ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Smart House Project
Advertisements

Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
“ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ”
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Εικονικη Πραγματικοτητα (Virtual Reality)
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Ο όρος Εικονική Πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Jaron Lanier (Τζάρον Λέινιερ) το Ο Lanier είναι ένας από τους πρωτοπόρους της.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Εικονική πραγματικότα (Virtual reality)
Δημιουργός Μοντέλων & ModellingSpace
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Εικονικη πραγματικοτητα
Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών για αποτελεσματικότερη διδασκαλία Αντώνης Λάμπρου Υποψήφιος Διδάκτωρας.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Καθηγητές: Γεργατσούλης Μ. Καπιδάκης Σ.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
«Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στο χώρο του πολιτισμού»
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας: Κατασκευή διδακτικού πακέτου προσομοίωσης των μηχανικών ταλαντώσεων.
3Δ ΓΡΑΦΙΚΑ Δ.Ι.Ε.Κ. ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ανάπτυξη εφαρμογής με οπτικοποιημένο περιβάλλον για τους αλγόριθμους ταξινόμησης και αναζήτησης ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ Γεωργιαδης νικολαοσ.
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
“Ψηφιακός έλεγχος και μέτρηση της στάθμης υγρού σε δεξαμενή"
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΡΑΜΑ ΕΡΜΟΝΕΛΑ A.M.:11117 ΜΠΡΑΤΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Α.Μ.:11115

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι η εικονική αναπαράσταση αίθουσας κινηματογράφου. Η εικονική πραγματικότητα γίνεται με ταχείς ρυθμούς ένα από τα απαραίτητα εργαλεία σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Παρακάτω περιγράφεται η εξέλιξη της Εικονικής Πραγματικότητας Virtual Reality(VR). Αναφέρονται συσκευές υποστήριξης της σε πολλούς τομείς της ζωής μας στους οποίους χρησιμοποιούνται και κάποια προγράμματα τα οποία έχουν υλοποιηθεί βάση αυτών.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Εικονική πραγματικότητα ή Virtual Reality ΟΡΙΣΜΟΣ: Η Εικονική Πραγματικότητα είναι τα αλληλεπιδραστικά γραφικά πραγματικού χρόνου(real time) με τρισδιάστατα μοντέλα, συνδυασμένα με μια τεχνολογία απεικόνισης η οποία δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη για εμβύθιση στον μοντελοποιημένο κόσμο και τη δυνατότητα για απευθείας χειρισμό.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΣ : Να παρουσιάσει στο χρήστη ρεαλιστικά και με αληθοφάνεια, τρισδιάστατα πραγματικά ή φανταστικά περιβάλλοντα, έτσι ώστε εκείνος να τα αντιλαμβάνεται και να αλληλεπιδρά μαζί τους με όσο το δυνατόν πιο φυσικό τρόπο, και για το σκοπό αυτό χρησιμοποιεί τις ανθρώπινες αισθήσεις, προσομοιώνοντας τις φυσικές δράσεις και τους χειρισμούς των αντικειμένων του πραγματικού κόσμο.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ιστορία της ΕΠ Στην Ελλάδα Στην επιστημονική φαντασία Στο internet

VRML γλώσσα ΟΡΙΣΜΟΣ: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο H VRML είναι ένας τύπος αρχείου για την περιγραφή αλληλεπιδραστικών 3D αντικειμένων και κόσμων.Είναι σχεδιασμένη για χρήση στο Internet, σε intranets και σε τοπικά συστήματα.

VRML γλώσσα εφαρμόζεται : ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο VRML γλώσσα εφαρμόζεται : Στα συνεργατικά εικονικά περιβάλλοντα Τα ΣΕΠ είναι δικτυακά συστήματα εικονικής πραγματικότητας, που έχουν σχεδιαστεί για την υποστήριξη της συνεργατικότητας μεταξύ των χρηστών. Στην δημιουργία εικονικού κόσμου

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΥΛΙΚΟ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ Cyber glove Γιλέκο αλληλεπίδρασης εικονικής πραγματικότητας (interactor vr vest) Καρεκλά εικονικής πραγματικότητας (intensor vr chair)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΥΛΙΚΟ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΞΟΔΟΥ Οθόνη - κράνος (head-mounted display, hmd) Πανκατευθυντικη διοπτρική οθόνη (binocular omni-directional monitor - boom) Το σύστημα αυτόματου εικονικού περιβάλλοντος σπηλαίου (cave automatic virtual environment – cave ) Τρισδιάστατα γυαλιά (lcd shutter glasses)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΡΙΣΜΟΣ: Tρισδιάστατα Γραφικά εννοείται η ψηφιακή οπτική απόδοση τρισδιάστατων αντικειμένων και χώρων καθώς και της κίνησής τους. Ουσιαστικά πρόκειται για μία προσομοίωση της πραγματικής εικόνας και των κινήσεων της στο φυσικό περιβάλλον.

