Γ΄ Κύκλος : Ε΄& Στ΄ τάξη Εμβάθυνση στον προφορικό & γραπτό λόγο Κατανόηση γραπτών και ηχογραφημένων κειμένων & Παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου Ιδιωματισμοί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Advertisements

12o Δημοτικό Σχολείο Bεροιας Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Αγγλικά Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Σχεδιάζοντας Αναλυτικά Προγράμματα με βάση το ΕΠΣ-ΞΓ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΣΤ τάξης 3ου Δ.Σ. Νάξου,
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Στόχος Βάση δεδομένων εκπαιδευτικού υλικού. Χαρακτηριστικά οργάνωση οργάνωση πολυμορφία πολυμορφία δυναμική δυναμική πρόσβαση εξ αποστάσεως πρόσβαση εξ.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Schultüte Η Schultüte για τα «πρωτάκια» είναι ένα γερμανικό έθιμο, που εμφανίστηκε το 19ο αιώνα. Σκοπό έχει να «γλυκάνει» την αγχωτική πρώτη μέρα στο σχολείο.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Χριστουγεννιάτικο Κουίζ Gonso-2008 ΕΥΚΟΛΟ. ΕΡΩΤΗΣΗ Ε1 Ποιό είναι το τελευταίο επιβατικό αεροσκάφος αερογραμμών που κατασκευάστηκε με τρείς κινητήρες ?
AIRY, ζ, u, p, Ε1 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ταχύτητες σωματιδίων Μετατοπίσεις σωματιδίων Κίνηση σωματιδίων Πίεση Ενέργεια Κύματος Μετάδοση κυματικής ενέργειας Ταχύτητα.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
Τα Γαλλικά στην Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Τα Γαλλικά στο Δημοτικό μας
Διαταραχές Λόγου και Μαθησιακές Δυσκολίες
6/12/2012 Παρουσίαση: Μιμηγιάννης Δημήτρης
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Λυμένες ασκήσεις με δομές επανάληψης και επιλογής
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 5. Πολυγραμματισμοί
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Η Νέα Ελληνική Γλώσσα στο Δημοτικό Σχολείο: Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Σοφία Καλογρίδη Σχολική Σύμβουλος ΠΕ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ειρήνη Πετράκη Πυρήνας ΤΠΕ ΠΙ,
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Μετάβαση από το Δημοτικό
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
ΠΑΙ 150 Προφορικός και γραπτός λόγος παιδιών προσχολικής ηλικίας
Σχέση Φωνολογικής Επίγνωσης και Ανάγνωσης (1)
Διδακτικές ώρες – Ωράριο μαθημάτων
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ΄ Κύκλος : Ε΄& Στ΄ τάξη Εμβάθυνση στον προφορικό & γραπτό λόγο Κατανόηση γραπτών και ηχογραφημένων κειμένων & Παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου Ιδιωματισμοί Ανάγνωση Προφορικός λόγος Γραπτή έκφραση Ορθογραφία Λεξιλόγιο της καθημερινής ζωής Απλά γραμματικά φαινόμενα Τα Γαλλικά στην Ε΄ & Στ΄ Δημοτικού Ασκήσεις Προετοιμασίας για το Εισαγωγικό τεστ

Τα Γαλλικά στην Ε΄ & Στ΄ Δημοτικού 4 Τμήματα : Ε1 : κα Μαρία Τσίκνα Ε2 : κα Ειρήνη Καναρά Ε3 : κα Μίνα Κιούση 5 ώρες / εβδομάδα Ε4 : κα Ιωσηφίνα Φραγκιά

4 Τμήματα : Στ1 : κα Ροζάννα Ζαλιμόγλου Στ2 : κ. Ιωσήφ Κρόνικ Στ3 : κα Ειρήνη Καναρά 5 ώρες / εβδομάδα Στ4 : κα Ιωσηφίνα Φραγκιά Τα Γαλλικά στην Ε΄ & Στ΄ Δημοτικού

Υλικό Ε΄ Δημ. : Τα Γαλλικά στην Ε΄ & Στ΄ Δημοτικού «A ton tour 1»» Βιβλίο + Livre de grammaire  

Υλικό Στ΄ Δημ. : Τα Γαλλικά στην Ε΄ & Στ΄ Δημοτικού «Le tour d’Europe 2» Βιβλίο + Livret d’accompagnement  « Nouvelle grammaire communicative », niv. 1 