πίεση ΑΠΟΤΥΧΙΑ !!! Ενθουσιασμός Χαρά Θάρρος Αισιοδοξία Επιδίωξη Συνεργασία Ηρεμία ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

Τα « μαύρα » συναισθήματα μας καθηλώνουν ! Τα « κόκκινα » συναισθήματα μας απογειώνουν ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

1. Γεγονός ( το ίδιο ) 2. Χαρακτήρας ( προσαρμόζεται ) 3. Στόχος ( η ικανοποίηση του πελάτη ) 4. Συναίσθημα ( κόκκινο ) 5. Συμπεριφορά ( « προς » τον πελάτη ) Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Το ερώτημα που βασανίζει κάθε άνθρωπο μπροστά στην αλλαγή ! Μπορώ ;

Όλα τα εμπόδια και προβλήματα που έχουμε είναι προβλήματα : ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ! Τι είναι αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους ;

Αν μπορεί ένας, Τότε μπορούμε όλοι ! Μπορώ ;

Τηλ. 210 – Skype : preg55 Μπορώ !