Ρινόκερος και κόκορας σ. 38-39 ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ
Άσκηση 1 Άσκηση 2 *Επιλογή
Άσκηση 1 Ένα σαλιγκάρι εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα από μια ομάδα γραμμάτων. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά.
Τι είπε η Ιωάννα στον παπαγάλο; Γράψε το «Ρ, ρ» στα κενά και θα μάθεις.
Ιωάννα _ένο, πά_ε το κα_ότο.
Άσκηση 2 Ένας παπαγάλος εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα από μια ομάδα γραμμάτων. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά.
Έχω πει πολλές φορές στην Ιωάννα τι μου αρέσει να τρώω, αλλά συνεχώς ξεχνά. Γι’ αυτό απαφάσισα να τα γράψω. Ξέχασα όμως να γράψω το γράμμα «Ρ, ρ». Βοήθησέ με να το γράψω και μάθε κι εσύ τι μου αρέσει να τρώω.
Γιατί π_οτιμώ τα σπό_ια, Ιωάννα, π_ώτα _ώτα αν τ_ώω τα κα_ότα. Γιατί π_οτιμώ τα σπό_ια, τα κα_ύδια και τα _όδια.