Ιστορίες σ. 40-41 ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Μαγικά τετράγωνα
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ρινόκερος και κόκορας σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ένα χελιδόνι σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
Δημιουργία Λογαριασμού
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Τιτίνα, η κότα σ
Οδηγίες για την συμπλήρωση των test. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Με το όνομα Begin Assessment Χρόνος εξέτασης.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Το παπί (Παυλίνα Παμπούδη)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου Ισοδύναμα κλάσματα Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά Στέλιος Μιχαήλογλου Στέλιος Μιχαήλογλου Άλγεβρα Α΄ Λυκείου.
Λειτουργικά Συστήματα Κεφ2.2- Ασφάλεια Συστήματος 1
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Χριστοδουλίδης Αντώνης
Ενότητα # 1: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Ερωτήσεις σωστού-λάθους
- Πειραματικές Ασκήσεις –
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού
Hot Potatoes.
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Future events (revision) Health and body
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
Ιστορίες. Ιστορίες χαλί βιβλιοθήκη γάτα παπαγάλος Ιωάννα παππούς.
Εικόνα 10.1: Το Περιβάλλον του Επεξεργαστή Κειμένου Word του MS-Office
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα. Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
για να σχηματίσω τη λέξη
ΟΝΟΜΑ ……………………… …………….………. Ζωγράφισε τα γράμματα και το αεροπλάνο. αααα ε Διάβασε όλες τις φωνούλες και βάλε σε κύκλο τις φωνούλες ε ΑΑΑΑ τ και α …… μ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιστορίες σ. 40-41 ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ

Άσκηση 1 Άσκηση 2 *Επιλογή

Άσκηση 1 Ένας παπαγάλος εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα από μια ομάδα γραμμάτων. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά.

Συμπλήρωσε τα κενά με «Ι, ι».

Άσκηση 2 Ένας παπαγάλος εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα από μια ομάδα γραμμάτων. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά.

Συμπλήρωσε τα κενά στον πιο κάτω διάλογο με «Ι, ι» και διάβασε τι είπαν μεταξύ τους η γάτα και ο ιπποπόταμος. Μην ξεχάσεις να βάλεις τόνους όπου χρειάζεται.

_πποπόταμε, πού πας; Πάω μέχρ_ το ποτάμ_ γ_α να φάω ένα καλάμ_ _πποπόταμε, πού πας; Πάω μέχρ_ το ποτάμ_ γ_α να φάω ένα καλάμ_. Και τ_ έχε_ς στο σακ_; Ένα κόκκ_νο κουτ_.