Διαχείριση Θυμού και βίαιης συμπεριφοράς στο σχολείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Υπεύθυνες Καθηγήτριες:
Απόσταγμα σκέψεων (26).
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Ένας διαθεματικός προβληματισμός με αφορμή
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαχείριση Θυμού και βίαιης συμπεριφοράς στο σχολείο 2010 - 2011 3ο Γυμνάσιο Νεάπολης Διαχείριση Θυμού και βίαιης συμπεριφοράς στο σχολείο 2010 - 2011

Επιτραπέζιο παιχνίδι Για 2 – 5 παίκτες ή και ομάδες Ηλικίες 12 - … 5 πιόνια, ένα ζάρι Κάτοψη του σχολείου και της αυλής 15 κάρτες αντιμετώπισης θυμού 10 κάρτες με συμβουλές

9 1 2 7 4 6 5 3 8 ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 15 14 10 12 111 13 3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ 10 9 1 2 7 4 13 14 12 111 6 5 15 3 8 ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ

Στόχος του παιχνιδιού Οι μαθητές καλούνται μέσα από το παιχνίδι να αναγνωρίσουν και να αντιμετωπίσουν καθημερινά περιστατικά, να σκεφτούν τις πιθανές δικές τους αντιδράσεις και τις συνέπειες που αυτές έχουν. Όταν βρεθούν αντιμέτωποι με παρόμοια περιστατικά να στηριχθούν στις δικές τους δυνάμεις και να βρουν την καλύτερη για αυτούς λύση.

Νο 4 Πίνεις νερό στις βρύσες και ξαφνικά σε βρέχει ένα παιδί Νο 4 Πίνεις νερό στις βρύσες και ξαφνικά σε βρέχει ένα παιδί! Τι κάνεις; Α) Εκνευρίζεσαι και τον βρέχεις και εσύ, με αποτέλεσμα να πιαστείτε στα χέρια. Β) Συγκρατείς το θυμό σου και του εξηγείς υπομονετικά πως αυτό που κάνει σε ενοχλεί και θα ήθελες να μην το ξανακάνει. Γ) Του λες πως αυτό που έκανε σε πείραξε και πως άλλη φορά θα το πεις στο διευθυντή.

Απαντήσεις Α) Δεν ελέγχεις τον θυμό σου αλλά αυτός εσένα. Αφού νευρίασες πήγαινε 3 κουτάκια πίσω να ηρεμίσεις και να σκεφτείς τι έκανες. Β) Μπράβο σου !!! Ελέγχεις πολύ καλά το θυμό σου, γι΄ αυτό μπορείς να προχωρήσεις 2 κουτάκια. Keep walking. Γ) Καλή απάντηση. Καλή διαχείριση του θυμού σου. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!! Προχώρα 1 κουτάκι. Let’s go.

Α) Το σπρώχνεις και εσύ βρίζοντάς τον. Νο 7 Την ώρα που βρίσκεσαι στο κυλικείο έρχεται κάποιος και σε σπρώχνει για να πάρει τη σειρά σου. Τι κάνεις; Α) Το σπρώχνεις και εσύ βρίζοντάς τον. Β) Δεν κάνεις τίποτα κι απλώς το ανέχεσαι. Γ)Του εξηγείς ήρεμα πως είναι η σειρά σου και εάν επιμένει το αναφέρεις σε ένα καθηγητή

Απαντήσεις Α) Και έμπλεξες σε φασαρία και έχασες και τη σειρά σου. Πήγαινε 3 κουτάκια πίσω. Β) Δεν σε ενδιαφέρει και πολύ! Οι άλλοι θα σε εκμεταλλεύονται. Όλο και κάποιος θα σου παίρνει τη θέση. Πήγαινε 1 κουτάκι πίσω. Γ) Καλή επιλογή! Σε πείραξε και μίλησες. Δεν είσαι κορόιδο να περιμένεις τόση ώρα. Πήγαινε 2 κουτάκια μπροστά.

Α) Καλείς τους φίλους σου και πλακώνεστε. Νο 15 Καθώς φεύγεις βλέπεις παιδιά να περιμένουν στην έξοδο με κακές προθέσεις. Πλησιάζεις από περιέργεια, αλλά για κακή σου τύχη τρως μια μπουνιά στη μύτη. Τι κάνεις; Α) Καλείς τους φίλους σου και πλακώνεστε. Β) Φωνάζεις κάποιον καθηγητή ή τον διευθυντή να λύσει την κατάσταση. Γ)Αποφεύγεις την κατάσταση τρέχοντας προς το σπίτι σου.

