Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ οδηγός κατανόησης Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Advertisements

Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
Η Μπουρμπουλήθρες ΑΕ με υπερηφάνεια σας παρουσιάζει το Επικό Αριστούργημα των 32,5 Όσκαρ !!!
Μαρία Σινάνη Αρ. Μητρώου: 07071
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Απόσταγμα σκέψεων (26).
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π ♠ A42 ♥ K53  K92 ♣ 9765 ♠ KQ3 ♥ AQ7  A75 ♣ 8432 Β Δ Α Ν Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π 3ΧΑ Π Π Π ♠J Ο.
Ο βασιλιάς των βατράχων
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Έχεις δύο επιλογές! από το
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο. ♥Q♥Q Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 2ΧΑ Π ♠ ΑΚJ10 ♥ A96  J94 ♣ AK8 Β Δ Α Ν Ο Νότος με 20π και ομαλή κατανομή ανοίγει 2ΧΑ Αντάμ η Δύση.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το φαινόμενο του Bullying έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Αυτή η σύντομη παρουσίαση φτιάχτηκε με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που άπραγος βλέπει.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Αγαπημένο μου παιδί....
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Ο ΑΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ. ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΩ ΝΑ ΚΕΛΑΗΔΑΣ;
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βρεφική Ηλικία E- portofolio

Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού σταθμού της τράπεζας της Ελλάδος, στο διάστημα από τον Απρίλιο μέχρι του Οκτώβρη του Επέλεξα τον συγκεκριμένο παιδικό καθώς είχα ακούσει πολύ καλά λόγια από άλλους που έκαναν την πρακτική τους εκεί, και το πιο σημαντικό πληρούσε όλες τις προυποθέσεις που απαιτούνταν, κάτι που με έκανε να μην αρχίσω να ψάχνω σε άλλους παιδικούς. Ήταν η πρώτη μου επιλογή και χάρηκα πάρα πολύ που η πρακτική μου έγινε σ΄ αυτόν τον χώρο καθώς οι εγκαταστάσεις του ήταν όπως αυτές που είχαμε διδαχτεί στην σχολή άσχετα με το Μοντεσσοριανό σύστημα που ακολουθούν, κάτι που ήμουν ανοιχτή να μάθω πως λειτουργεί….

Εν δράση Το δεύτερο τρίμηνο της πρακτικής μου πραγματοποιήθηκε στην Μονάδα 3 και στο Μπλε δωμάτιο, όπου τα παιδιά ήταν ηλικίας από 1,5 έως 2,5 ετών καθώς είναι η μονάδα που δέχεται παιδιά της μετά βρεφικής περιόδου.

Εν δράση Παιδαγωγικός Στόχος: Να αρχίσουν να κόβουν με το ψαλίδι Να συντονίσουν μάτι – χέρι Υλικά: Ψαλίδι και χαρτάκια

Εν δράση Τρόπος που προσφέρεται: Ήταν ως ερέθισμα διαθέσιμο για τα παιδιά και όποια θέλανε ασχολήθηκαν μ’ αυτό καθώς δεν είχαν προηγούμενες εμπειρίες με το ψαλίδι.. Η δράση.. θα σας εκπλίξουμε με τις δυνατότητες μας εμείς οι μικροί μαθητές…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Θα προσπαθήσω να κόψω με το ψαλίδι.. Να δω αν θα τα καταφέρω…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Μην με βλέπεται έτσι σκεπτικό… είναι η πρώτη μου φορά και έχω να κάνω τόσα… πιάσε το ψαλίδι σωστά, άνοιξέ το και μετά να κόψω το χαρτάκι….

Οι πρώτες μας απόπειρες… Κοιτάκτε με το κάνω μόνος μου… έχω κόψει ήδη τα πρώτα μου χαρτάκια και θα συνεχίσω και άλλο λίγο…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Το άνοιξα το ψαλιδάκι μου…. αλλά εσύ χαρτάκι πρέπει να σε πιάσω αλλιώς για αν σε κόψω…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Και ναι.. το τελευταίο μου κομμάτι! Με δυσκολεύει λίγο αλλά θα το καταφέρω..

Οι πρώτες μας απόπειρες… Ήρθε και η δική μου η σειρά να σας δείξω πως θα κόψω με το ψαλίδι…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Θα κόψω αυτό και όχι άλλο.. Θα προσπαθήσω πάλι αύριο…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Θα κάνω εγώ τώρα μ’ αρέσει να κόβω… Μην με ενοχλείται θέλει πολύ προσοχή για να μην κόψω κανένα δαχτυλάκι μου…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Ουφ… έπιασα το χαρτάκι και όχι τα δάχτυλάκι μου…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Εγώ είμαι πιο μικρούλης από τους άλλους που έχετε δει μέχρι τώρα… Με τα μικρά μου τα χεράκια έπιασα το ψαλίδι και θα αρχίσω να κόβω το χαρτί..

Οι πρώτες μας απόπειρες… Θα προσπαθήσω μόνος μου και θα τα καταφέρω…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Θα κάνω και εγώ μια προσπάθεια να δω θα τα καταφέρω..?

Οι πρώτες μας απόπειρες… Για αρχή τα πάω καλά.. Την επόμενη φορά θα τα καταφέρω καλύτερα..

Οι πρώτες μας απόπειρες… Τι πειράζει και αν σε κόψω στην μέση ή στο πλάι.. Σημασία έχει να μάθω…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Το κρατάω σωστά για να δω τώρα θα σε κόψω…?

Οι πρώτες μας απόπειρες… Μπορεί στην αρχή να σε έπιασα στραβά όμως ξανά προσπάθησα και τώρα θα κοπείς..

Οι πρώτες μας απόπειρες… Αφού σε άνοιξα ψαλίδι ας βάλω το χαρτάκι ανάμεσα για το κόψω…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Όλο μου γλυστράς χαρτάκι… αλλά που θα μου πας….?

Οι πρώτες μας απόπειρες… Τελευταίο κόψιμο για σήμερα…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Ας τα μαζέψω τώρα και να τα πετάξω στον κάδο…

Οι πρώτες μας απόπειρες… Και πάλι εγώ.. Να σας δείξω πόσο καλύτερα χειρίζομαι το ψαλίδι …

Οι πρώτες μας απόπειρες…

Όχι πείτε μου.. είμαι πολύ περήφανος για μένα…