ΕΠΑΛ ΦΑΡΣΑΛΩΝ Τομέας Οχημάτων Τάξη Β’.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
EIE/06/075/SI From January 2007 to March 2009 Ενεργειακά δεδομένα, Συγκριτική Αξιολόγηση και Μέτρα Εξοικονόμησης Ενέργειας για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.
Advertisements

ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ
ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΣΤΕΡΕΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Πετρέλαιο – Νάφθα - Πετροχημικά
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Väder- och Klimatförändringar
Διαχωρισμός μιγμάτων.
Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
Επιλογή Μέσου Μετάδοσης
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΝΤΛΙΩΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΟΣ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΧΑΝΙΑ,
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Συστήματα Α.Π.Ε..
Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος & Δημήτρης Μιχαλακόπουλος
Τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΗΗΜΕΙΑ.
ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ Εξωφυλλο ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΘΕΜΑ:ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
ΠΤΤΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Με θέμα: ΟΧΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ LPG
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Η περιεκτικότητα σε άνθρακα μειώνεται
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Πετρέλαιο.
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: Δήμος Αναστάσιος Μανωλάς Στυλιανός Υπεύθυνοι καθηγητές: Παππά Λαμπρινή Ζελοβίτης Ιωάννης Τμήμα Ανθοκομίας – Αρχιτεκτονικής Τοπίου.
πετρέλαιο φυσικό αέριο - πετροχημικά
Η ατμόσφαιρα.
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Τζαχαλάκη Χριστοδούλη Οσάφη Αγγελική.
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΓΕΛ ΡΑΦΗΝΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Τι είναι η φλόγα;
Καββαδίας Κωνσταντίνος
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
1.3 Αλκάνια – μεθάνιο, φυσικό αέριο, βιοαέριο
ΘΕΜΑ:ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
Καυσιμα στις κ. θ. - καυση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΦΑΣΕΙΣ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Εναλλακτικοι τροποι θερμανσης
ΝAΦΘΑ 4ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ – ΧΗΜΕΙΑ Γκανά Σίλια Β1
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Θανάσης Αλμπάνης & Γιάννης Ρίζος. Ερευνητική εργασία με θέμα τον πλανήτη Δία O Δίας είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του Ηλιακού Συστήματος. Είναι ο πέμπτος.
ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
Πετρέλαιο – Νάφθα - Πετροχημικά Χημεία Β΄ Λυκείου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
ΚΑΥΣΙΜΑ - ΚΑΥΣΗ Σαν καύσιμα έχει καθιερωθεί να ονομάζουμε όλα εκείνα τα υλικά τα οποία καίμε για να πάρουμε θερμότητα.
Τεχνολογία Πετρελαίου
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Το αυτοκίνητο που κινείται με νερό.
Παγκόσμια κατανάλωση ενέργειας
Ορυκτά καύσιμα Τα ορυκτά καύσιμα είναι καύσιμα προερχόμενα από φυσικές πηγές όπως αναερόβια αποσύνθεση νεκρών θαμμένων οργανισμών. Η ηλικία των νεκρών.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΠΥΡΟΛΥΣΗ ΒΙΟΜΑΖΑΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΒΕΝΖΙΝΗ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ εργασια στο μαθημα της οικιακησ Οικονομιασ Βαλλιαναtoσ Γεωργιοσ βλαχοσ κων/νοσ δαμηλακης αντωνιοσ κουκλοτιδησ βασιλειοσ μπαλτοπουλοσ.
Προστασία του Περιβάλλοντος. Προστασία του Περιβάλλοντος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΑΛ ΦΑΡΣΑΛΩΝ Τομέας Οχημάτων Τάξη Β’

8.Παναγιωτόπουλος Ιωακείμ 9.Πάνος Θεόδωρος 10.Τζερεμές Δημήτριος Για την υλοποίηση της παρακάτω εργασίας δραστηριοποιήθηκαν οι μαθητές του τμήματος Β’ Οχημάτων. 1.Αργύρης Απόστολος 2.Βακαλόπουλος Φώτης 3.Ζέας Βασίλειος 4.Λαζαρίδης Γεώργιος 5.Μαγνήσαλης Βασίλειος 6.Μέτσε Βασίλ 7.Νικολόπουλος Χρήστος 8.Παναγιωτόπουλος Ιωακείμ 9.Πάνος Θεόδωρος 10.Τζερεμές Δημήτριος Μειονεκ Υπεύθυνοι καθηγητές Ρoϊδούλη Ευαγγελία Ζαφείρης Ευάγγελος