Απαντήσεις Α) Μπράβο σου, ξέρεις να χειροτερεύσεις τα πράγματα. 3 κουτάκια πίσω. Β) Συγχαρητήρια!!! Πήρες τη σωστή απόφαση. Που και που χρειάζεται η βοήθεια από τους μεγαλύτερους. 3 κουτάκια μπροστά. Γ) Έτσι αποφεύγεις όλες τις δυσκολίες; Βάζοντάς το στα πόδια; 1 κουτάκι πίσω

Νο 12 Είσαι κοντά στη δεύτερη είσοδο και περνάει από έξω ένας περαστικός και στα καλά καθούμενα σου λέει «Πώς είσαι έτσι;» και γενικά σε προσβάλλει. Εσύ τι κάνεις; Α) Το βρίζεις και του λες ότι θα τα πείτε μόλις σχολάσεις. Β) Τον αγνοείς και απλά αδιαφορείς φεύγοντας από το μέρος που είσαι. Γ) Τον αντιμετωπίζεις με χιούμορ και το διασκεδάζεις μαζί του.

Απαντήσεις Α) Ήρεμα! Έλεγξε τα νεύρα σου. Μην τα κάνεις χειρότερα. 2 κουτάκια πίσω. Β) Η αδιαφορία είναι μια λύση, φτάνει να μην επαναλαμβάνεται το περιστατικό. 1 κουτάκι μπροστά. Γ) Καλή επιλογή! Έτσι και θα του την πεις αλλά και θα του δείξεις πως δεν σε ενοχλεί πολύ και ότι είσαι υπεράνω. 2 κουτάκια μπροστά.

Νο 8 Μαζί με κάποιους άλλους κάνεις φασαρία μέσα στην τάξη Νο 8 Μαζί με κάποιους άλλους κάνεις φασαρία μέσα στην τάξη. Πιστεύεις ότι το φταίξιμο ανήκει σε όλους εξίσου, αλλά ο καθηγητής ξεχωρίζει εσένα και σε τιμωρεί. Τι κάνεις; Α) Νευριάζεις τόσο πολύ που αρχίζεις να τσακώνεσαι με τον καθηγητή μπαίνοντας σε μεγαλύτερους μπελάδες. Β) Θεωρείς ότι σε ξεχώρισε από κακή τύχη και αποδέχεσαι την τιμωρία συνεχίζοντας τη δουλειά σου Γ) Συγκρατείς το θυμό σου και αποφασίζεις να μιλήσεις στον καθηγητή στο τέλος του μαθήματος.

Απαντήσεις Α) Πηγαίνεις στον διευθυντή ο οποίος τηλεφωνεί στους γονείς σου να έρθουν. Περίμενε 2 γύρους μέχρι οι υπόλοιποι συμπαίκτες σου να τελειώσουν το παιχνίδι. Β) Μπρρράβο σου, συγχαρητήρια είσαι πάντα το θύμα και σου αρέσει να καταπίνεις όλα τα κακά που σου συμβαίνουν χωρίς να εκφράζεσαι και να υπερασπίζεις τα αισθήματα σου. Μείνε 1 γύρο. Γ) Είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνεις γιατί έτσι τα βγάζεις από μέσα σου με αποτέλεσμα να είσαι καλά με τον εαυτό σου. Συγχαρητήρια! Ξέρεις να συγκρατείς το θυμό σου. Ρίξε ξανά το ζάρι.

☺ Μέτρησε αντίστροφα αρχίζοντας από το 20. Συγκεντρώσου στους αριθμούς

☺ Απομακρύνσου για την ώρα, αν είναι απαραίτητο. Αν πρόκειται για γονιό, καθηγητή, καλύτερα να περιμένεις λίγο

☺ Σκέψου τις επιλογές σου Να θυμάσαι πως πάντα έχεις επιλογές

☺ Πάρε βαθιές αναπνοές. Σκέψου κάτι όμορφο

☺ Εξήγησε γιατί είσαι θυμωμένος

☺ Δώστε στο άλλο χρόνο να ηρεμίσει και να σκεφτεί

☺ Ρώτησε γιατί είναι θυμωμένος Ξεκαθάρισε τα πάντα

☺ Προσπάθησε να γελάσεις. Το χιούμορ πάντα βοηθάει

☺ Άκουσε τι λέει ο άλλος. Άφησε τον να ολοκληρώσει

Οι μαθητές του Β3 Ράμα Ιωάννης Πελλούμπαϊ Ντόρις Ράμα Ιωάννης Πελλούμπαϊ Ντόρις Ρίζου Κωνσταντίνα Πουλαδάκης Χρήστος Σκορδάς Γεώργιος Στεναι Τζουλιάνα Τσεκμές Λάζαρος Σαρρηγιαννίδου Καλλιόπη Τσιρίδης Γεώργιος Ταζαγιάν Οφέλια Τσιώτα Δομνίκη Ταταρίδης Δημήτρης Χαντζαρίδης Κύδων Τοπαλίδου Σπυριδούλα Χολάνης Χρήστος Τουμαμιάν Ταμάρα Χριστοδουλίδου Ευγενία Χίντα Εντιόν Παύλος Σελεσκερίδου Άννα Σαμέτη Ηλίας Σκαθαρούδη Παναγιώτα