3D - Morphing Παρουσίαση Εργασίας Χάντας Ιωάννης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Advertisements

Διανομή έκτασης με ευθεία διερχόμενη από σταθερό σημείο
27 Νοέμβρη 2002.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΙΣΟΔΟΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Μια γεωμετρική προσέγγιση στην ποικιλομορφία
A Peer-to-peer Framework for Caching Range Queries O. D. Sahin A. Gupta D. Agrawal A. El Abbadi Παρουσίαση: Καραγιάννης Τάσος, Κρεμμυδάς Νίκος, Μαργαρίτη.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
Μετασχηματισμοί.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
Στερεογραφική προβολή στο δίκτυο Wulf
Διακριτά Μαθηματικά ΙI Δέντρα
Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Συστολικοί επεξεργαστές.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
11-1 ΜΑΘΗΜΑ 12 ο Γράφοι, Διάσχιση Γράφων Υλικό από τις σημειώσεις Ν. Παπασπύρου, 2006.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Επικαλύπτοντα Δέντρα και Σύνολα Τομής
Διαδικασία Αξιολόγησης πράξεων Αξιολόγηση των προτάσεων ανά ομάδα κριτηρίων ΣΤΑΔΙΟ Β 28 Σεπτεμβρίου, 2009 Αδαμαντία Παστού Μονάδα Δ, Υ ΟΠΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΑΝΙΑ ΤΙ.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου.
Σχεδιαση Αλγοριθμων - Τμημα Πληροφορικης ΑΠΘ - Κεφαλαιο 9ο1 Άπληστοι αλγόριθμοι βελτιστοποίησης Προβλήματα βελτιστοποίησης λύνονται με μια σειρά επιλογών.
Αλγόριθμοι Συσταδοποίησης και Κατηγοριοποίησης Βιολογικών Δεδομένων
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές Κεφάλαιο 1: Βασικές Έννοιες (πράξεις) Data Engineering Lab.
1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.
Ο αλγόριθμος Bellman-Ford (επανεξετάζεται)
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
Άσκηση 7 Ο ιδιοκτήτης ενός οικοπέδου, σχήματος τετράγωνου συμφώνησε με το Δήμο στον οποίο ανήκει να παραχωρήσει μια λουρίδα 10 μέτρων για την κατασκευή.
Δίκτυα Η/Υ ΙΙ Θεωρία γράφων. Δίκτυα Η/Υ ΙΙ Δομή δικτύου GUnet.
Στοιχεία Σχεδίασης Γραφικών
Ελάχιστο Συνδετικό Δέντρο
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Επιπεδικότητα ΘΕΩΡΙΑ ΓΡΑΦΩΝ Εργαστήριο Τεχνολογίας & Επεξεργασίας Δεδομένων Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές Κεφάλαιο 5: Επιπεδικότητα.
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
ΠΛΑΤΩΝΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ §3.7 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Παραμετρική αναπαράσταση συνθέτων καμπυλών
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι13-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος Dijkstra για εύρεση βραχυτέρων μονοπατιών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Μορφές των χωρικών δεδομένων
ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ1 Μάθημα 8 ο Ανίχνευση Ακμών. ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ2 Εισαγωγή (1)  Οι ακμές είναι βασικά χαρακτηριστικά της εικόνας Προς το παρόν δεν υπάρχει ακόμα.
On user-defined features Christoph M Hoffmann and Robert Joan-Arinyo Ανδρέας Φωτίου.
ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Μέγιστη ροή TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση χωρητικότητας Κατευθυνόμενο γράφημα.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Ι
«ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΔΑΠΕΔΟ».
ΟΜΑΔΕΣ Δημιουργία Ομάδων
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
Δένδρα Δένδρο είναι ένα συνεκτικό άκυκλο γράφημα. Δένδρο Δένδρο Δένδρο
Μέγιστη ροή Κατευθυνόμενο γράφημα 12 Συνάρτηση χωρητικότητας
ΓΡΑΦΟΙ (GRAPHS).
ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ
Σχεδιασμός των Μεταφορών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στοιχεία Θεωρίας Γραφημάτων
Επικαλύπτοντα Δέντρα και Σύνολα Τομής
Συντομότερα Μονοπάτια
ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παραμετρική αναπαράσταση συνθέτων επιφανειών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
(2,4) Trees 11/15/2018 8:56 PM (2,4) Δέντρα (2,4) Δέντρα.
ΑΞΟΝΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3D - Morphing Παρουσίαση Εργασίας Χάντας Ιωάννης Γραφικά 3D - Morphing Παρουσίαση Εργασίας Χάντας Ιωάννης

