Κάθε μηχανικός κατανοεί την μαθηματική σχέση σύμφωνα με την οποία το άθροισμα δυο πραγματικών αριθμών, για παράδειγμα Μπορεί να γραφτεί μ’ ένα τρόπο πολύ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Άλλες Στατιστικές Παλινδρόμησης
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΗΜΑΤΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΩΡΟΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.
Διανομή έκτασης με ευθεία διερχόμενη από σταθερό σημείο
ΠΕΡΙΠΛΟΚΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΖΥΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ
Υποθέτοντας ότι ο τελεστής ^ δεν είναι διαθέσιμος στην Γλώσσα Προγραμματισμού, να γραφτεί αλγόριθμος που να υπολογίζει την παράσταση xν, όπου xR, νZ.
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΑ I
Ταλαντωσεις – Συνθεση Ταλαντωσεων – Εξαναγκασμενες Ταλαντωσεις
Βελτίωση Ποιότητας Εικόνας: Επεξεργασία στο πεδίο της Συχνότητας
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Ένα υπόδειγμα ή μοντέλο είναι μια κάποιας μορφής αναπαράσταση πραγματικών αντικειμένων, καταστάσεων ή διαδικασιών. Γενικότερα είναι μια απλοποίηση.
Έλλειψη Ορισμός Βασικοί τύποι Ιδιότητες.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΣΑΦΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ ΚΑΚΑΛΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΑΕΜ: 4403
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Tάσος Μπούντης Τμήμα Μαθηματικών Πανεπιστήμιο Πατρών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Μονόμετρα και Διανυσματικά Μεγέθη
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σε κάθε φοιτητή του Πολυτεχνείου εξηγείται στην αρχή των σπουδών του, να μην απεικονίζει το άθροισμα δύο μεγεθών, όπως π.χ. το με τον παραπάνω τρόπο. Αυτός.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΣΥΝΟΛΑ.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΣΗΜΕΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ Ακαδημαϊκό Έτος Πέμπτη, 25 Ιουνίου η Εβδομάδα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ.
Ενότητα: Συστήματα Ελέγχου Κίνησης
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΤΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σκοπός της κινηματικής είναι η περιγραφή της κίνησης του ρευστού Τα αίτια που δημιούργησαν την κίνηση και η αναζήτηση των.
ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Μερικές βασικές έννοιες διανυσματικού λογισμού.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 7: Η αρχή των δυνατών έργων. Η αρχή του D’ Alembert Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 2: Μονοδιάστατες Κινήσεις Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Σήματα και Συστήματα 11 10η διάλεξη. Σήματα και Συστήματα 12 Εισαγωγικά (1) Έστω γραμμικό σύστημα που περιγράφεται από τη σχέση: Αν η είσοδος είναι γραμμικός.
ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ II Καθ. Πέτρος Π. Γρουμπός Διάλεξη 8η Στοχαστικά Σήματα - 1.
Συμπληρωματική Πυκνότητα Ελαστικής Ενέργειας Συμπληρωματικό Εξωτερικό Έργο W: Κανονικό έργο Τελικές δυνάμεις Ρ, τελικές ροπές Μ, ολικές μετατοπίσεις δ.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου II
Τέταρτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Κεφάλαιο 8 Μέθοδοι ανάλυσης κυκλωμάτων
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 4: Απλοποίηση (βελτιστοποίηση) λογικών συναρτήσεων με την μέθοδο του χάρτη Karnaugh (1ο μέρος) και υλοποίηση με πύλες NAND -
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ- ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ NAVIER STOKES
Πρώτο μάθημα στα εφηρμοσμένα
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 8: ΟΙ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ LAGRANGE
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Ψηφιακός Έλεγχος διάλεξη Παρατηρητές Ψηφιακός Έλεγχος.
Διάλεξη 6: Εξίσωση διάχυσης (συνέχεια)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ Το αντικείμενο της εδαφομηχανικής είναι η μελέτη των εδαφών, με στόχο την κατανόηση και πρόβλεψη της συμπεριφοράς του εδάφους για.
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
Διαφορικές εξισώσεις τάξης ανώτερης της πρώτης
Επαγγελματική κομψότητα...
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Πρώτο μάθημα στα εφηρμοσμένα
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΞΑΝΘΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Democritus University of Thrace Department of Production.
Εισαγωγή στα αέρια. Τα σώματα σε αέρια κατάσταση είναι η πιο διαδεδομένη μορφή σωμάτων που βρίσκονται στο περιβάλλον μας, στη Γη. Η ατμόσφαιρα της Γης.
Επαγγελματική κομψότητα...
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κάθε μηχανικός κατανοεί την μαθηματική σχέση σύμφωνα με την οποία το άθροισμα δυο πραγματικών αριθμών, για παράδειγμα Μπορεί να γραφτεί μ’ ένα τρόπο πολύ απλό. Χωρίς αμφιβολία όμως βλέπουμε πως του λείπει παντελώς το στυλ. Επαγγελματική κομψότητα...

Από τα πρώτα χρόνια των μαθηματικών γνωρίζουμε ότι, Και επίσης ότι, Επί πλέον όλοι ξέρουμε ότι,

Για αυτό το λόγο η έκφραση, Μπορεί να ξαναγραφτεί με ένα τρόπο πιο κομψό έτσι: Η οποία, όπως εύκολα μπορεί να παρατηρηθεί, είναι πολύ πιο επιστημονική.

Είναι γνωστό πως : Και ότι,

Από όπου εξάγεται, Που μπορεί να γραφτεί με τον παρακάτω πολύ πιο ξεκάθαρο και κατανοητό τρόπο,

Παίρνοντας όμως υπόψη ότι, Και ότι η αντίστροφη ορίζουσα της μεταθετικής οριζούσης είναι ίδια με την μεταθετική ορίζουσα της αντίστροφης οριζούσης (σύμφωνα με την υπόθεση του μονοδιάστατου χώρου), λαμβάνουμε την παρακάτω απλοποιημένη μορφή (λόγω διανυσματικής γραφής) :

Εάν ενοποιήσουμε τις απλοποιημένες σχέσεις, και λαμβάνουμε,

Εφαρμόζοντας τις πιο πάνω απλοποιήσεις, εξάγεται πως από την εξίσωση: Λαμβάνουμε τελικά με ένα τρόπο πολύ κομψό, νομοτελή, και ευνόητη για όλους, την εξίσωση: (η οποία, πρέπει να παραδεχτούμε πως είναι πολύ πιο επαγγελματική από την άξεστη αρχική εξίσωση)

Αυτή η παρουσίαση φιάχτηκε για τους φίλους δικηγόρους ( και ίσως και τους οικονομολόγους ) για να γνωρίζουν ότι κι εμείς της πρακτικής εκπαίδευσης μπορούμε να περιπλέκουμε τα πράγματα στο άπειρο. Μπορείς άκόμα να το στείλεις σε όλους της πρακτικής εκπαίδευσης που ξέρουν να εκτιμούν το χιούμορ που περιγράφει.