Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ QUIZ!!! Είσαι στη γιαγιά σου και εκεί που περιμένεις να σου αρχίσει τα παραμύθια, σε ρωτάει τι είναι αυτό το διαδίκτυο, που έχει ακούσει.
Advertisements

Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Δημιουργία παρουσίασης:
Το παιχνίδι με τα αναψυκτικά
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Το Φθινόπωρο Αιμιλία Αριστείδου.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Δημιουργία παρουσίασης:
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Θέατρο σκιών.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Χάσαμε την γάτα Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ρινόκερος και κόκορας σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ένα χελιδόνι σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Δημιουργία Παρουσίασης Εισαγωγή Η ανάγκη παρουσίασης της εργασίας σας Θα μάθετε διάφορους τρόπους για να παρουσιάσετε την εργασία σας Το σχετικό υπόβαθρο.
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
Μελέτη Περίπτωσης 1 Παραπομπή από γονείς Παιδί 4,6 ετών
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
για να σχηματίσω τη λέξη
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23

Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 *Επιλογή

Άσκηση 1 Ένας αχινός μιλάει, δίνοντας οδηγίες στα παιδιά. Ο αχινός κινείται. Υπάρχει φόντο μια ωραία ξωτική παραλία. Με ωραίους ήχους στην έναρξη του μαθήματος.

Σήμερα θα μάθουμε τις φωνούλες Αα. Α κεφαλαίο και α μικρό.

Βρες ποιες εικόνες έχουν μέσα το γράμμα Αα Εμφανίζονται οι εικόνες, μια - μια με ήχο και από κάτω η λέξη. Τα παιδιά κάνουν κλικ πάνω στα Α α. Όταν βρουν τη σωστή απάντηση ο αχινός χειροκροτεί και τους λέει: «μπράβο τα καταφέρατε».

Θάλασσα Αχινός Αστακός Αστερίας Παγωτό Παραλία Βάρκα Ψάρι Κουβάς

Άσκηση 2 Ο αχινός παρακινεί τα παιδιά να γράψουν το Α α, όπου λείπει από τις εικόνες και μετά να τις διαβάσουν μαζί. Ο αχινός διαβάζει και τα παιδιά επαναλαμβάνουν. Γίνεται κλικ στο κενό και τα παιδιά πληκτρολογούν το γράμμα ή το επιλέγουν και το τοποθετούν. Η επιλογή γίνεται μέσα από τα 7 σύμφωνα μικρά και κεφαλαία.

Πορτοκ__λ__δ__ __ν__ψυκτικό __ρης Μ__ρήν__

άσκηση 3 Σπασμένα κομμάτια του πάζλ, με συλλαβές. Τα παιδιά κάνουν κλικ με το ποντίκι στη συλλαβή που επιλέγουν για να μπει στη διάταξη. Μόλις η λέξη σχηματιστεί, ο αχινός ζητά από τα παιδιά να τη διαβάσουν. Παράλληλα εμφανίζεται και η εικόνα της λέξης του πάζλ.

μαμά παπαγάλος παπί πίτα Πατάτα

μά μα

λος πα Πα γα

Άσκηση 4 Ο αχινός δείχνει μια δική του εικόνα στη παραλία με την οικογένεια του. Ζητά από τα παιδιά να σκεφτούν μια δική τους εικόνα στη παραλία.

Εμφανίζονται διάφορες φατσούλες Εμφανίζονται διάφορες φατσούλες. Τα παιδιά θα βάλουν την φατσούλα στο κουτί που τους εκφράζει συναισθηματικά, ανάλογα με την ερώτηση που θα τους υποβληθεί. Η φατσούλα που χαμογελά θα τους πει: «είμαι χαρούμενος/ή», αυτή που είναι κατσούφα θα πει: «είμαι στεναχωρημένος/ή».

Ερωτήσεις Πώς ένιωθες όταν ήσουν στη παραλία; Όταν σου φώναξαν οι γονείς σου να φύγετε, πώς ένιωσες; Όταν θυμάσαι την παραλία και τα παιχνίδια που έκανες, πώς νιώθεις;

Μετά εμφανίζεται η μαμά του αχινού και τον παίρνει από το χέρι για να φύγουν. Ο αχινός αποχαιρετά τα παιδιά.