Για εμάς…. Σχολικό έτος 2013-2014 Ερευνητική εργασία του τμήματος Α-Γεωπονίας Θέμα: «Γιατί είμαι εδώ;»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Ο τομέας της Πληροφορικής
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΤΟ ΝEΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT ALBANIA PRESS Ντότσε Ενέα Βίσκουλι Λέντι Μπάκου Τζουλιάν Περισνάκα Μαρτίν Μπράτη Δημήτρης.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Για εμάς…

Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία του τμήματος Α-Γεωπονίας Θέμα: «Γιατί είμαι εδώ;»

Η εργασία μας σκοπό είχε να διερευνήσει την άποψη των συμμαθητών μας για το σχολείο, τις προσδοκίες τους από αυτό καθώς και να παρουσιάσει τις προτάσεις τους … … ώστε να γίνει η μάθηση πιο δημιουργική και ευχάριστη για όλους.

Εργαστήκαμε με ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώθηκε ηλεκτρονικά από 197 μαθητές του σχολείου μας. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι: 1.Σε πολλές ερωτήσεις μπορούσε κανείς να διαλέξει περισσότερες από μία απαντήσεις 2.Τα ποσοστά υπολογίσθηκαν με βάση τον αριθμό των ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν

Για το σχολείο…

Γιατί διάλεξες να φοιτήσεις στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου; Γιατί είναι πιο εύκολο από ένα Γενικό Λύκειο8744% Γιατί εδώ είναι οι φίλοι μου2312% Γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου10.5% Έχει την ειδικότητα που επιθυμώ να ακολουθήσω8945% Μπορώ να πάρω και Πτυχίο και Απολυτήριο Λυκείου10955% Το πρότειναν οι γονείς μου63%3%

Τι είχες "ακούσει" για το σχολείο πριν έρθεις εδώ; Ότι τα παιδιά είναι πολύ φιλικά52.5% Ότι έχει καλούς καθηγητές3417%17% Ότι είναι χαλαρό σχολείο9448% Ότι είναι αξιόλογο σχολείο189%9% Άκουσα ότι παίρνεις εύκολα βαθμούς και περνάς εύκολα τις τάξεις 8242% Ότι είναι ένα σχολείο όπως όλα τα άλλα126%6% Οι περισσότεροι μαθητές δεν συμπεριφέρονται σαν μαθητές2412% Ότι είναι το χειρότερο σχολείο που υπάρχει2814%

Πόσο ευχαριστημένος/η είσαι από το σχολείο σου; Καθόλου (1)126% Λίγο (2)126% Μέτρια (3)5427% Πολύ (4)5528% Πάρα πολύ (5)6432%

Τι σου αρέσει περισσότερο στο σχολείο σου; Οι φιλίες που έκανα7940% Οι καθηγητές μου2111% Το περιβάλλον189%9% Η ειδικότητα που έχω επιλέξει9247% Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα4221% Ότι πηγαίνουμε περίπατο μέσα στο σχολείο158%8% Ότι κάνω πλάκα στην τάξη χωρίς να τιμωρούμαι4121%

Τι δεν σου αρέσει στο σχολείο σου; Οι φιλίες που έκανα105%5% Οι καθηγητές μου2211% Το περιβάλλον2714%14% Η ειδικότητα που έχω επιλέξει105%5% Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα3015%15% Όταν κάνω πλάκα στην τάξη, τιμωρούμαι4523% Ότι άλλαξε το σύστημα εξετάσεων και θα υπάρχει "τράπεζα θεμάτων" 10252%

Αν μπορούσες να κάνεις κάποια αλλαγή στο σχολείο σου (κτήριο - εξοπλισμός) για να γίνει καλύτερο τι θα διάλεγες; Ανακαίνιση (Βάψιμο, κουρτίνες, στέγαστρα κλπ.)7337% Καινούριο εξοπλισμό (Διαδραστικούς πίνακες, μπάλες κλπ.)3317% Αναβάθμιση των εργαστηρίων (Πληροφορικής, Γεωπονίας κλπ.) 4925% Να γίνει καλύτερο το κυλικείο (Μεγαλύτερη ποικιλία, πιο φθηνά προϊόντα κλπ.) 4221%

Για τους καθηγητές μας

Πώς θα βαθμολογούσες τις σχέσεις σου με τους καθηγητές σου; Εχθρικές (1)2211% Μάλλον εχθρικές (2)158% Ουδέτερες (3)5327% Μάλλον φιλικές (4)4824% Φιλικές (5)5930%

Τι θα πρότεινες για να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ καθηγητών και μαθητών; Περισσότερη κατανόηση από τους μαθητές4925% Περισσότερη κατανόηση από τους καθηγητές8744% Διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας5729% Λιγότερες τιμωρίες6634% Μεγαλύτερη αυστηρότητα σε όποιον προσπαθεί να "καταστρέψει" το μάθημα 2714%

Για τους συμμαθητές μας

Πώς θα βαθμολογούσες τις σχέσεις σου με τους συμμαθητές σου; Εχθρικές (1)84% Μάλλον εχθρικές (2)42% Ουδέτερες (3)3216% Μάλλον φιλικές (4)4724% Φιλικές (5)10654%