Τα επικρατέστερα καύσιμα για την κίνηση οχημάτων. ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Τα επικρατέστερα καύσιμα για την κίνηση οχημάτων. Πετρέλαιο Βενζίνη L.P.G. ( Υγραέριο ) C.N.G. ( Φυσικό αέριο ) Προέλευση Σύγκριση Αποδοχή από το κοινό Μύθοι και πραγματικότητα ΘΕΜΑ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ 1 Βενζίνη 2 Πετρέλαιο 3 L.P.G. ( Υγραέριο ) 4 C.N.G. ( Φυσικό αέριο )

ΒΕΝΖΙΝΗ Βενζίνη Τι είναι ; Η βενζίνη είναι ένα ελαφρύ υγρό, πτητικό και εύφλεκτο, που προέρχεται κυρίως από την κλασματική απόσταξη του πετρελαίου. Είναι υγρό άχρωμο ή ελαφρά χρωματισμένο, έχει χαρακτηριστική οσμή και αποστάζει μεταξύ 40° και 210° C. Χρησιμοποιείται ως καύσιμο υλικό (βενζίνη αυτοκινήτων, αεροσκαφών κλπ.) στη βιομηχανία για την κατεργασία των υφαντικών ινών, για τις απολιπάνσεις, για την παρασκευή κόλλας με βάση το καουτσούκ κ.ά. και ως διαλύτης (βενζίνη εκχύλισης, αποκηλίδωσης κλπ.).

Πώς παράγεται ; H τεχνική μέθοδος που εφαρμόζουν τα διυλιστήρια πετρελαίου για την παραγωγή ελαφρύτερων υδρογονανθράκων του πετρελαίου όπως η βενζίνη, η κηροζίνη κλπ, ονομάζεται πυρόλυση. Διακρίνεται σε «θερμική πυρόλυση» και σε «καταλυτική πυρόλυση». Θερμική πυρόλυση είναι η μέθοδος παραγωγής ελαίων (ελαφρών υδρογονανθράκων) στις στήλες απόσταξης των διυλιστηρίων που θερμαίνονται σε υψηλές θερμοκρασίες. Καταλυτική πυρόλυση είναι η μέθοδος παραγωγής ελαίων όπως στη θερμική αλλά που όμως στη συνέχεια υφίστανται επεξεργασία από κάποιο καταλύτη.

Πλεονεκτήματα Βενζίνης Ελαφρώς χαμηλότερο κόστος κτήσης του αυτοκινήτου. Αμεσότερη απόκριση στο γκάζι. Μεγαλύτερο εύρος στροφών.  Περισσότερες επιλογές στην αγορά μεταχειρισμένου.  Πιο αθόρυβος κινητήρας. 

Μειονεκτήματα Βενζίνης Μικρότερη διάρκεια ζωής. Πιο αυξημένη κατανάλωση. Ειδικά σε μεγάλου κυβισμού και βαριά αυτοκίνητα οι διαφορές στην μέση κατανάλωση εντυπωσιάζουν.  Πιο συχνά διαστήματα service.  Μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Ίσως ο σημαντικότερος λόγος για την απόκτηση ενός diesel.

LPG (Υγραέριο) Τι είναι το υγραέριο; Το υγραέριο ή καλύτερα ΥΑΠ (υγροποιημένο αέριο πετρελαίου) ή αγγλικά LPG (Liquefied Petroleum Gas), είναι ένα μίγμα υδρογονανθράκων, από τους όποιους οι πιο γνωστοί είναι το βουτάνιο και το προπάνιο. Πρόκειται για αέρια υποπροϊόντα της διύλισης του πετρελαίου, απαραίτητης για να βγουν τα κανονικά καύσιμα.

Πώς δημιουργείται; Το LPG ή αλλιώς υγραέριο παράγεται από αέρια κλάσματα υδρογονανθράκων τα οποία διαχωρίζονται από τα υγρά κλάσματα κατά τη διύλιση που γίνεται στο αργό και οδεύουν προς δεξαμενές αποθήκευσης προς άλλες χρήσεις, ενώ τα υγρά κλάσματα χρησιμοποιούνται για την παρασκευή υγρών καυσίμων (ντίζελ, βενζίνη κ.ο.κ.).

Πλεονεκτήματα Υγραερίου Λιγότεροι ρύποι στο περιβάλλον, μεγαλύτερη οικονομία στην τσέπη μας. Είναι περιβαλλοντικά το προτιμότερο από οποιοδήποτε άλλο ορυκτό καύσιμο. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αυτοκινήτων με υγραέριο, συγκρινόμενες με αυτές από βενζινοκίνητα (αμόλυβδης) οχήματα, είναι μειωμένες κατά τουλάχιστον 20%. Παράγει πολύ λιγότερο διοξείδιο του αζώτου από ό,τι το πετρέλαιο. Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που επίσης εκπέμπουν εξίσου χαμηλά ποσοστά διοξειδίου του άνθρακα, η μεγάλη διαφορά είναι πως αφενός ο κινητήρας που καίει υγραέριο είναι πολύ πιο ήσυχος από αυτόν τον σούπερ θορυβώδη του πετρελαίου. Το υγραέριο εξατμίζεται άμεσα εκτός των δεξαμενών φύλαξής του, το πετρέλαιο είναι εξαιρετικά επιβαρυντικό αν χυθεί στο περιβάλλον. Τουλάχιστον 40% φθηνότερο καύσιμο (30% σε σύγκριση με το πετρέλαιο) και πολύ πιο ασφαλές από την εύφλεκτη βενζίνη. Δεν προκαλεί στον κινητήρα τις φθορές που προκαλεί η βενζίνη και κυρίως το πετρέλαιο που είναι και ό,τι ακριβότερο όσον αφορά στη συντήρηση του κινητήρα.

