Δισδιάστατα γραφικά 2D Επίσης τα δισδιάστατα γραφικά μπορούν να διακριθούν δύο μεγάλες κατηγορίες: Διανυσματικά γραφικά (Vector Graphics): Χρησιμοποιούνται.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριστερό κλίκ για έναρξη….
Advertisements

ΕΙΚΟΝΕΣ.
Χαρακτηριστικά εικόνας
Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Γ.Π.Α. «Δημιουργία.
ΣΧΕΔΙΟΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ
Γραφικές μέθοδοι σχεδιασμού με Η-Υ
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΡΦΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
Κεφάλαιο 2 Η τεχνολογία μεταβάλλεται  Η τεχνολογία είναι δυναμική 1  Οι μεταβολές σχετίζονται κυρίως με τους Η/Υ.
Β Τεχνολογική Κατεύθυνση Τεχνολογία Επικοινωνιών CAD [Computer-Aided Design] Αθανασούλας Ανδρέας.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής Παράσταση Αντικειμένων και Εικόνων Ανάγκη μοντέλου και δομής για την παράσταση: –Αντικειμένων.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αποκατάσταση αρχαίας μουσικής σε ψηφιακές βιβλιοθήκες Εισηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Σπουδάστρια: Μαρία Σίδερη ΑΘΗΝΑ 2008.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Βασικές έννοιες στην ψηφιακή εικόνα
Οπτικές Ίνες Οι οπτικές ίνες είναι λεπτά νήματα τα οποία κατασκευάζονται από γυαλί ή από πλαστικό .Το σχήμα τους είναι κυλινδρικό και η διάμετρος τους.
Οι συσκευές του υπολογιστή
Παρουσίαση Νο. 1 Εισαγωγή Ψηφιακή Επεξεργασία και Ανάλυση Εικόνας Ακαδημαϊκό Έτος
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Γεωγραφία Το εσωτερικό της Γης
Γραφικά υπολογιστών στο web Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 2012 Πέτρος Αγγελάτος Διονύσης Ζήνδρος Εικόνα: © Gamagio Limited.
Εφαρμογές Πληροφορικής
Γραφικά με Η/Υ Εισαγωγή.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Γνωριμία με το λογισμικό
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Σίσσυ Μιχαλοπούλου MA Μαθηματικά στην Εκπαίδευση
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Μορφές των χωρικών δεδομένων
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Οπτική Τριών Διαστάσεων & Συνθετική Κάμερα Β. Λούμος.
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
Α ’ Λυκείου Κεφάλαιο 2.  Σε κάθε υπολογιστή μαζί με το λειτουργικό σύστημα γίνεται εγκατάσταση εφαρμογών που μας διευκολύνουν.  Αυτές οι εφαρμογές είναι.
Από τα αναλογικά στα ψηφιακά γραφικά Μέχρι τις αρχές του ‘80 τα στάδια συλλογής και επεξεργασίας της εικόνας περιοριζόταν σε αναλογικούς τρόπους (φωτογραφικές.
Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Άγγελος Μπάκας Δεκέμβριος 2008.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ Η/Υ. Τι είναι το λογισμικό CAD ? Είναι η σχεδίαση με τη βοήθεια του Η/Υ ή όπως έχει επικρατήσει διεθνώς με το ακρώνυμο:
Format και συμπίεση γραφικών
3Δ ΓΡΑΦΙΚΑ Δ.Ι.Ε.Κ. ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Τρισδιαστατοσ σαρωτησ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
Εφαρμογεσ Πληροφορικησ Ταξη Α΄ ΚεφΑλαιο 2
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Διανυσματικές Εικόνες
Ψηφιοποίηση & ψηφιακή επεξεργασία εικόνας
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Πληροφορική Α' Γυμνασίου
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
ΑΞΟΝΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δισδιάστατα γραφικά 2D

Επίσης τα δισδιάστατα γραφικά μπορούν να διακριθούν δύο μεγάλες κατηγορίες: Διανυσματικά γραφικά (Vector Graphics): Χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία εικόνων όπως λογότυποι, σήματα κατατεθέντα κτλ. αλλά και ψευδο τρισδιάστατων σχημάτων (προοπτική). Γραφικά ψηφίδων (bitmap graphics): Όλα τα γραφικά που δημιουργούνται από ψηφιοποίηση υπαρκτών αντικειμένων (φωτογραφίες, εικόνες από σαρωτές κτλ.) ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Ράστερ υπολογιστές Raster (Ραστερ) αρχεία είναι αυτά στα οποία η εικόνα σχηματίζεται από άθροισμα κουκίδων. Κάθε σημείο της εικόνας αποτελείται από μια κουκίδα (pixel) που καθορίζει το χρώμα ή τον τόνο του γκρι αν πρόκειται για ασπρόμαυρη.

Animation σε τρεις Διαστάσεις (3D Animation)

Μοντελοποίηση (Modeling)

Σχεδόν όλα τα 3D μοντέλα υπάγονται στις εξής δύο κατηγορίες: Στερεά (Solid) Χρησιμοποιούνται κυρίως για μη γραφικές προσμοιώσεις όπως για παράδειγμα ιατρικές ή μηχανικές, για CAD και εξειδικευμένες οπτικές εφαρμογές όπως την ανίχνευση ακτινών και την εποικοδομητική στερεά γεωμετρία (constructive solid geometry). Τα μοντέλα αυτά καθορίζουν τον όγκο του αντικειμένου που αντιπροσωπεύουν. Όρια (Shell/Boundary) Είναι ευκολότερα στη χρήση από τα στερεά μοντέλα. Καθορίζουν την επιφάνεια, π.χ. το όριο του αντικειμένου, και όχι τον όγκο του. Σχεδόν όλα τα οπτικά υποδείγματα που χρησιμοποιούνται για παιχνίδια και ταινίες είναι shell models.

2D – 3D Γραφικά από: Γιώργος Λαγουτάρης Άγγελος Μάζγας