Ρινόκερος και κόκορας σ. 38-39 ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Advertisements

Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Σταφύλι - τρύγος Αιμιλία Αστείδου.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Μαγικά τετράγωνα
Τάξη Ε Ενότητα 1 Αφαίρεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ένα χελιδόνι σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Δημιουργία Λογαριασμού
ΠΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ f5 ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Τιτίνα, η κότα σ
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Το παπί (Παυλίνα Παμπούδη)
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Επεξεργασία Εικόνας.
Ιστορίες. Ιστορίες χαλί βιβλιοθήκη γάτα παπαγάλος Ιωάννα παππούς.
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Τεστ γνώσεων σχετικά με [το θέμα σας]
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα. Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα.
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ρινόκερος και κόκορας σ. 38-39 ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ

Άσκηση 1 Άσκηση 2 *Επιλογή

Άσκηση 1 Ένα σαλιγκάρι εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα από μια ομάδα γραμμάτων. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά.

Τι είπε η Ιωάννα στον παπαγάλο; Γράψε το «Ρ, ρ» στα κενά και θα μάθεις.

Ιωάννα _ένο, πά_ε το κα_ότο.

Άσκηση 2 Ένας παπαγάλος εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα από μια ομάδα γραμμάτων. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά.

Έχω πει πολλές φορές στην Ιωάννα τι μου αρέσει να τρώω, αλλά συνεχώς ξεχνά. Γι’ αυτό απαφάσισα να τα γράψω. Ξέχασα όμως να γράψω το γράμμα «Ρ, ρ». Βοήθησέ με να το γράψω και μάθε κι εσύ τι μου αρέσει να τρώω.

Γιατί π_οτιμώ τα σπό_ια, Ιωάννα, π_ώτα _ώτα αν τ_ώω τα κα_ότα. Γιατί π_οτιμώ τα σπό_ια, τα κα_ύδια και τα _όδια.