Πετρέλαιο Τι είναι; Είναι υγρό που βρίσκεται μέσα σε πορώδη πετρώματα στα ανώτερα στρώματα μερικών περιοχών του φλοιού της γης.

Πως δημιουργείται; Η δημιουργία πετρελαίου οφείλεται σε φυτικές και ζωικές ύλες. Το πετρέλαιο είναι προϊόν αποσύνθεσης ζωικών και φυτικών οργανισμών που εγκλείστηκαν μέσα στα πετρώματα σε μεγάλο βάθος στη γη. Οι εν λόγω οργανισμοί ήταν κυρίως θαλάσσιοι ανάλογοι με εκείνους που αποτελούν το πλαγκτόν. Τα λύματα αυτόν των οργανισμών παρασύρθηκαν από θαλάσσια ρεύματα και άνεμους και συγκεντρώθηκαν κατά μεγάλες ποσότητες στους πυθμένες θαλασσίων λεκανών. Οι λεκάνες αυτές στη συνεχεία από διάφορες αναστατώσεις της επιφάνειας της γης αποκλείστηκαν και καταχώθηκαν. Έτσι εκ του αποκλεισμένου αυτοί οργανικοί υλικοί προέκυψε με αποσύνθεση υπό την επίδραση αναερόβιου βακτηρίου το πετρέλαιο.

Πλεονεκτήματα Πετρελαίου Αισθητά μικρότερη κατανάλωση. Έως και 35%, αναλόγως συνθηκών.  Αυξημένη ροπή από πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα.   Ιδιαίτερα εξελιγμένα συστήματα διαχείρισης καυσίμου πλέον οδήγησαν σε φιλικούς προς το περιβάλλον πετρελαιοκινητήρες. Καλύτερη μεταπώληση μακροπρόθεσμα . Πιο βαριά κατασκευή κινητήρα με θετικές επιπτώσεις στην μακροζωία του.

Μειονεκτήματα Πετρελαίου Ευαισθησία αντλίας πετρελαίου σε περίπτωση νοθευμένου καυσίμου. Το κόστος αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης της μπορεί να φτάσει και τα 3000 €. Θόρυβος ρελαντί. Μεγαλύτερο κόστος κτήσης. Content Layouts Όχι οξεία απόκριση γκαζιού (Repriz).

Φυσικό Αέριο (CNG) Τι είναι; Το Φυσικό Αέριο είναι αέριο μίγμα υδρογονανθράκων.

Πως εξάγεται; Εξάγεται από υπόγειες κοιλότητες και εξαιτίας των ιδιοτήτων του θεωρείται οικολογικό καύσιμο. Βασικό συστατικό του φυσικού αερίου είναι το μεθάνιο, συνυπάρχουν όμως σε αυτό και σημαντικές ποσότητες αιθανίου, προπανίου και βουτανίου, καθώς και διοξείδιο του άνθρακα, άζωτο, υδρογόνο, ήλιο και υδρόθειο.

Πλεονεκτήματα Φυσικού Αερίου Είναι ένα βραδύκαυστο καύσιμο, πράγμα που σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί να φθάνει σχεδόν στο μέγιστο της ισχύς του χωρίς να καταναλώνει πολύ. Ελαχιστοποίηση έως και μηδενισμός των εκπομπών καρκινογόνων αρωματικών και πολυκυκλικών υδρογονανθράκων. Μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι και 20%. Μείωση των εκπομπών μη- μεθανιούχων υδρογονανθράκων μέχρι και 80%. Μείωση των εκπομπών λεπτών σωματιδίων (PM) μέχρι και 99%.