3D - Morphing Ορισμός: Είναι η μετατροπή ενός τρισδιάστατου αντικειμένου σε άλλο Η διαδικασία αρχίζει από το πρώτο αντικείμενο και σε κάποιο αριθμό βημάτων αλλάζει τα χαρακτηριστικά του (ακμές, κορυφές), ώστε να καταλήξει στο δεύτερο. Επίσης μετασχηματίζονται χρώμα ή υφή. Προβλήματα: Η διαδικασία μεταμόρφωσης δεν μπορεί να ορισθεί αυστηρά. Η μεταμόρφωση γίνεται και με αισθητικά κριτήρια. Υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην αντιστοιχία των χαρακτηριστικών του ενός αντικειμένου στο άλλο (συνήθως επιλογή χρήστη).

3D Morphing Duck to piano

Απλή Περίπτωση Η πιο απλή περίπτωση μεταμόρφωσης παρουσιάζεται όταν υπάρχουν οι εξής συνθήκες: (α) Ίδιος αριθμός ακμών (E1, E2) και κορυφών (V1, V2). (β) Κάθε κορυφή του ενός αντιστοιχεί σε μια μοναδική του άλλου. (γ) Το αντικείμενο των ενδιάμεσων στάδιων έχει σημεία που ανήκουν σε ευθείες που ενώνουν τις κορυφές των δύο αντικειμένων. Όμως: Σπάνια όμως έχουμε ίδιους αριθμούς κόμβων. Η γραμμική παρεμβολή δεν έχει καλά αισθητικά αποτελέσματα.

Feature-based Surface Decomposition for Polyhedral Morphing Στάδια: Αντιστοίχιση των επιφανειών και των κόμβων. Αποσύνθεση των πολυέδρων και αντιστοίχιση των τμημάτων. Καθορισμός παρεμβολής κατά τη μεταμόρφωση. Προβολή στις 2 διαστάσεις και συγχώνευση κάθε τμήματος με το αντίστοιχό του. Επαναφορά στις 3 διαστάσεις και προβολή στην οθόνη του ενδιάμεσου σταδίου. Εφαρμογή παρεμβολής με σκοπό τη σταδιακή μεταμόρφωση μέχρι το τελικό αντικείμενο.

Απαιτούμενες πληροφορίες για τα πολύεδρα Έδρες και οι ακμές τους. Αύξουσα σειρά των ακμών. Ακμές και οι κόμβοι τους. Γειτονικές ακμές. Γείτονες κόμβων. Ελάχιστο μονοπάτι από κάθε κόμβο σε άλλο.

Αντιστοίχιση των επιφανειών και των κόμβων Επιλογή και αντιστοίχιση των κόμβων.

Αποσύνθεση των πολυέδρων και αντιστοίχιση των τμημάτων Επιλογή του χρήστη των επιφανειών που αντιστοιχούν.

Προβολή στις 2 διαστάσεις Κάθε πλευρά του 2Δ πολυγώνου, μια αλυσίδα. Κάθε σημείο, ένας εξωτερικός κόμβος. Mapping με διατήρηση των αναλογιών.

Συγχώνευση κάθε τμήματος με το αντίστοιχό του Δημιουργία νέων κόμβων Δημιοργία νέων ακμών. Πλέον, κάθε κόμβος έχει αντίστοιχο.

Εφαρμογή παρεμβολής Ορίζονται τα σημεία κατασκευής της Bezier. Υπολογίζεται για τιμές του t τα ενδιάμεσα σημεία.

Στάδιο μεταμόρφωσης Ορίζεται ο αριθμός των σταδίων π.χ. 100. Για κάθε στάδιο π.χ. 50 υπολογίζονται τα ενδιάμεσα σημεία του μεταμορφωμένου αντικειμένου από τις Bezier που έχει ορίσει ο χρήστης. Γίνεται προβολή του ενδιάμεσου αντικειμένου. Τερματισμός στο τελικό αντικείμενο