ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ ΧΙΟΥ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Το αγαπημένο μου μάθημα
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Πρόγραμμα Kidspiration
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Συναισθηματικη αγωγη.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Β΄ Τάξη 1ου Κύκλου Ειδικότητα: Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗ «Ο μαθητής παίρνει την ευθύνη του εαυτού και των σχέσεών του» Πουλής Αναστάσιος Ψυχολόγος - 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε όλοι διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι.» Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
1 3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ. 2 Nα υιοθετήσετε θετική στάση απέναντι στη διαφορετικότητα (στα παιδιά με ειδικές ανάγκες). Στο τέλος της παρουσίασης.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Κρυστα ρακαλλιδου.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ Από τα παιδιά της Β΄ Τάξης 1ου Δημοτικού σχολείου Φιλύρου

ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΟΜΑΔΑ • Γνωριμία με την Τάξη

1.Δημιουργώντας μια Τάξη που ενδιαφέρεται. • Μαγικός κύκλος • Μαγικό κοχύλι • Κανόνες Τάξης 2.Μαθαίνω να συνεργάζομαι. • Μεταβίβασε το χαμόγελο. • Καθρέφτης. 3.Κάνοντας το σχολείο ένα χώρο που ενδιαφέρεται.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

1. Αναγνώριση συναισθημάτων Φατσούλες με βασικά συναισθήματα Περιγραφή συναισθημάτων και το πλαίσιο που αυτά δημιουργούνται Ημερολόγιο συναισθημάτων

2. Μη λεκτική επικοινωνία Καθρέφτη ,καθρεφτάκι μου. Να αναγνωρίζουν συναισθήματα μη λεκτικά. Παντομίμα συναισθημάτων. Να εκφράζουν συναισθηματικές καταστάσεις με το σώμα τους. Ζωγραφίζω το σώμα μου. Να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα που έχουν για την σωματική τους εικόνα .

3. ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ Πίνακας συναισθημάτων. Να κατανοήσουν την διαβάθμιση ανάμεσα στα συναισθήματα και να τη χρησιμοποιούν σωστά στο λόγο τους. Μιλάμε ξεκάθαρα. Να καταλάβουν περίπλοκες συναισθηματικές αντιδράσεις. Να μιλάνε για τα συναισθήματά τους με σαφήνεια και αμεσότητα. Συναισθηματικά γυαλιά. Να συνδέσουν συναισθήματα , σκέψεις πράξεις.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

1. ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ Ζευγάρια. Να αντιληφθούν πως όλοι μοιάζουμε αλλά και διαφέρουμε μεταξύ μας. Τα λουλούδια. Ανακαλύπτουμε την ποικιλομορφία που υπάρχει στην Τάξη και ομορφαίνει τη ζωή μας. Οι μαρκαδόροι. Να κατανοήσουν και να αποδεχτούν τις διαφορές μεταξύ τους Ούτε καλύτερος ούτε χειρότερος…. απλά διαφορετικός. Να αποδέχονται και να σέβονται τη διαφορετικότητα.

2. ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΑΥΤΟΥ Παρουσιάζω τον εαυτό μου. Να εξοικειωθούν με την έκθεση του εαυτού τους στους άλλους. Εγώ , ο Μοναδικός Εαυτός μου. Να κατανοήσουν ότι ο καθένας από μας είναι ξεχωριστός και μοναδικός. Θλιμμένη παπαρούνα. Να αποδέχονται τα χαρακτηριστικά της εμφάνισής τους αλλά και της προσωπικότητάς τους.

ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ

1. ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΑΝΑΚΡΙΒΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Η Μάγισσα , ο Εξωγήινος. Να αναγνωρίσουν την ανακρίβεια των πληροφοριών. Να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο δεχόμαστε τις πληροφορίες σαν αληθινές και τις γενικεύουμε. Εντοπισμός στερεοτύπων. Να αναγνωρίζουν συμπεριφορές που πηγάζουν από προκαταλήψεις και στερεότυπα , στην καθημερινή μας ζωή.

2. ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Σωματικές διαφορές. Να συνειδητοποιήσουν τα στερεότυπα που υπάρχουν για το σωματότυπο και το σωματικό μέγεθος.

3. ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ Εσένα θα σου άρεσε ; Να συνειδητοποιήσουν την έννοια των διακρίσεων που μπορεί να υφίστανται κάποιες ομάδες. Δε σε παίζουμε. Να εντοπίζουν τη διάκριση και τις συνέπειές της και να επιχειρούν να αποκαταστήσουν τη δικαιοσύνη.

ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ

1. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ Φανταστείτε ότι πρόκειται για σας. Να ασκηθούν στο να αναπτύξουν την ικανότητα της ενσυναίσθησης. Ζω με διαφορετικό τρόπο. Να μπουν στη θέση ατόμων με αναπηρία.

2. ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Το λεξικό της αγάπης. Να μάθουν τις λέξεις και τις εκφράσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να εκφράσουν ενσυναίσθηση.