Ανακυκλώνουμε;; ανακυκλώνω ανακυκλώνεις ανακυκλώνει ανακυκλώνουμε;; Άχρηστος.. Είσαι και φαίνεσαι!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 6) ΥΠΟΘΕΜΑ: Σκουπίδια και παραδοσιακές κοινωνίες (ιστορική.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Μπαταριών ΑΝΑΚΎΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ. Πρώτη η Ελλάδα στην ανακύκλωση μπαταριών! Στην Ελλάδα η συλλογή μπαταριών ξεπέρασε τους 681 τόνους (περίπου 27,5 εκατομμύρια.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Συνέντευξη με νήπια.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Βιολογία Γυμνασίου.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Slideshare.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ανακυκλώνουμε;; ανακυκλώνω ανακυκλώνεις ανακυκλώνει ανακυκλώνουμε;; Άχρηστος.. Είσαι και φαίνεσαι!!

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Εισαγωγή Στις μέρες μας, η συζήτηση για την καταστροφή του περιβάλλοντος είναι πολύ έντονη. Μοναδικός υπεύθυνος για αυτήν την κατάσταση είναι ο άνθρωπος. Οι περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες έχουν αποτέλεσμα την υπερβολική εκμετάλλευση των υλικών που υπάρχουν στη φύση. Η επεξεργασία των ύλών αυτών ευθύνεται συχνά για τη μόλυνση του νερού, του αέρα και του εδάφους. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η υπερκατανάλωση «προσφέρουν» τόνους επικίνδυνων σκουπιδιών, επιβαρύνοντας ακόμη παραπάνω τη φύση αλλά και την υγεία μας. Προβλήματα σοβαρά, για τα οποία όμως υπάρχουν λύσεις. Μία από αυτές είναι και η ανακύκλωση. Πολλά προιόντα που μπορεί να μας φαίνονται άχρηστα, μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν με κατάλληλη επεξεργασία. Ένα από αυτά είναι οι μπαταρίες που όλοι μας χρησιμοποιούμε για τη λειτουργία διάφορων συσκευών. Κάνοντας λοιπόν μια αρχή και αλλάζοντας κάποιες από τις «κακές» συνήθειές μας, θα είμαστε ικανοί να δώσουμε όχι μια οριστική λύση αλλά σίγουρα μια ανάσα και μια ελπίδα στο πληγωμένο μας περιβάλλον Άλλωστε ‘οπως λέει κι η παροιμία « Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός»

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Αποστολή -1 Έμαθες τι έγινε;;; Στην τοπική εφημερίδα «Νέο Παρόν» της Λέσβου υπήρχε την προηγούμενη βδομάδα η εξής είδηση. Στα χωριά της Λέσβου οι κάτοικοι έχουν τη συνήθεια να καίνε στις αυλές των σπιτιών τους ξερόχορτα και σκουπίδια. Σε μια από αυτές τις διαδικασίες ρουτίνας, πραγματοποιήθηκε έκρηξη- ευτυχώς χωρίς θύματα- και παραλίγο φωτιά μεγάλης έκτασης. Το πόρισμα της Πυροσβεστικής κάνει λόγο για ανάφλεξη μπαταρίας που βρέθηκε ανάμεσα στα οικιακά απορρίμματα. Το παραπάνω περιστατικό προκάλεσε έντονη συζήτηση. Εμείς και το σχολείο μας, σαν μέλη της κοινωνίας τι λόγο έχουμε απέναντι σε ένα τέτοιο θέμα; ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ: Είναι σωστό να πετιούνται οι μπαταρίες στα σκουπίδια και τι κινδύνους μπορεί να προκαλέσει μια τέτοια κίνηση; Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι διαχείρισης αυτών των σκουπιδιών και τι οφέλη έχει κάτι τέτοιο;

