Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Βασίλης Συμεωνίδης Σταυρούλα Φώλια
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 1. αφετηρία Οδύσσεια, Ιφιγένεια, Ναυσικά, Κασταλία, Ελπήνωρ, Πλειάδες, Εύδοξος, Δημοσθένης, Διόφαντος, κλπ. Αρχαιοελληνικά ονόματα για ψηφιακές εκπαιδευτικές υπηρεσίες. Γιατί; Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες θεωρία Fairclough κοινωνικοπολιτισμική πρακτική ρηματική πρακτική παραγωγή και κατανόηση κειμένων τάξη λόγου και επικοινωνιακά συμβάντα Αλτουσερ το σχολείο είναι ιδεολογικός μηχανισμός του κράτους Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 2. Το πλαίσιο του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών Σύνδεση της σύγχρονης πραγματικότητας με την αρχαία Ελλάδα Άλλοθι για τη διδασκαλία της γραμματικής «Να εξοικειωθούν με κείμενα της αττικής διαλέκτου χωρίς να επιδιώκεται βαθύτερη ερμηνεία τους» Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 2. Τα σχολικά βιβλία «Ο διδάσκων πρέπει να προβάλλει συνεχώς τη στενή σχέση Αρχαίας και Νέας Ελληνικής σε όλα τα επίπεδα» Συστέγαση όλων κάτω από τον τίτλο «ελληνική γλώσσα» τελειώνοντας την Α΄ Λυκείου οι μαθητές έχουν διδαχθεί το σύνολο της γραμματικής και του συντακτικού της αρχαίας Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 3. Η «αποτυχία» του μαθήματος «Μαθητές και Αρχαία ελληνικά: μια σχέση μίσους» Έρευνες και «ερευνητικές λαθροχειρίες» Πλήρης ασυμφωνία ανάμεσα σε σκοπούς, μεθόδους, διδασκαλία, ύλη και αποτελέσματα Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 4. η «επιτυχία» του μαθήματος (γλωσσολογία, ιστορία εκπαίδευσης, πολιτική επιστήμη) Πραγματική σκοπιμότητα που έχει η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής Συσχέτιση με τη διαμόρφωση της εθνικής ιδεολογίας Η νέα ελληνική έχει τις ρίζες της στην αρχαία Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 4. η «επιτυχία» του μαθήματος Η ιστορία της γλώσσας γίνεται και ιστορία του έθνους «Η παιδεία έχει σκοπό την ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης» Η ονοματοδοσία των εκπαιδευτικών ψηφιακών υπηρεσιών και εφαρμογών εμπεριέχει τον εθνικό μύθο της καταγωγής Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Μα, τι λέμε; Ας δούμε τι λέτε και ‘σεις! Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 5. Το βάπτισμα των Νέων Τεχνολογιών στο αρχαιοελληνικό κύρος Ο Μπιλ Γκέιτς ομολογεί ότι η ελληνική, με τη μαθηματική δομή της, είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, γιατί μόνο σ’ αυτήν δεν υπάρχουν όρια. Αντώνης Κουνάδης, «Η ελληνική γλώσσα ανά τον κόσμο: παρελθόν, παρόν και μέλλον». (2009) Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 5. Το βάπτισμα των Νέων Τεχνολογιών στο αρχαιοελληνικό κύρος Υπολογιστές στην αρχαιότητα Ένα, Δύο https://www.youtube.com/watch?v=C8gQlAdpkd8 https://www.youtube.com/watch?v=rNqTl9Oy0lQ Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες 6. επίλογος Απ’ τον Καποδίστρια στον Καλλικράτη… η ηγεμονία της αρχαιότητας παράγει επικοινωνιακά συμβάντα σε κάθε περίπτωση. Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες Και για τις Νέες Τεχνολογίες επιβάλλεται η «καταγωγική συμμετοχή τους στο ‘‘συμβολικό κεφάλαιο’’ της αρχαιότητας» γλωσσική επίγνωση Ευχαριστώ! Δράμα, 1-3/11/2013 ο κριτικός γραμματισμός στη σχολική πράξη