Η στοιχειωμένη αίθουσα Ακροστιχίδες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Advertisements

ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Στο διάλειμμα.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
All things in time Αφήνω το γόνο να γίνει γονιός 1 ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου Δ τάξη Εκπαιδευτικός: Σοφία Κουζούλη
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Στην τάξη μου.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
…Και αφού διαβάσαμε το βιβλίο και τρομάξαμε και γελάσαμε και ταυτιστήκαμε με τους ήρωες, μάς ήρθε να τραγουδήσουμε. Έτσι, λοιπόν, γίναμε στιχουργοί και.
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Η στοιχειωμένη αίθουσα. Ταξίδι ξεκινήσαμε μέσα από ένα βιβλίο. Σε στοιχειωμένη αίθουσα, σε ελληνικό σχολείο.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Α α Το αρκουδάκι ακουμπά ένα αστέρι και γελά και στην άμμο περπατά
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Αξέχαστα....
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Emotions
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η στοιχειωμένη αίθουσα Ακροστιχίδες

ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ Αποβολή απειλούσε πως θα δοθεί σ΄αυτούς που τους κανόνες είχαν παραβεί. Νόμιζε πως τα παιδιά είχαν κάνει σκανταλιά. Δεν του αρέσει να μαλώνει, τι γίνεται όμως, όταν θυμώνει; Ρο είναι ένα από το όνομά του γράμμα. Ο διευθυντής είναι του σχολείου. Να κοιμάται το Μάρκο βρήκε, το θρανίο για κρεβάτι του το είχε. Ίσαμε την άδεια αίθουσα φτάνει και άγριες φωνές με όσα βλέπει βάνει. Κλειδιά όλων των αιθουσών κρατούσε, δύσκολα τα έδινε σε όποιον τα ζητούσε. Όταν ήταν μαθητής μικρός, στην ορθογραφία δεν ήτανε και πολύ καλός. Σ΄εκείνο το σχολείο δρούσε, στη στοιχειωμένη αίθουσα φοιτούσε. Aνδρέας Κίτο

ΙΟΡΔΑΝΗΣ Νοιάζεται μόνο για τα Μαθηματικά, αναγκαία μόνο θεωρεί αυτά. Ιππότης είναι προς τα κορίτσια και δείχνει πάντοτε καλό χαρακτήρα. Όταν μεγαλώσει μπακάλης θέλει να γίνει, αφού το μόνο που τον νοιάζει, είναι ρέστα σωστά να δίνει. Ρολόι πάντα φοράει και την ώρα κοιτάζει με ανυπομονησία για να φάει. Αγαπάει πολύ την Κίκη, μα αυτή τον απορρίπτει. Νοιάζεται μόνο για τα Μαθηματικά, αναγκαία μόνο θεωρεί αυτά. Ήρθε η ώρα για φαΐ, πρώτος μπαίνει στη γραμμή. Στην Κίκη όλο κολλάει, διότι τρελά την αγαπάει. Χάρης Γαλάνης

ΛΟΥΛΖΕΤΑ Λοιπόν, ποιος είναι ο καλύτερος ο μαθητής, η Λουλζέτα ή ο Σοφοκλής; Όμορφη και έξυπνη πολύ δίνει απαντήσεις στη στιγμή. Ύπνος ποτέ δεν τήνε πιάνει, αν τα μαθήματά της δεν έχει κάνει. Λουλζέτα είναι τ΄όνομά της, όλο αγάπη η καρδιά της. Ζητάει το μάθημα να πει, πάντα με το Σοφοκλή μαζί. Ένα βιβλίο πάντα κρατάει και σε ερωτήσεις θέλει ν΄ απαντάει. Τα παιδιά όλης της τάξης τα περνάει. Άριστα σ΄όλα τα μαθήματα παίρνει και αδιάβαστη ποτέ δεν πηγαίνει. Τόνια Ράπτη

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Μαργαρίτα τη φωνάζουν και στον ουρανό την ανεβάζουν. Μαργαρίτα τη φωνάζουν και στον ουρανό την ανεβάζουν. Αστεία κάνει στα παιδιά κι αυτά γελάνε δυνατά. Ρωτάει τα επιρρήματα, τα ρήματα και τα ουσιαστικά. Γόμα ποτέ της δεν κρατάει και από λάθη δε μασάει. Αγαπάει τα παιδιά και ας κάνουν και καμία ζαβολιά. Ροδάνι πάει η γλώσσα της σε θρησκευτικά και μαθηματικά. Ιδέες δίνει, ιδέες παίρνει και στο μυαλό μας τις αποθηκεύει. Τα παιδιά την αγαπάνε και όλοι την τιμάνε. Αταξίες συγχωρεί και την Κίκη για την εργασία της χειροκροτεί. Ντενάντα Χιουσάι

ΚΛΑΡΑ Κανονίζει όποιον την εκνευρίζει. Λατρεύει το Νώντα να πλακώνει. Άγρια είναι πολύ και σε τρομάζει στη στιγμή. Ρόλο νταή έχει στο σχολειό και αν τις φας, στο νοσοκομείο σίγουρα θα πας. Αλίμονο σ΄ όποιον τη νευριάσει, να τον χτυπήσει δε θα διστάσει. Θέμης Κόντος

ΚΙΚΗ Κουκλάρα νομίζει πως είναι, όλους μ΄ένα βλέμμα της μαγεύει και τους σαγηνεύει. Ιορδάνης λέγεται αυτός που την αγαπά, μα αυτή αδιαφορεί και τον προσπερνά. Κίρκη τη φωνάζουν και πολύ την νευριάζουν. Ήρθε η ώρα, λέει, να γίνει πρωθυπουργός, της Ελλάδας αρχηγός. Εύα Αποστολοπούλου

ΝΩΝΤΑΣ Νευριάζει πάντοτε την Κλάρα, κάποιες φορές τρώει και σφαλιάρα. Ωχ!!! Ζώο βλαβερό για τον άνθρωπο λέει η Κλάρα ότι είναι και γελάει, μα στον μπλοκάκι της τον σημειώνει, να τον τιμωρήσει ποτέ δεν ξεχνάει. Νέα σχέδια κάνει, σίγουρα θα τον τρελάνει. Τι να κάνει, τι να κάνει; Τα κορίτσια ποτέ δεν τα ακουμπάει. Ακόμα κι αν παραπονιέται, η Κλάρα με τίποτα δε κρατιέται. Συγγνώμη ποτέ δε ζητάει από την Κλάρα κι αυτή του δίνει μία ακόμα σφαλιάρα.

ΠΑΝΟΣ Πρωταγωνιστής είναι του βιβλίου, τη λύση βρίσκει του μυστηρίου. Άννα, Πάνος και Βαν Χέλσινγκ στων ΣΜΥΦ την ομάδα μυστήρια ξεδιαλύνουν και απαντήσεις σ΄όλα δίνουν. Να είστε σίγουροι πολύ της στοιχειωμένης αίθουσας θα πάρει το κλειδί. Όταν φάντασμα θα δει στα πόδια θα το βάλει στη στιγμή. Στην αίθουσα κλεισμένοι με την Άννα φωνάζουν φοβισμένοι. Γιάννης Ξούλος

ΕΛΒΙΡΑ Είναι των ΣΜΥΦ μέλος και έχει απορίες δίχως τέλος. Είναι των ΣΜΥΦ μέλος και έχει απορίες δίχως τέλος. Λάθος ποτέ δεν κάνει, κι αν κάνει, το ξεπερνάει. Βαν Χέλσινγκ: Είναι στους ΣΜΥΦ μαζί και να λύνουνε μυστήρια είναι ικανοί. Ιωάννα λένε το παιδί που ακροστιχίδες γράφει γι΄αυτήν. Ρούχα περίεργα φοράει και τους άλλους εντυπωσιάζει. Απέξω απ’ το σχολειό δίνει το δίπλωμα των ΣΜΥΦ στον Πάνο, τυλιγμένο σε ρολό. Ιωάννα Καταγή

ΑΝΝΑ Αυτή κάνει ό, τι θέλει και τον κόσμο τον μαγεύει. Νομίζεις πως μάγισσα είναι η μαμά της με τα ολόισια ως τη μέση μαλλιά της. Ναι, πιστεύει στα πνεύματα και τις μαγείες τις αράχνες αγαπάει και σκόρδα πάντα κουβαλάει. Άννα, μάγισσα τήνε φωνάζουν και ποτέ δεν την τρομάζουν. Δέσποινα Καραβία

ΜΑΡΚΟΣ Μυστήριο τούτο το παιδί που και στο διάλειμμα βαριέται για να βγει. Άρρωστος πως είναι προσποιείται, και τη συμμετοχή στην εργασία αρνείται. Ροχαλίζει όταν κοιμάται και τίποτα δε θυμάται. Κάθεται τεμπελιάζοντας στην τάξη και ούτε ψύλλο δεν αφήνει να πετάξει. Ο διευθυντής στην αίθουσα τον πιάνει και παρατήρηση σκληρή του κάνει. Σςςςς!!! Ο Μάρκος κοιμάται… Φίλοι μου καλοί, μην τον ξυπνάτε! Μάριος Κωνσταντακόπουλος

Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΗ ΑΙΘΟΥΣΑ Σε ανατριχιάζει κάθε ήχος που βγάζει. Τον Πάνο και την Άννα τρομάζει πάντα. Όλες τις ώρες κλειδωμένη και αμπαρωμένη. Ίσως κρύβει μυστικό φοβερό και τρομερό. Χαλασμένα τζάμια έχει κι ο αέρας μπαινοβγαίνει. Έχει,νομίζουν,σκλαβωμένο το μαθητή τον αδικημένο. Ικανά είναι τα παιδιά να βρουν της αίθουσας τα μυστικά. Ώρες και μέρες προσπαθούν να πάρουν το κλειδί από το διευθυντή. Μια λάμψη δυνατή τους έκανε να χάσουν τη φωνή. Ένας ήχος τρομερός τους σήκωσε την τρίχα στο λεπτό. Να που κατάφεραν μπουν, μα άρχισαν ν’ ανησυχούν. Η ώρα περνάει, αλλά το κουδούνι δε χτυπάει. Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΗ ΑΙΘΟΥΣΑ Άμα σ΄αυτήν, λένε κλειδωθείς, ποτέ δε θα ξαναβγείς. Ιιιι!!! αμέσως φωνάζει εκεί, όποιος μέσα μπει. Θρανία βρήκαν πεταμένα, μες στην τάξη κλειδωμένα. Ο Πάνος με τη γενναιότητά του κέρδισε το δίπλωμα των ΣΜΥΦ με την καρδιά του. Ύστερα πήγαν τιμωρία στο διευθυντή και του εξήγησαν τι είχε συμβεί. Σύμμαχο έχουν τη καλή τους τη δασκάλα που τους στηρίζει, όπως πάντα. Αχ! Τελικά η τάξη δεν ήταν στοιχειωμένη, έκρυβε μονάχα ένα περιστέρι. Αναστασία, Αμαλία, Κώστας, Ρένια, Ζωή