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Αποστολή -2.Αποστολή σας είναι να φτιάξετε ένα ολιγόλεπτο βιντεάκι, το οποίο θα εξηγεί στους συμπολίτες σας την αξία της ανακύκλωσης των μπαταριών.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Διαδικασία Προκειμένου να απαντήσετε στα καίρια αυτά ερωτήματα θα χωριστείτε σε μικρότερες ομάδες που η κάθε μια θα έχει τη δική της μικρότερη αποστολή. Μετά την ολοκλήρωση των αποστολών σας οι ομάδες θα συνεργαστείτε μεταξύ σας συνθέτοντας τις απαντήσεις σας. Ομάδα Επιστήμης Ομάδα Επιστήμης Ομάδα Ιστορικής εξέλιξης Ομάδα Ιστορικής εξέλιξης Ομάδα Επικοινωνίας και μέσων Ομάδα Επικοινωνίας και μέσων Ομάδα Κοινωνικών επιπτώσεων Ομάδα Κοινωνικών επιπτώσεων Ομάδα Τεχνολογίας Ομάδα Τεχνολογίας

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Διαδικασία Ομάδα Επιστήμης Δουλειά σας είναι να ερευνήσετε από τι φτιάχνονται οι μπαταρίες και ποιες διεργασίες συμβαίνουν όταν τις πετάμε στα σκουπίδια. Ερευνήστε αν κάποια από αυτά θεωρούνται επικίνδυνα για την υγεία. Εστιάστε στον τρόπο με τον οποίο μπορούνε οι ουσίες αυτές να καταστούν βλαβερές. Οι παρακάτω ιστοσελίδες θα σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε το υλικό που χρειάζεστε! Χαρακτηριστικά μπαταριών: aspida.org/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=49http:// aspida.org/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=49 Ευρωπαική οδηγία για τις μπαταρίες; http Βαρέα μέταλλα και διαβρωτικά οξέα: Έκθεση στις επικίνδυνες ουσίες: Ανακύκλωση Φορητών Ηλεκτρικών Στηλών:

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα επιστήμης- δραστηριότητες Δραστηριότητα 1 :Οι τελευταίες επιστημονικές μετρήσεις του Πανεπιστημίου Αθηνών έδειξαν μεγάλα ποσοστά συγκέντρωσης μολύβδου σε ψάρια και φυτά κυρίως σε περιοχές που βρίσκονται κοντά στο λεκανοπέδιο Αττικής. Σύμφωνα με όσα γνωρίζετε Τι θα συμβουλεύατε τους κατοίκους που ζουν κοντά σε αυτές τις περιοχές; Να φτιάξετε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο που θα εφιστά την προσοχή στους πολίτες σχετικά με τη βλαπτικότητα των ουσιών αυτών στην ανθρώπινη υγεία.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα επιστήμης-δραστηριότητες Φροντίστε να: Εστιάσετε στα προβλήματα υγείας που μπορούν να προκληθούν. Βρείτε ένα κεντρικό σύνθημα που να κεντρίζει τους πολίτες.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα επιστήμης-δραστηριότητες Δραστηριότητα 2: Στις ιστοσελίδες που μελετήσατε συναντήσατε την έννοια της βιοσυσσώρευσης. Σύμφωνα με όσα γνωρίζετε φτιάξτε την παρακάτω ιστορία επιλέγοντας όποιες εικόνες από τις παρακάτω θεωρείτε ότι σας χρειάζονται.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα επιστήμης-δραστηριότητες Φτιάξε την ιστορία

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα επιστήμης Δραστηριότητα 3: Να κατασκευάσετε έναν εννοιολογικό χάρτη χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες λέξεις: μπαταρίες, σκουπίδια, βαρέα μέταλλα, εξαέρωση, έδαφος, νερό, αέρας, στραγγίσματα χωματερών, άνθρωπος, φυτά.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα επιστήμης-δραστηριότητες Δραστηριότητα 4: Διαβάστε το παρακάτω άρθρο και απαντήστε στις ακόλουθες ερωτήσεις. Τα παιδιά του Μολύβδου %CE%A4%CE%B1%20%CE%A0%CE%B1%CE%B9% CE%B4%CE%B9%CE%AC%20%CF%84%CE%BF%C F%85%20%CE%9C%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE %B2%CE%B4%CE%BF%CF%85http:// %CE%A4%CE%B1%20%CE%A0%CE%B1%CE%B9% CE%B4%CE%B9%CE%AC%20%CF%84%CE%BF%C F%85%20%CE%9C%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE %B2%CE%B4%CE%BF%CF%85 Συζητήστε μεταξύ σας: Ποιο είναι το βασικό θέμα του άρθρου; Τι είδους πρόβλημα θίγει; Γνωρίζετε εσείς άλλες τέτοιες πηγές τέτοιων τοξικών μετάλλων;