Μειονεκτήματα Φυσικού Αερίου Υπολογίζεται περί τα 1.500- 2.000 ευρώ για τους 4κύλινδρους κινητήρες και ανεβαίνει ανάλογα για τους εξακύλινδρους, κλπ. Είναι περίπου διπλάσιο απ΄ ότι το κιτ υγραεριοκίνησης. Το βάρος της δεξαμενής αποθήκευσης του καυσίμου. Λόγω υψηλών πιέσεων είναι ενισχυμένη. Ζυγίζει περίπου 100 κιλά και έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει 10 κιλά CNG. Για λόγους ασφαλείας όλες οι σωληνώσεις από τις δεξαμενές έως τον κινητήρα θα πρέπει να είναι μεταλλικές (και όχι θερμοπλαστικές) για να αντέξουν στις υψηλές πιέσεις. Προϋποθέτει πολύ υψηλούς όρους και προϋποθέσεις από την στιγμή που αποθηκεύεται στην πολύ υψηλή πίεση των 250 bar.

Βενζίνη; Πετρέλαιο; Υγραέριο; ή μήπως φυσικό αέριο; Συμπεράσματα Βενζίνη; Πετρέλαιο; Υγραέριο; ή μήπως φυσικό αέριο; Τι να επιλέξω CNG ή υγραεριοκίνηση; Όποιος θέλει τις επιδόσεις, την άμεση απόδοση του κινητήρα, να κινείται γρήγορα σε οποιαδήποτε διαδρομή, ακόμη και φορτωμένος, χωρίς να πονοκεφαλιάζει για την ύπαρξη πρατηρίων, τότε το υγραέριο είναι μονόδρομος. Πόσο κοστίζει η μετακίνηση με καύσιμο το CNG; Σήμερα ένα κιλό CNG (σε κιλά είναι η μονάδα μέτρησης) κοστίζει περίπου 1 ευρώ. Με ένα 1 kg καυσίμου μπορεί ένα μεσαίου/μεγάλου κυβισμού ΙΧ να διανύσει περίπου 15 χιλιόμετρα. Άρα με 6,7 ευρώ μπορεί κάποιος να διανύσει περίπου 100 χιλιόμετρα

Η πετρελαιοκίνηση είναι πλέον ελεύθερη Η πετρελαιοκίνηση είναι πλέον ελεύθερη. Οι οδηγοί σπεύδουν να εκμεταλλευτούν τη διαφορά στην κατανάλωση και στην τιμή. Τα πρατήρια υγραερίου πολλαπλασιάζονται ενώ οι τιμές μετατροπής του αυτοκινήτου ώστε να κινηθεί και με υγραέριο έχουν υποχωρήσει αισθητά. Μετατροπές με τιμές που ξεκινούν από 500 ευρώ όταν πριν από 1-2 χρόνια, αντίστοιχη παρέμβαση κόστιζε 1500-2000 ευρώ. Μπαίνει και το φυσικό αέριο στη ζωή μας. Η ΔΕΠΑ προγραμματίζει να ανοίξει πρατήρια (ήδη λειτουργούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη) ενώ με νόμο που κατατέθηκε στη Βουλή, ανοίγει ο δρόμος για να πέσουν οι τιμές στο κόστος μετατροπής του κινητήρα το οποίο σήμερα είναι υπερδιπλάσιο συγκριτικά με το κόστος μετατροπής ενός αυτοκινήτου ώστε αυτό να λειτουργεί με υγραέριο.

Συγκριτικός πίνακας όλων των καυσίμων

Συμπεράσματα Τι με συμφέρει; Για να απαντήσουμε στο ερώτημα «τι με συμφέρει» θα πρέπει να λάβουμε υπόψη: Την κατανάλωση ενός αυτοκινήτου. Η πρακτική δείχνει ότι ένα βενζινοκίνητο καταναλώνει λιγότερο καύσιμο για να διανύσει 100 χιλιόμετρα σε σχέση με ένα ΙΧ το οποίο κινείται με υγραέριο. Την διαφορά στην τιμή του καυσίμου. H μέση τιμή της αμόλυβδης είναι περίπου στα 1,65 ευρώ και η μέση τιμή του υγραερίου περίπου στα 0,95 ευρώ. Το πετρέλαιο κοστίζει 1,35 ευρώ το λίτρο ενώ το φυσικό αέριο 0,993 ευρώ το κιλό. Την απόσταση που διανύετε σε ετήσια βάση. Το κόστος μετατροπής (πόσο κοστίζει για υγραέριο και πόσο για φυσικό αέριο.

Μύθοι και πραγματικότητα Τα συστήματα καυσίμων κινητήρων υγραερίου είναι εξοπλισμένα με βαλβίδες ασφαλείας, οι οποίες διακόπτουν αυτόματα τη ροή καυσίμου. To LPG έχει χαμηλότερη ευφλεκτότητα από κάθε άλλο εναλλακτικό καύσιμο. Το LPG για να αναφλεγεί απαιτείται θερμοκρασία 940 ° F ενώ η βενζίνη χρειάζεται μόνο θερμοκρασία 430 ° F. Σε περίπτωση διαρροής το LPG εξατμίζεται απευθείας. Το LPG απαιτεί λιγότερη συντήρηση.

Ευχαριστούμε