ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2011-2012 ΠΑΡΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ. 2006030092.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Advertisements

Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Προσδιορισμός Ρόλων μέσω Στρατηγικών
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
 Υλοποίηση πάσας  Δυσκολίες :  Ένταξη δύναμης στην κίνηση (shoot) του ρομπότ  Εντοπισμός άλλου Ρομπότ  Περιστροφή - κατεύθυνση προς το σημείο της.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΛΗ513: ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Othello – TD Learning Μαντάκος Γιώργος Καθηγητής: Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης.
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
ΚΟΥΒΑΡΑ ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΛΜΑΣ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΙΖΟΝ By Arximidis EURIKA GR
Weebly tools A selected few Γαβριέλλα Ασπράκη. Map Το εικονίδιο που φέρει την ένδειξη αυτή μας συνδέει κατευθείαν στο google maps. Μόλις σύρουμε το εικονίδιο.
ΕΚΠ 413 / ΕΚΠ 606 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ PROJECT ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ AIBO.
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
ΠΛΗ513 – ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2012 Ακασιάδης Χαρίλαος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχεδίαση ενός βραχίονα SCARA χρησιμοποιώντας LEGO Mindstorms NXT και MATLAB Φλώρου Παγώνα ΑΜ : 1570 Επιβλέπων Καθηγητής :
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διαγωνισμός RoboPong. Στόχος Κατασκευή και προγραμματισμός ενός ρομπότ το οποίο να διαγωνιστεί στο πρωτάθλημα RoboPong. Ο διαγωνισμός.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Τα μέρη του παπουτσιού Εσωτερικό Εξωτερικό Κούπ ντε πιέ
Αυτόνομοι Πράκτορες Εργασία Εξαμήνου Πανούσης Κωνσταντίνος Παναγιώτης ΑΜ: Nao Balance Χειμερινό εξάμηνο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΛΗ 513 Δημιουργία ομάδας Nao για το Robotstadium Αντίληψη & Δράση Γεωργάκης Γεώργιος 1.
ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ: ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ Π Α Ν Α Ι Τ ΩΛ Ι Κ Ο.
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Distributed Systems 2 Multicast DNS. Τι είναι; Πρωτόκολλο αντίστοιχο του DNS για τοπικά δίκτυα. Κάθε Η/Υ έχει την δική του λίστα με DNS records.
ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ HANDBALL
Δημιουργία ομάδας ΝΑΟ για το διαγωνισμό RobotStadium Κινητικές Δεξιότητες ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΝΙΑ 2012.
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 3 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Το ρομπότ πυροσβέστης !! Πολυτεχνείο Κρήτης Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Αντρέας Κουκκουλλής Χανιά 2013.
Αυτόνομοι Πράκτορες Εργασία Εξαμήνου Αναγνώριση αντικειμένων για το πρωτάθλημα τετραπόδων του RoboCup.
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
Ένα Σαββατοκύριακο στις Σπέτσες
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Αυτόνομοι Πράκτορες Χειμ. Εξάμηνο ΚΙΝΗΣΗ ΕΞΑΠΟΔΟΥ ΡΟΜΠΟΤ ● ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ● ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ● ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ● ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ – ΛΥΣΕΙΣ ● ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
O NAOΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ.
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας
Obstacle detection με χρήση sonars απότο ρομπότ ΝΑΟ
ΝΙΚΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΛΑΒΟΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Εβραϊκό μουσείο Θεσσαλονίκης
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ. Λύση ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Λύση.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΙΣΙΜΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΑΡΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ

Θέμα Εργασίας: Διαδρομή ενός Nao από το ένα τέρμα στο άλλο στο robostadium του webots με αποφυγή εμποδίων Στόχος: Να κάνει το ρομπότ τη διαδρομή από το ένα τέρμα στο άλλο Πρόβληματα: –Το ρομπότ ακολουθεί τη μπάλα –Το γήπεδο έχει αλλάξει (υπάρχουν εμπόδια)

Σχεδιασμός Λύσης Αρχικά θα πρέπει να αλλάξω το στόχο του ρομπότ που είναι να βάλει γκολ και στη συνέχεια να επαναπροσδιορίσω το στόχο του. –Λύση: Αφαίρεση κομματιών κώδικα στα οποία οριζόταν ο στόχος του ρομπότ. Προγραμματισμός έτσι ώστε να έχει στόχο να φτάσει στο αντίπαλο τέρμα.

Θα πρέπει το ρομπότ να μπορεί να αποφεύγει τα διάφορα εμπόδια που βρίσκονται πλέον στο γήπεδο. –Λύση: Αξιοποίηση των sonar που έχουν τα nao έτσι ώστε να αντιλαμβάνονται πότε υπάρχει εμπόδιο μπροστά τους. Αξιοποίηση των τιμών που μας δίνουν τα sonar για να αποφεύγει το ρομπότ τα εμπόδια. –Εγγραφή κώδικα για να γίνεται η αποφυγή με τέτοιο τρόπο ώστε το ρομπότ να μην χάνει τον προσανατολισμό του.

Το sonar του nao

Αποτελέσματα

Ερωτήσεις?