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα επιστήμης-δραστηριότητες Ν α συγκρίνετε τις επιπτώσεις που αναφέρονται στο άρθρο με αυτές που διαβάσατε στις ιστοσελίδες. Ποιες από τις συσκευές που λειτουργούν με μπαταρίες είναι κατά τη γνώμη σας περισσότερο ρυπογόνες και γιατί; Να κάνετε μια λίστα με τις συσκευές αυτές.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Διαδικασία Ομάδα Τεχνολογίας Η ομάδα σας θα ερευνήσει τη διαδικασία και τα στάδια της ανακύκλωσης των μπαταριών. Αρχικά θα συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με τους τύπους των μπαταριών που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Θα ενημερωθείτε σχετικά με τον κύκλο ζωής της μπαταρίας Θα εστιάσετε στον τρόπο ανακύκλωσής τους. Οι παρακάτω ιστοσελίδες θα σας βοηθήσουν στην έρευνά σας. Ο κύκλος ζωής της μπαταρίας: Μπαταρίες και ανακύκλωση μετάλλων: Μπαταρίες και συσσωρευτές: region.gr/greek/programs/LIFE_NEW/programmaNED_gr.htmlhttp:// region.gr/greek/programs/LIFE_NEW/programmaNED_gr.html Παρουσίαση για την ανακύκλωση μπαταριών: filad.att.sch.gr/secret/RECYCLAGE/RECYCLAGE_WEB/GR/3 _BATTETIES_AFIS.pps#315,27,Slide 27http://3lyk-n- filad.att.sch.gr/secret/RECYCLAGE/RECYCLAGE_WEB/GR/3 _BATTETIES_AFIS.pps#315,27,Slide

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα τεχνολογίας- δραστηριότητες Δραστηριότητα 1: Ξέρεις από μπαταρία; Εσείς έχετε στο σπίτι σας συσκευές που να δουλεύουν με μπαταρία; Φροντίστε να τις καταγράψετε στον πίνακα που ακολουθεί και να τις κατατάξετε στο σωστό τύπο Ποιες κατά τη γνώμη σας είναι περισσότερο φιλικές στο περιβάλλον και γιατi;

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα τεχνολογίας- δραστηριότητες Δραστηριότητα 2: Ας πειραματιστούμε ! Ελάτε να φτιάξουμε τη δικιά μας μπαταρία. Η δραστηριότητα αυτή θα γίνει στο εργαστήριο φυσικών επιστημών. Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες. ΥΛΙΚΑ: Χάλκινα νομίσματα, αλουμινόχαρτο ή ροδέλες ψευδαργύρου, χαρτοπετσέτες, αλατόνερο και δυο κομμάτια μονωμένου καλωδίου.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα τεχνολογίας- δραστηριότητες Βρείτε όσα περισσότερα νομίσματα χάλκινα νομίσματα με το ίδιο μέγεθος. Με το περίγραμμα του κάθε νομίσματος κόψτε δίσκους αλουμινόχαρτου και χαρτοπετσέτας. Μουσκέψτε τους δίσκους της χαρτοπετσέτας με αλατόνερο σε ένα φλιτζάνι. Ύστερα τοποθετήστε τον ένα πάνω στον άλλο ένα δίσκο αλουμινόχαρτου, χαρτοπετσέτας και ένα νόμισμα χαλκού και συνεχίστε διαδοχικά ολοκληρώνοντας τη στήλη. Κάθε ομάδα 3 δίσκων φτιάχνει ένα στοιχείο. Η στήλη σχηματίζει μια μπαταρία.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα τεχνολογίας-δραστηριότητες Στηρίξτε τη γυμνή άκρη του ενός καλωδίου στη μια άκρη της στήλης και τη μια άκρη του άλλου καλωδίου στην άλλη. Ύστερα φέρτε σε επαφή τις 2 ελεύθερες άκρες. Αν το δωμάτιο είναι αρκετά σκοτεινό μπορείτε να δείτε ένα μικρό σπινθήρα.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα τεχνολογίας-δραστηριότητες Δραστηριότητα 3: Φτιάχνουμε το δικό μας θεατρικό! Ας φανταστούμε ότι είμαστε μπαταρίες. Και μάλιστα από τις τυχερές! Απ’ αυτές δηλαδή που δεν καταλήξανε στα σκουπίδια. Να περιγράψετε το ταξίδι σας από την στιγμή παραγωγής σας κι έπειτα. Στο δρόμο για το εργοστάσιο ανακύκλωσης συναντάτε μια μπαταρία που πηγαίνει προς τα σκουπίδια. Τι θα της λέγατε; Αν προσπαθούσατε να την πείσετε να έρθει μαζί σας, επιχειρήματα θα χρησιμοποιούσατε;

