Το παιχνίδι των πράξεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007
Advertisements

Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Οι πράξεις στα μαθηματικά.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Κλάσματα.
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Στον πολλαπλασιασμό χρησιμοποιούμε τη λέξη φορές.
Ανάλυση λαθών Πρόσθεση και Αφαίρεση
Τάξη Ε Ενότητα 1 Συμπληρώνοντας τις πράξεις Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Μαγικά τετράγωνα
Τάξη Ε Ενότητα 1 Πρόσθεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Αφαίρεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Πολλαπλασιαμός. οδηγίες Παρουσιάζεται ένας κάμπος με ανεμόμυλους. Κάθε φορά εμφανίζεται και ένας ανεμόμυλος με μια μαθηματική πράξη πολλαπλασιασμού. Θα.
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Ένα ακόμα σκαλί Δ’ τάξη.
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
1. Να γράψετε το Διάγραμμα Ροής του επόμενου αλγόριθμου:
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΠΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Αναλυτική παρουσίαση εκτέλεσης διαίρεσης με διψήφιο διαιρέτη
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Κ. Χαλάτσης, Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών 1 Παράσταση Πληροφοριών.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Μερικές βασικές έννοιες διανυσματικού λογισμού.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ b/d04/cd/maths/startup.swf.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Αριθμομηχανή των Windows
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Χειμερινό εξάμηνο 2017 Στέλιος Πετράκης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το παιχνίδι των πράξεων Γ ΄ τάξη ενότητα 1

Οδηγίες Πρόσθεση Αφαίρεση Πολλαπλασιασμός Διαίρεση

Γραφικά Ένα ωραίο βιβλιοπωλείο, στο εσωτερικό του με ωραία εντυπωσιακά ράφια. Ανοίγει από ένα παιδί ένα βιβλίο και βγαίνει η πράξη. Το σκηνικό να είναι εντυπωσιακό και ρεαλιστικό.

Πρόσθεση Θα είναι προσθέσεις μέχρι το 100. Οι πράξεις θα είναι όλες κάθετα. Τα παιδιά βαθμολογούνται με 2 μονάδες. Στις 10 πράξεις που θα τους εμφανίζονται θα προχωρούν στην επόμενη. Αν κάνουν λάθος δεν θα προχωρά, θα μένει στην ίδια πράξη.

Αφαίρεση Θα είναι αφαίρεση μέχρι το 100 – χωρίς υπερπήδηση δεκάδας (να μη δανείζεται το παιδί δεκάδα). Οι πράξεις θα είναι όλες κάθετα. Τα παιδιά βαθμολογούνται με 2 μονάδες. Στις 10 πράξεις που θα τους εμφανίζονται θα προχωρούν στην επόμενη. Αν κάνουν λάθος δεν θα προχωρά, θα μένει στην ίδια πράξη.

Πολλαπλασιασμός Θα είναι πολλαπλασιασμοί που το αποτελέσμα τους δεν θα ξεπερνά το 100. Θα είναι του τύπου (34 Χ2). Δεν θα υπάρχει κρατούμενο. Οι πράξεις θα είναι όλες οριζόντια. Τα παιδιά βαθμολογούνται με 2 μονάδες. Στις 10 πράξεις που θα τους εμφανίζονται θα προχωρούν στην επόμενη. Αν κάνουν λάθος δεν θα προχωρά, θα μένει στην ίδια πράξη.

Διαίρεση Οι πράξεις θα είναι όλες οριζόντια. Με διαιρέτες μέχρι το 9. Οι διαιρέσεις θα είναι του τύπου (64:2). Χωρίς υπόλοιπο και χωρίς κρατούμενο. Τα παιδιά βαθμολογούνται με 2 μονάδες. Στις 10 πράξεις που θα τους εμφανίζονται θα προχωρούν στην επόμενη. Αν κάνουν λάθος δεν θα προχωρά, θα μένει στην ίδια πράξη.