Πώς κατά τη γνώμη σου θα βελτιώνονταν οι σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους; Όχι βία και τσακωμοί - σεβασμός2614% Aλληλοκατανόηση2313% Ομαδικότητα – συνεργασία – πιο πολλές ομαδικές δραστηριότητες 2313% Δεν ξέρω2112% Είναι καλές – δεν χρειάζεται να αλλάξουν 1910% Πιο φιλική συμπεριφορά1810% Άλλο169% Δεν απαντώ116% Με διάλογο95% Δεν γίνεται να αλλάξουν84% Δεν με αφορά42% Με Υπομονή32%

Για τα μαθήματα…

Ποια μαθήματα σου αρέσουν περισσότερο; Τα μαθήματα ειδικότητας7337% Τα μαθήματα που γίνονται στα εργαστήρια6835% Τα Γενικά μαθήματα (Γλώσσα, Μαθηματικά κλπ.)63% Όλα τα παραπάνω147% Κανένα μάθημα2312% Άλλο137%

Τι πιστεύεις ότι θα σε βοηθούσε ώστε να μαθαίνεις πιο εύκολα; Ευκολότερη παράδοση4623% Λιγότερη ύλη μαθημάτων8443% Τα δύσκολα μαθήματα να διδάσκονται περισσότερες ώρες 2814% Περισσότερη πρακτική εξάσκηση 5729% Καλύτερη συμπεριφορά από τους καθηγητές 4422% Συνεργασία καθηγητών μαθητών 6935% Ομαδικές εργασίες3015% Περισσότερη ησυχία μέσα στην τάξη 168%8% Να μπουν άλλες ειδικότητες 2010%

Τι περιμένεις φέτος από τη φοίτησή σου στο σχολείο; Να μάθω όσο μπορώ περισσότερα πράγματα11257% Απλά να περάσω την τάξη4422% Να περάσω καλά (ευχάριστα) τη χρονιά3920% Να πάρω καλούς βαθμούς4523% Να κάνω πλάκα με τους συμμαθητές μου147%7% Να μην κοπώ από απουσίες4523%

Για την ειδικότητα

Γιατί διάλεξες την συγκεκριμένη ειδικότητα; Γιατί την διάλεξε και ο κολλητός μου (ή η κολλητή μου)158% Επειδή με τη συγκεκριμένη ειδικότητα θα βρω εύκολα δουλειά 8543% Πιστεύω ότι τα μαθήματα της συγκεκριμένης ειδικότητας είναι ευκολότερα από των άλλων 3216% Πάντα αυτό ήθελα να γίνω6533%

Ποιος είναι ο στόχος σου τελειώνοντας το ΕΠΑΛ; Να πάρω πτυχίο και αμέσως μετά να αρχίσω να εργάζομαι11357% Να δώσω Πανελλαδικές εξετάσεις για να συνεχίσω σπουδές στην Ανώτερη - Ανώτατη Εκπαίδευση 6935% Να ακολουθήσω το 4ο έτος εξειδίκευσης, ώστε να αποκτήσω περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα 158%

Μετάνιωσες για την επιλογή σου να έρθεις στο ΕΠΑΛ; Ναι 126% Όχι 15579% Δεν ξέρω ακόμη 3015%

Η ταυτότητα της έρευνας

Είσαι: Αγόρι15378% Κορίτσι4422%

Πηγαίνεις στην: Α Τάξη7438% Β Τάξη6131% Γ Τάξη6231%

Η ηλικία σου είναι: 15 ετών2111% 16 ετών5226% 17 ετών7237% 18 ετών3618% > 19 ετών168%

Ευχαριστούμε: Τους συμμαθητές μας, που απάντησαν ειλικρινά το ερωτηματολόγιό μας Τους καθηγητές του σχολείου, που διέθεσαν χρόνο από το μάθημά τους διευκολύνοντας την εργασία μας Την διεύθυνση του 1 ου ΕΠΑΛ και ΕΚ Αγρινίου για την διάθεση του εργαστηρίου Η/Υ και του Αμφιθεάτρου όποτε κι αν τα χρειαστήκαμε

Σας αφήνουμε με την πεποίθηση ότι ακούστηκε η φωνή και η άποψή μας και ότι όλοι μαζί μπορούμε να συνεργαστούμε και να δημιουργήσουμε ένα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Κολοβού ΜάραΣταματάκη Διονυσία Κοραή ΣοφίαΣχίζας Σωκράτης Κορδάτου ΝικολέταΤριανταφυλλίδη Σταυριαννή Κοτρώνη Γραβάνη ΝίκηΤσεκούρας Ανδρέας Μπανιά ΝτίναΤσέλα Λεντίνα Παλιούρα ΕιρήνηΤσέπα Φρίντα Παπαπάνος ΛευτέρηςΤσιαμάκη Ιωάννα Πασχέντη ΒάσιαΤσιαμάκη Ευτυχία Πεταρούδα ΣτεφανίαΧήρας Σταμάτης Σίμου ΜάγδαΤόλη Θεοδώρα (εκπαιδευτικός) Σουλτάνη Γεωργία