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Διαδικασία Ομάδα Κοινωνικών επιπτώσεων Η δική σας αποστολή είναι να ερευνήσετε τα προβλήματα που δημιουργούνται όταν οι μπαταρίες πετιούνται στα σκουπίδια καθώς και τα οφέλη που προκύπτουν από την ανακύκλωσή τους. Οι παρακάτω ιστοσελίδες θα σας δώσουν το υλικό που χρειάζεστε για να απαντήσετε σ’ αυτά τα ερωτήματα. Δεν ανοίγει: … laris.lar.sch.gr/perivalon/per_battery.htm… laris.lar.sch.gr/perivalon/per_battery.htm Επικίνδυνα απορρίματα και ανακύκλωση μπαταριών: osi_Mpatarion.htm osi_Mpatarion.htm Τα οφέλη της ανακύκλωσης: Γενικές οδηγίες για τις μπαταρίες-Γιατί να τις ανακυκλώνουμε: anakiklosi/ anakiklosi/ Τα πάντα γύρω από την ανακύκλωση μπαταριών: filad.att.sch.gr/secret/RECYCLAGE/RECYCLAGE_WEB/GR/3 _BATTETIES_AFIS.pps#315,27,Slidehttp://3lyk-n- filad.att.sch.gr/secret/RECYCLAGE/RECYCLAGE_WEB/GR/3 _BATTETIES_AFIS.pps#315,27,Slide

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα κοινωνικών επιπτώσεων- δραστηριότητες Δραστηριότητα 1: Φτιάχνω το δικό μου κόμικς! Μια μπαταρία κατάφερε να το σκάσει από τα σκουπίδια που την είχαν πετάξει. Όμως το τέρας των σκουπιδιών την κυνηγάει για να τη φέρει πίσω. Ποιες είναι οι περιπέτειές της; Από ποιους μπορεί να ζητήσει βοήθεια; Πώς θα αντιμετωπίσει το φριχτό τέρας;

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα κοινωνικών επιπτώσεων- δραστηριότητες Φτιάχνουμε πρώτα την ιστορία. Φροντίζουμε να τη χωρίσουμε σε επεισόδια. Με μολύβι σχεδιάζουμε εικόνες που να περιγράφουν το κάθε επεισόδιο. Γεμίζουμε τα συννεφάκια με τα λόγια ή τη σκέψη του κάθε ήρωα. Στο τέλος κάνουμε ένα κολάζ με τα επεισόδια. Χρωματίστε αν θέλετε τις εικόνες με ξυλομπογιά.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα κοινωνικών επιπτώσεων- δραστηριότητες Δραστηριότητα 2: Απ’ όσα μελετήσατε ως τώρα τι σας έκανε περισσότερη εντύπωση;………………………………………… …………………………………………………… …………………………………………………… Να το ζωγραφίσετε στον υπολογιστή.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα κοινωνικών επιπτώσεων- δραστηριότητες Δραστηριότητα 3: debate Η ομάδα σας τώρα θα μοιραστεί σε 2 μικρότερες. Η πρώτη ομάδα καλείται να εκθέσει τα οφέλη που προκύπτουν από την ανακύκλωση των σκουπιδιών. Η δεύτερη ομάδα υποστηρίζει πως η ανακύκλωση δεν είναι απαραίτητη, εκθέτοντας τα δικά της επιχειρήματα. Οι υπόλοιπες ομάδες θα καταλήξουν ποιοι είναι οι πιο πειστικοί.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα κοινωνικών επιπτώσεων- δραστηριότητες Δραστηριότητα 4: Σύμφωνα με όσα γνωρίζετε να αναρτήσετε έναν κατάλογο με οικο-συμβουλές προκειμένου να ενημερώσετε τους γονείς σας αλλά και τους μαθητές του σχολείου σχετικά με τις καθημερινές συνήθειες που μπορούμε να αλλάξουμε προκειμένου να συμβάλλουμε όλοι στην προστασία του περιβάλλοντος.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Διαδικασία Ομάδα Επικοινωνίας και μέσων Αποστολή σας είναι να ερευνήσετε τους τρόπους με τους οποίους προσπαθούν τα μέσα και οι φορείς να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες προκειμένου να ανακυκλώνουν τις μπαταρίες τους. ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ x k - jpg x k - jpg 3.bp.blogspot.com

