ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
TΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΙΒ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΦΟΥ EΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Όραμα όταν λέμε συνάδελφοι εννοούμε.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Όλοι μαζί μπορούμε! Το Β΄ Δημοτικό Τραχωνίου στα πλαίσια του υπό έμφαση στόχου της φετινής χρονιάς 2013 – 2014 « Η καλλιέργεια της ενεργού πολιτότητας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πέτρος κλιάπης 2004.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ 2013-14

Το όραμά μας Να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις έτσι ώστε «να προσφέρουμε ένα ασφαλές, ευχάριστο και κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον, στο οποίο κάθε μαθητής να έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει στο μεγαλύτερο βαθμό όλες του τις δυνατότητες».  

Να καταστεί το σχολείο μας ένα σύγχρονο σχολείο, με ένα ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον, ανοικτό στην κοινωνία, με παιδιά χαρούμενα κι ευτυχισμένα, επιδιώκοντας: Αναβάθμιση μαθησιακών επιπέδων του κάθε μαθητή του σχολείου Προαγωγή των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών Σωστή οργάνωση και αξιοποίηση όλου του ανθρώπινου δυναμικού για συλλογική ευθύνη και συμμετοχή Αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων Τεχνολογίας Κάθε παιδί να μπορεί να γεύεται την επιτυχία και τη χαρά της μάθησης

Ποιες αξίες θέσαμε ως στόχο να διέπουν τη λειτουργία του σχολείου μας;

Ισότητα Δημοκρατία Αγάπη Ελευθερία Σεβασμός Ποιότητα Ειρήνη Υπομονή Εμπιστοσύνη Εκτίμηση Ανεκτικότητα Ενότητα

Ευτυχία Κατανόηση Ταπεινότητα Φιλία Απλότητα Συνεργασία Ενσυναίσθηση Υπευθυνότητα

ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Κλίμα συνεργασίας, αλληλοβοήθειας, αλληλοκατανόησης, σεβασμού, εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Μετατροπή του σχολείου σε μια επαγγελματική μαθησιακή κοινότητα («Μανθάνων οργανισμός»)

Πώς προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε επαγγελματική μαθησιακή κοινότητα; Συντονισμοί Αλληλοπαρακολουθήσεις Άνοιγμα τάξεων Συνεργατική διδασκαλία Επιμορφωτικές πρωτοβουλίες Γνωσιολογικό μοίρασμα (παρουσιάσεις από το προσωπικό του σχολείου σε χρόνο προσωπικού) Πρωτοβουλίες για πρόσκληση ειδικών για τις συνεδρίες προσωπικού.

Αξιολόγηση μαθησιακών επιπέδων Αρχική αξιολόγηση (αρχική διάγνωση γλωσσικού και μαθηματικού αλφαβητισμού) Συνεχής συντρέχουσα αξιολόγηση Τελική αξιολόγηση ΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ατομικός φάκελος ή/και portfolio)

Στόχοι υπό έμφαση του ΥΠΠ «Γνωρίζω, Δεν Ξεχνώ, Διεκδικώ» Η καλλιέργεια της ενεργού πολιτότητας με έμφαση στην κοινωνική αλληλεγγύη

Στόχοι υπό έμφαση (της σχολικής μονάδας) Καλλιέργεια προφορικού και γραπτού λόγου Συνέχεια για τρίτη χρονιά του στόχου της προαγωγής των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών και της επίλυσης των συγκρούσεών τους μέσα από διάλογο Αναβάθμιση μαθησιακών αποτελεσμάτων και χαρά της μάθησης(μόνιμος)

Τι έγινε στο σχολείο μας; Εκστρατεία συλλογής τροφίμων για ενίσχυση των οικογενειών της Κύπρου που χρήζουν στήριξης- συνεργασία με μέλη συνδέσμου γονέων Παζαράκι που προέκυψε από τα ίδια τα παιδιά (πριν τα Χριστούγεννα). Τα έσοδα έγιναν δωροκουπόνια των € 50 και δόθηκαν σε 5 οικογένειες του σχολείου μας. Επίσης ποσό € 45 περίπου ενίσχυσε το ταμείο εκδρομών για τα άπορα. Ραδιομαραθώνιος Δημιουργία κάρτας σε μέγεθος περίπου1,50 m² (πλακατ) για στόλισμα του δήμου Λάρνακας Συνεργασία με το σύνδεσμο «Ένα όνειρο μια ευχή»- για παιδιά με καρκίνο και άλλες συναφείς παθήσεις- πορεία μοτοσικλετιστών. Παρουσίαση της έννοιας Εθελοντισμού Διοργάνωση υγιεινού προγεύματος για μια βδομάδα βασισμένη σε εθελοντική προσφορά εργασίας γονέων και μαθητών Προσπάθεια καταπολέμησης της παραβατικότητας και του σχολικού εκφοβισμού, προσπάθεια ανάπτυξης του σχολείου και μετατροπής του σε εργαστήρι χαράς, αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας.

Τι έγινε στο σχολείο μας; Δεντροφύτευση 40 δενδρυλλίων και διατήρησή τους, αναβάθμιση των ανθώνων εσωτερικής αυλής (42 φυτά) και άλλα 40 κυπριακά βότανα στο χώρο στάθμευσης. Δράση ΣΕΑΥΠ: Υπαίθρια βιβλιοθήκη, Παιχνίδια τα διαλείμματα σε κιβώτια, οργάνωση διαλειμμάτων για χρήση συγκεκριμένων χώρων, ομαδικό έργο σε πλακάτ (8 τμήματα), προσπάθεια δημιουργίας παιχνιδιών σε δάπεδο εσωτερικής αυλής, Δημιουργία πασχαλινών λαμπάδων

Αξιοποίηση τοπικού συγκείμενου Επισκέψεις στη φρουταρία, στο λιμάνι, στην αλυκή, στο γυμνάσιο, στο νηπιαγωγείο. Πρόγραμμα οδικής ασφάλειας προς όλα τα παιδιά του σχολείου. Αξιοποίηση προσώπων/γονέων/παππούδων γιαγιάδων Συνεργασία με δήμο Λάρνακας- επίσκεψη Comenius, χρ. κάρτες για διακόσμηση χώρου