Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διαγωνισμός RoboPong. Στόχος Κατασκευή και προγραμματισμός ενός ρομπότ το οποίο να διαγωνιστεί στο πρωτάθλημα RoboPong. Ο διαγωνισμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Advertisements

Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Προσδιορισμός Ρόλων μέσω Στρατηγικών
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ CEV)
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΛΗ513: ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Othello – TD Learning Μαντάκος Γιώργος Καθηγητής: Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης.
Το ποδοσφαιρικό παιχνίδι βασίζεται σε ένα σύνολο κανόνων, που είναι γνωστοί ως Κανόνες Παιχνιδιού, και παίζεται με τη χρήση μιας φουσκωμένης ελαστικής.
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
ΚΟΥΒΑΡΑ ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Π λ ύ γ ω ν α Γρηγόρης Τάσιου.
6 ος Ετήσιος Διαγωνισμός Τεχνοπλεύση Σάββατο, 16 Απριλίου 2011 Ηλεκτροκύκλωση Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΑΡΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
1 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΜΒΑΔΟΝΕΜΒΑΔΟΝ.
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Καλή αγωνιστική χρονιά με υγεία και καλές διαιτησίες για όλους!
Μια φορά κι έναν καιρό σε ένα εξωτικό νησί ζούσε ένας παράξενος ελέφαντας το παράξενο που είχε ήταν ότι ήταν τριχωτός. Κάθε μέρα προσευχότανε στον ειδωλολάτρη.
14 ημέρα ώρα Α group 1 Χ 12min ενεργοποίηση – δύναμη με το βάρος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
+ ΤΟ ΓΚΟΛΦ. + ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ - GOLF Ο.Ρ.Ε.Σ.Τ.Η.Σ. o Ομαδα o Ρομποτικής o Ερευνας o Σχολικου o Τμηματος o Ηλεκτρονικών o Συσκευών.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
Το δίλημμα του φυλακισμένου – Πειραματική προσέγγιση.
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παραολυμπιακό Άθλημα Μία παρουσίαση των: Μαρίνα Γαλογάβρα Μαρίνα Γαλογάβρα Γεωργία Πανούση Γεωργία Πανούση Μαρία Μρινοπούλου Μαρία Μρινοπούλου.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ HANDBALL
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ. Αλλαγές κανονισμών  Πέντε αλλαγές στους κανονισμούς του μπάσκετ θα εφαρμοστούν από τη νέα αγωνιστική περίοδο. Βασικότερη.
Ένα παραολυμπιακό άθλημα
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Τμ.
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
AMYNA Άμυνα σε παίκτη με μπάλα
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
Επιτραπέζια Αντισφαίριση. EΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ [Πινγκ Πονγκ]  Προέλευση: Δεκαετία 1890 στην Αγγλία  Στην δεκαετία του 1920 δημιουργήθηκαν οι πρώτοι.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Αρχάρια Τμήματα Κολύμβησης
Ομάδες στο Google.
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Slalom.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ Η σχολική χρονιά που πέρασε, υπήρξε πλούσια σε αθλητικά γεγονότα, με τους μαθητές μας να συμμετέχουν σχεδόν σε όλα τα αθλητικά.
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ CEV)
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Γιαννακοπούλου Γεωργία Θεοκλήτου Φοίβη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διαγωνισμός RoboPong

Στόχος Κατασκευή και προγραμματισμός ενός ρομπότ το οποίο να διαγωνιστεί στο πρωτάθλημα RoboPong. Ο διαγωνισμός θα γίνει την …. (θα ανακοινωθεί αργότερα) στην Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου

Το Παιγνίδι RoboPong Παίζεται με – δύο ρομπότ τα οποία καταλαμβάνουν τις δύο μεριές του γηπέδου άσπρη και μαύρη – 15 μπάλες 12 μπάλες του ping-pong και 3 μπάλες του golf Στόχος του κάθε ρομπότ είναι στο τέλος του παιγνιδιού να έχει τις λιγότερες μπάλες στη δική του μεριά. Χρόνος παιγνιδιού: 120 δευτερόλεπτα (2 λεπτά)

Κανονισμοί Παιγνιδιού Στην αρχή του παιγνιδιού, οι διαστάσεις του ρομπότ δεν μπορεί να υπερβαίνουν τα 30x30cm. – Μετά την έναρξη του παιγνιδιού, αν θέλει το ρομπότ μπορεί από μόνο του να μεγαλώσει τις διαστάσεις του. Τα ρομπότ πρέπει να προγραμματιστούν από πριν. – Δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να επαναπρογραμματιστούν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. – Θα μπορούσατε να προγραμματίσετε 2 ή 3 στρατηγικές (μια σε κάθε πρόγραμμα) και να διαλέγετε στρατηγική ανάλογα με τον αντίπαλο.

Κανονισμοί Παιγνιδιού Ο διαιτητής τοποθετεί τα δύο ρομπότ στην αρχική θέση με τυχαία κατεύθυνση – Ο διαιτητής μπορεί να τα τοποθετήσει έτσι ώστε να βλέπουν οποιαδήποτε από τις τέσσερις πλευρές του γηπέδου – Τα 2 διαγωνιζόμενα ρομπότ θα βλέπουν την αντίθετη πλευρά του γηπέδου. Κατά τη διάρκεια του παιγνιδιού τα ρομπότ θα είναι αυτόνομα και δεν επιτρέπονται παρεμβάσεις από εξωτερικούς παράγοντες Σε περίπτωση που παραβιάζεται οιοσδήποτε από τους κανόνες τότε το ρομπότ αποκλείεται αυτόματα.

Αρχή του παιγνιδιού Οι 15 αρχικές μπάλες τοποθετούνται ως ακολούθως – 3 μπάλες στο μέσο του γηπέδου (2 ping-pong και 1 golf) – 6 σε κάθε μεριά του γηπέδου (5 ping-pong και 1 golf) – Η μπάλα του golf τοποθετείται σαν η τελευταία μπάλα (μακριά από το ρομπότ) Το ρομπότ δεν πρέπει να ξεπερνά τα 30x30cm. – Στη συνέχεια του παιγνιδιού το ρομπότ μπορεί να αλλάξει τις διαστάσεις του! – Κάθε ομάδα μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα του ρομπότ πριν από κάθε αγώνα. Τα ρομπότ τοποθετούνται από το διαιτητή σε διαμετρικά αντίθετες γωνίες του γηπέδου με τυχαία κατεύθυνση (την οποία επιλέγει ο διαιτητής)

Τελικό Αποτέλεσμα Στο τέλος του παιγνιδιού, θα απομακρύνονται τα δύο ρομπότ και θα καταμετρούνται οι μπάλες στις δύο μεριές του γηπέδου – Μπάλες του ping-pong μετρούν για ένα (1) βαθμό – Μπάλες του gοlf μετρούν για τρεις (3) βαθμούς Νικητής είναι το ρομπότ με τους λιγότερους βαθμούς Μπάλες που μένουν ακίνητες στη μέση του γηπέδου δεν καταμετρούνται.

Στρατηγικές Ρομπότ που «τρώει» μπάλες – Τις αποθηκεύει στο σώμα του Ρομπότ που «πετά» ή «κλοτσά» μπάλες στο αντίπαλο γήπεδο Ρομπότ που «μεταφέρει» μπάλες στο απέναντι γήπεδο Αμυντικό ρομπότ που κτίζει τοίχο έτσι που να μην μπορεί το αντίπαλο ρομπότ να σκοράρει. Επιθετικό ρομπότ το οποίο ακινητοποιεί το αντίπαλο ρομπότ Ρομπότ που συνδυάζει οποιεσδήποτε στρατηγικές …