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Διαδικασία Ομάδα Ιστορικής εξέλιξης Η ομάδα σας θα μελετήσει την ιστορία της μπαταρίας και θα ερευνήσει την πορεία της ανακύκλωσης έως σήμερα. Συμβουλευτείτε τις επόμενες ιστοσελίδες. _mpataria2.htm_mpataria2.html _mpataria2.htm news.livepage.gr/wiki/807/351/Ανακύκλωση% k 3_BATTETIES_AFIS.pps#315,27,Slide 27

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ομάδα ιστορικής εξέλιξης- δραστηριότητες Να κατασκευάσετε μια ιστοριογραμμή πάνω στην οποία θα σημειωθούν όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία θεωρείτε εσείς σημαντικά και αφορούν την μπαταρία. Πότε κατά τη γνώμη σας οι πολίτες υπήρξαν περισσότερο ευαισθητοποιημένοι στο ζήτημα της ανακύκλωσης των μπαταριών, παλιότερα ή σήμερα; Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας. Να κατασκευάσετε μια αφίσα-κολάζ που να δείχνει συνοπτικά το ταξίδι της μπαταρίας μέσα στο χρόνο.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα …

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Αξιολόγηση

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Συμπέρασμα

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Εισαγωγή Τα περιβαλλοντικά προβλήματα που μαστίζουν σήμερα την ανθρωπότητα είναι συνέπεια μιας βαθιάς ανθρωποκεντρικής αντίληψης για τη φύση και την αποστολή της. Η προστασία του περιβάλλοντος και η αποκατάστασή του έχει να κάνει με την ανατροπή του σημερινού μοντέλου οικονομικής ανάπτυξης. Η ανατροπή αυτή θα έχει ελπίδες αν και ο χώρος της εκπαίδευσης εμπλακεί ουσιαστικά σε αυτή τη συζήτηση. Η ενασχόληση με την ανακύκλωση των μπαταριών αποτελεί μια συνειδητή προσπάθεια να αναδειχθεί ότι αντικείμενα καθημερινής χρήσης, φαινομενικά ακίνδυνα, είναι ικανά να επιφέρουν σοβαρές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την υγεία μας. χώρος εκπαιδευτικού

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Εισαγωγή Η συγκεκριμένη ιστοεξερεύνηση αποτελεί την έναρξη μιας συζήτησης γύρω από μια σειρά από προβληματικές. Αποτελεί ίσως το ερέθισμα για περαιτέρω έρευνα και προβληματισμό. Οι μαθητές πριν την έναρξη της ιστοεξερεύνησης είναι εξοικειωμένοι με την μπαταρία μέσα στα πλαίσια του κεφαλαίου της Έ τάξης που αναφέρεται στον ηλεκτρισμό. Από εκεί κι έπειτα η διαθεματική-διεπιστημονική προσέγγιση του θέματος αντανακλάται στις δραστηριότητες οι οποίες ξεφεύγουν από το στεγνό γνωστικό κομμάτι κι εγκολπώνουν μια σειρά από αντικείμενα και δεξιότητες με τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Αποστολή -1 Αποστολή των μαθητών είναι η δημιουργία ενός βίντεο που θα ενημερώνει τους πολίτες σχετικά με την αξία της ανακύκλωσης των μπαταριών. Η δραστηριότητα αυτή δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να αυτενεργήσουν, να φανταστούν και να δημιουργήσουν και σε ένα εξωσχολικό πλαίσιο. Οι μαθητές αναλαμβάνουν ρόλους όπως αυτόν του δημοσιογράφου ή του σκηνοθέτη εμπλουτίζοντας με αυτόν τον τρόπο τα ερεθίσματα και τις εμπειρίες τους. Είναι σημαντικό ο δάσκαλος να μην είναι ιδιαιτέρως παρεμβατικός αλλά να αφήσει τους μαθητές να δημιουργήσουν το δικό τους υλικό έτσι όπως αυτοί φαντάζονται, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να προτείνουν και να συμμετέχουν. χώρος εκπαιδευτικού

