Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Μια αφορμή για προβληματισμό
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Δομή του Νέου Προγράμματος Σπουδών Γενικού Λυκείου Απρίλιος- Μάιος 2011 ΤΑΣΟΥΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Ο Α.Β. Μουμτζάκης ως πρόσωπο της εκπαιδευτικής ιστορίας Βασίλης Συμεωνίδης.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν.Πέλλας.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παρουσίαση της νέας Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 5. Πολυγραμματισμοί
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Μαθαίνοντας Μαθηματικά Χ. Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Διδάσκων: Αριστοτέλης Παπαδόπουλος Ημερομηνία διδασκαλίας: 22/4/2016 Σχολικό έτος: Μάθημα: Πολιτική Παιδεία Τάξη: Α’ Λυκείου Τίτλος μαθήματος:7.8.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
2η επιμορφωτική συνάντηση 27 Φεβρουαρίου 2014
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Βασίλης Συμεωνίδης Σταυρούλα Φώλια

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 1. αφετηρία Οδύσσεια, Ιφιγένεια, Ναυσικά, Κασταλία, Ελπήνωρ, Πλειάδες, Εύδοξος, Δημοσθένης, Διόφαντος, κλπ. Αρχαιοελληνικά ονόματα για ψηφιακές εκπαιδευτικές υπηρεσίες. Γιατί; Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες θεωρία Fairclough κοινωνικοπολιτισμική πρακτική ρηματική πρακτική παραγωγή και κατανόηση κειμένων τάξη λόγου και επικοινωνιακά συμβάντα Αλτουσερ το σχολείο είναι ιδεολογικός μηχανισμός του κράτους Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 2. Το πλαίσιο του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών Σύνδεση της σύγχρονης πραγματικότητας με την αρχαία Ελλάδα Άλλοθι για τη διδασκαλία της γραμματικής «Να εξοικειωθούν με κείμενα της αττικής διαλέκτου χωρίς να επιδιώκεται βαθύτερη ερμηνεία τους» Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 2. Τα σχολικά βιβλία «Ο διδάσκων πρέπει να προβάλλει συνεχώς τη στενή σχέση Αρχαίας και Νέας Ελληνικής σε όλα τα επίπεδα» Συστέγαση όλων κάτω από τον τίτλο «ελληνική γλώσσα» τελειώνοντας την Α΄ Λυκείου οι μαθητές έχουν διδαχθεί το σύνολο της γραμματικής και του συντακτικού της αρχαίας Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 3. Η «αποτυχία» του μαθήματος «Μαθητές και Αρχαία ελληνικά: μια σχέση μίσους» Έρευνες και «ερευνητικές λαθροχειρίες» Πλήρης ασυμφωνία ανάμεσα σε σκοπούς, μεθόδους, διδασκαλία, ύλη και αποτελέσματα Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 4. η «επιτυχία» του μαθήματος (γλωσσολογία, ιστορία εκπαίδευσης, πολιτική επιστήμη) Πραγματική σκοπιμότητα που έχει η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής Συσχέτιση με τη διαμόρφωση της εθνικής ιδεολογίας Η νέα ελληνική έχει τις ρίζες της στην αρχαία Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 4. η «επιτυχία» του μαθήματος Η ιστορία της γλώσσας γίνεται και ιστορία του έθνους «Η παιδεία έχει σκοπό την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης» Η ονοματοδοσία των εκπαιδευτικών ψηφιακών υπηρεσιών και εφαρμογών εμπεριέχει τον εθνικό μύθο της καταγωγής Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Μα, τι λέμε; Ας δούμε τι λέτε και ‘σεις! Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 5. Το βάπτισμα των Νέων Τεχνολογιών στο αρχαιοελληνικό κύρος Ο Μπιλ Γκέιτς ομολογεί ότι η ελληνική, με τη μαθηματική δομή της, είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, γιατί μόνο σ’ αυτήν δεν υπάρχουν όρια. Αντώνης Κουνάδης, «Η ελληνική γλώσσα ανά τον κόσμο: παρελθόν, παρόν και μέλλον». (2009) Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 5. Το βάπτισμα των Νέων Τεχνολογιών στο αρχαιοελληνικό κύρος Υπολογιστές στην αρχαιότητα Ένα, Δύο https://www.youtube.com/watch?v=C8gQlAdpkd8 https://www.youtube.com/watch?v=rNqTl9Oy0lQ Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 6. επίλογος Απ’ τον Καποδίστρια στον Καλλικράτη… η ηγεμονία της αρχαιότητας παράγει επικοινωνιακά συμβάντα σε κάθε περίπτωση. Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη

Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Και για τις Νέες Τεχνολογίες επιβάλλεται η «καταγωγική συμμετοχή τους στο ‘‘συμβολικό κεφάλαιο’’ της αρχαιότητας» γλωσσική επίγνωση Ευχαριστώ! Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη