Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
O έλεγχος της διαφήμισης
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
Η εκστρατεία για την αύξηση της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Αλέξανδρος Χριστογιάννης Retail Marketing Manager Forthnet.
«2009: Έτος Ευρυζωνικής Σύγκλισης » Απολογισμός 2008 & Προγραμματισμός 2009 «2009: Έτος Ευρυζωνικής Σύγκλισης Τηλεπικοινωνιών και ΜΜΕ» Απολογισμός 2008.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
9o GREEK ICT FORUM «ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (DIGITAL AWARENESS AND RESPONSE TO THREATS-D.A.R.T» ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΑ Συντονίστρια της Ομάδας.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΟΟΣΑ Αξιολόγηση Συνθηκών Ανταγωνισμού στην Ελληνική νομοθεσία Τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου Συστάσεις ΟΟΣΑ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Ενότητα 13 : Επανάληψη – ενδεικτικές ερωτήσεις Καραμάνης Κωνσταντίνος
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία

Αγορές εξ αποστάσεως σημαίνει την σύγχρονη μορφή εμπορικών συναλλαγών μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή, η οποία πραγματοποιείται μέσω τηλεφώνου, ταχυδρομείου και internet, χωρίς “face to face” επαφή μεταξύ των συναλλασσομένων.

Το 51% των ευρωπαϊκών καταναλωτών χρησιμοποιεί μια από τις μεθόδους εξ αποστάσεως αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών. Πρώτο το internet με 37% (ένας στους δύο ευρωπαίους έχουν σύνδεση για on line αγορές). Δεύτερο το ταχυδρομείο με 21% και τέλος με 13% προτιμούν την τηλεφωνική αγορά αγαθών και προϊόντων.

Το 73% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί την παραδοσιακή μέθοδο πώλησης προϊόντων με την φυσική παρουσία πελάτη. Όμως το 72% χρησιμοποιεί τουλάχιστον μια από τις μεθόδους εξ αποστάσεως πώλησης. Το internet επιλέγουν το 53%, την χρήση τηλεφώνου το 43% και το 26% άλλες μεθόδους πώλησης.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ελαχιστοποίηση κόστους λειτουργίας των προμηθευτών. Αύξηση του μεγέθους του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνονται τα προϊόντα. Διευκόλυνση της εμπορικής προώθησης των αγαθών. Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται εκμηδενίζοντας χρόνο και αποστάσεις. Εμπλουτισμός των αγοραστικών επιλογών του καταναλωτή. Μείωση κόστους των αγορών. Διεύρυνση του ανταγωνισμού. Ταχύτητα συναλλαγών.

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Έλλειψη εμπιστοσύνης από την μεριά του καταναλωτή. Άγνοια των επιχειρήσεων για τις νομικές τους υποχρεώσεις. Περιπλοκότητα των εμπορικών συναλλαγών. Ανελέητος ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων. Χειραγώγηση και κατεύθυνση, με αθέμιτο τρόπο, των επιθυμιών των καταναλωτών. Κανείς δεν γνωρίζει την πραγματική ταυτότητα του πωλητή αλλά και του αγοραστή. Εικονική σχέση μεταξύ των συναλλασσομένων, τυπικά και ουσιαστικά. Δημιουργία ευνοϊκών συνθηκών για την διάπραξη απάτης και από τα δύο μέρη της συναλλαγής. Επιτρέπεται με τρομερή ευκολία η πρόσβαση ΑΝΗΛΙΚΩΝ στον κόσμο των αγορών. Περιορίζεται το αποκλειστικό δικαίωμα των ΕΝΗΛΙΚΩΝ αγοραπωλησιών. Ανακριβείς περιγραφές των προϊόντων τα οποία απευθύνονται σε ανήλικους (π.χ. ουσίες επιβλαβείς και απαγορευμένες). Αθέμιτη απόκτηση από τρίτους οικονομικών στοιχείων. Αποτελεί μέσο παραπλάνησης και εκμετάλλευσης των καταναλωτών.

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΣΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ν. 2251/1994 ν. 14/2000 ν. 156/2004 ν. 3587/2007 Οδηγία 97/7/ΕΚ Οδηγία 2005/29/ΕΚ Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Καταναλωτή Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Κέντρα Καταναλωτών σε χώρες κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Κατέχουμε την 23 η θέση στην Ευρώπη στην αγορά εξ αποστάσεως αγαθών (με ποσοστό 20 %). Το 43% θεωρούμε ότι σέβονται τα δικαιώματα μας. Το 20,3% των ελληνικών ξενοδοχείων χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες αυτές. Το 55,5 % χρησιμοποιεί το internet για την διακίνηση των προϊόντων του. Αυτοκίνητα,καλλυντικά και κοσμήματα έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων, με 16 % και 10,4 % αντίστοιχα.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ν. 2251/ _1994_final_3587_2007.pdf ν. 14/2000 ν. 156/2004 ν. 3587/ Οδηγία 97/7/ΕΚ Οδηγία 2005/29/ΕΚ