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Διαδικασία Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες ίσων ταχυτήτων. Τους δίνονται από την αρχή σαφείς οδηγίες για τι πάμε να ερευνήσουμε, φροντίζοντας και καλλιεργώντας την πρόκληση του ενδιαφέροντός τους. Είναι σημαντικό να έχει γίνει προετοιμασία από τα προηγούμενα μαθήματα σχετικά με τα περιβαλλοντικά ζητήματα, ούτως ώστε να επιτευχθεί η ομαλή μετάβασή τους στο επίπεδο της ερευνητικής δραστηριότητας. Η ιστοεξερεύνηση λαμβάνει χώρα στο εργαστήριο των υπολογιστών με τη συμβολή και την εποπτεία του δασκάλου. Στο τέλος κάθε ιστοεξερεύνησης οι ομάδες κουβεντιάζουν τις πληροφορίες που συγκέντρωσαν δίνοντας έτσι τη δυνατότητα για συζήτηση και προβληματισμό. χώρος εκπαιδευτικού

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Στόχοι ομάδας επιστήμης Να διακρίνουν τα βαρέα μέταλλα που περιέχουν οι μπαταρίες. Να εξηγούν τον τρόπο με τον οποίο οι ουσίες αυτές απειλούν την υγεία. Να είναι σε θέση να αναφέρουν τα προβλήματα που προκύπτουν από την υπερεκμετάλλευση των φυσικών πόρων. Να είναι σε θέση να εξηγούν τη σημασία της ανακύκλωσης.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Στόχοι ομάδας τεχνολογίας Να ταξινομούν τις μπαταρίες σε πρωτογενείς και δευτερογενείς. Να τις ταξινομούν με κριτήρια το μέγεθος και τη διάρκειά τους. Να αναφέρουν τον κύκλο ζωής της μπαταρίας. Να εξηγούν τα στάδια ανακύκλωσης της μπαταρίας.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Στόχοι ομάδας κοινωνικών επιπτώσεων Να αναφέρουν τα αποτελέσματα της ανεξέλεγκτης απόρριψης σκουπιδιών. Να συσχετίζουν την ανακύκλωση με την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής μας. Να προτείνουν δράσεις σχετικά με την προώθηση της ανακύκλωσης.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Στόχοι ομάδας ιστορικής εξέλιξης Να κάνουν υποθέσεις σχετικά με τη χρήση μπαταριών παλιότερα και σήμερα. Να παρακολουθήσουν την πορεία της ανακύκλωσης μέσα από νομοθεσία και φορείς.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Στόχοι ομάδας επικοινωνίας Να εξετάσουν ποιοι φορείς κινητοποιούνται και ενημερώνουν για θέματα σχετικά με την ανακύκλωση. Να ερευνήσουν τους τρόπους με τους οποίους οι φορείς αυτοί απευθύνονται στο κοινό. Να προβληματιστούν σχετικά με την αποτελεσματικότητα αυτών των κινήσεων.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Ψυχοκινητικοί-αξιακοί στόχοι Ψυχοκινητικοί στόχοι Η καλλιέργεια συνεργατικού πνεύματος μεταξύ των μελών της ομάδας. Η κατάκτηση δεξιοτήτων μέσω της συστηματικής παρατήρησης, καταγραφής και ταξινόμησης των πληροφοριών. Αξιακοί στόχοι Η προσωπική έκφραση του μαθητή και η εσωτερική του ανατροφοδότηση. Η τόνωση των κινήτρων για δράση σε συλλογικό επίπεδο. Η αλλαγή στάσης και πρακτικής σε ζητήματα οικολογίας.

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Αξιολόγηση χώρος εκπαιδευτικού

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Συμπέρασμα χώρος εκπαιδευτικού

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα Πηγές χώρος εκπαιδευτικού

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα

Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Χώρος Εκπαιδευτικού Εισαγωγή Αποστολή Διαδικασία Αξιολόγηση Συμπέρασμα Ανακυκλώνουμε ;; Ανακυκλώνουμε ;; Μην πετάξεις τίποτα … Εργαστήριο …… Πηγές Ταυτότητα