Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων σχετικά με την Κατανάλωση Μανιταριών Ο μαγικός Κόσμος των Μανιταριών ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ 2011 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Advertisements

Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
ΕΠΙΚOIΝΩΝΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΑΤΩΝ ΛΑΓΟΥΤΑΡΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΑΝΤΕΦ.
ΕΡΕΥΝΑ “Απόψεις Επιχειρήσεων για τα προγράμματα Ε.Τ.Ε.Α.Ν. (πρώην Τ.Ε.Μ.Π.Μ.Ε) & για την Οικονομική Κρίση”
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of…
Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1 7/10/2011: ΚΑΘΟΡΙΣΜΩΣ ΟΜΑΔΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2 4/11/2011: ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3 11/11/2011:ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (ΚΕΠ)
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Στόχος της έρευνας είναι να δείξει κατά πόσο οι άνθρωποι σήμερα πιστεύουν σε προλήψεις και σχετικές δοξασίες.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κων/νος Ζοπουνίδης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΓΑΙΑ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Μέτα από την έρευνα μας, πάνω στα προβλήματα της οσφυϊκής μοίρας και στη μελέτη μας πάνω στην ανατομία της σπονδυλικής στήλης του ανθρώπου, δημιουργήσαμε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
 Τρόφιμα  Κατασκευές  Μαστορέματα-καλλιέργειες.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Κοινωνία & Αναπηρία 2009 ΜΚΟ “ Αναπηρία Σήμερα ”.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Α ΟΜΑΔΑ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΒΑΤΗΣ ΠΑΡΗΣ ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΓΙΟΡΓΟΣ ΓΟΥΔΗΣ ΑΡΤΟΥΡ ΖΙΛΙ Δημιουργήθηκε Παρασκευή 16/12/2012 ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017 Αφιέρωμα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Ψυχαγωγια Στατιστικά στοιχεία.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
ΦΥΣΗ Ό ΠΛΟΥΤΟΣ ΜΑΣ.
Ερωτηματολόγια. Απαντήσεις σχετικά με την παιδική εργασία.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων σχετικά με την Κατανάλωση Μανιταριών Ο μαγικός Κόσμος των Μανιταριών ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ 2011 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Ταυτότητα Έρευνας Μέθοδος: ερωτηματολόγια Τόπος :Καλλονή Λέσβου Χρόνος :Νοέμβρης 2011 Στόχος: Να μελετήσουμε τις προτιμήσεις των καταναλωτών σχετικά με τα Μανιτάρια Δείγμα: Μοιράστηκαν 30 ερωτηματολόγια και σε 15 άνδρες και 15 γυναίκες και απαντήθηκαν όλα. 2 Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής 2011

3

2. Αν ναι από πού τα προμηθεύεστε 4 Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής 2011

3. Γιατί σας αρέσουν τα μανιτάρια 5 Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής 2011

4. Ποια μανιτάρια προτιμάτε; 6 Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής 2011

5. Ποιες ποικιλίες προτιμάτε; 7 Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής 2011

6. Τι πιστεύετε σχετικά με την τιμή τους 8 Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής 2011

7. Σε ποια φαγητά τα χρησιμοποιείτε; 9 Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής 2011

Συμπεράσματα Οι καταναλωτές αγαπούν την κατανάλωση των μανιταριών αλλα στην πλειοψηφία τους προτιμούν τα άγρια μανιτάρια τα οποία συλλέγουν οι ίδιοι. Προτιμούν περισσότερο τα φρέσκα μανιτάρια και θεωρούν ότι η τιμή τους είναι σχετικά φθηνή όταν τα προμηθεύονται από το εμπόριο. Τέλος τα μαγειρεύουν με ποικίλους τρόπους αλλά κυρίως τηγανητά. Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής

Επίσκεψη σε Επιχείρηση καλλιέργειας μανιταριών Πλευρώτους στη Λέσβο Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής

Συνέντευξη με τον καλλιεργητή και έμπορο Μανιταριών κ Ντίνο Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών-ΕΠΑΛ Καλλονής