Κατηγόριες εικονικού περιβάλλοντος ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Κατηγόριες εικονικού περιβάλλοντος 1. Περιβάλλοντα εμβυθισης Όχι δεδομένα από το περιβάλλον του φυσικού κόσμου Οθόνη προσαρμοσμένη στο κεφάλι 2. Περιβάλλοντα οθόνης Αναπαράσταση σε οθόνη υπολογιστή 3. Περιβάλλοντα προβολής Το εικονικό περιβάλλον προβάλλεται σε έναν φυσικό χώρο 4. Ενισχυμένα περιβάλλοντα Τα εικονικά αντικείμενα προβάλλονται πάνω στον πραγματικό κόσμο

Λογισμικό εικονικής πραγματικότητας Λογισμικό ανάπτυξης Πρόγραμμα τρισδιάστατης μοντελοποίησης Εργαλεία βελτιστοποίησης γεωμετρίας Εργαλεία επεξεργασίας εικόνας Γλώσσα προγραμματισμού ή γλώσσα για εικονικά περιβάλλοντα Λογισμικό εκτέλεσης Μηχανή τρισδιάστατης οπτικοποιήσης και παραγωγής ήχου Διαδικασία χειρισμού εισόδου / εξόδου Διαδικασία προσομοίωσης Βάση δεδομένων γεωμετρίας

Στη Χημεία ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Στην Ιατρική Στην Αρχαιολογία Σε στρατιωτικές εφαρμογές Στην βιομηχανία Στην αρχιτεκτονική Στην εκπαίδευση

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Τα προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε για την κατασκευή του κτηρίου είναι: Internet Space Builder Internet Scene Assembler

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Το Internet Space Builder περιλαμβάνει χαρακτηριστικά γνωρίσματα που βοηθούν: Στην δημιουργία τρισδιάστατων σκηνών και αντικειμένων πέρα των πρωτότυπων (σφαίρες, πυραμίδες, κώνοι κλπ.) με την διαδικασία της προσθήκης και αφαίρεσης Στην εισαγωγή τρισδιάστατων σκηνών (3D Studio) Στην επιλογή οπτικής γωνίας με τη βοήθεια κάμερας τοποθετημένης από το χρήστη Στην καλύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος των γραφικών από τον χρήστη με τα πολλαπλά σχεδιαγράμματα Στη δυνατότητα να βλέπει ο χρήστης άμεσα τις όποιες αλλαγές ή επεξεργασίες κάνει στο παράθυρο προοπτικής

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Το Internet Scene Assembler περιλαμβάνει χαρακτηριστικά γνωρίσματα που βοηθούν Στην κίνηση των αντικειμένων Στην συγκέντρωση των τρισδιάστατων σκηνών από στατικά και κινούμενα αντικείμενα Στις σχέσεις ανάμεσα στα γεγονότα, έτσι ώστε να δημιουργούνται σύνθετες συμπεριφορές στα αντικείμενα(άνοιγμα πόρτας, περιστροφή καρέκλας κλπ.) Στην αλληλεπίδραση σκηνών και χρήστη Στην δημιουργία οργανωμένων περιηγήσεων στις τρισδιάστατες σκηνές

Σύνοψη – Επίλογος Όπως κάθε τεχνολογικό επίτευγμα, έτσι και τα συστήματα εικονικής πραγματικότητας έχουν θετικές αλλά και αρνητικές εφαρμογές. Εξαρτάται από το πώς επιλέγουν οι ειδικοί να κάνουν χρήση.Παρ' όλα αυτά οι ερευνητές θεωρούν ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για να αξιολογήσει κανείς εμπεριστατωμένα τις αρνητικές ή θετικές επιπτώσεις. Πρόκειται πάντως για μια τεχνολογία που παίζει με τη φαντασία και την ουτοπία και έτσι δίνει κυρίως στους ερευνητές την αίσθηση, που ίσως είναι ουτοπική, ότι μπορούν να γίνουν πάρα πολλά ακόμη στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας.Έτσι θα λέγαμε ότι δεν θα αργήσει η μέρα που η Εικονική Πραγματικότητα θα βρεθεί σε κάθε σπίτι, ιδιαίτερα αν υποστηριχθεί από τον τομέα της ψυχαγωγίας και των παιχνιδιών.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ: Κ. ΣΠΥΡΟ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥΣ.