ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Διαμαντούλα Νάκα Σχολ. Βιβλιοθήκη 2 ου Γυμνασίου Κοζάνης.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Κεφ.15 Τακτικεσ επιτυχιασ στο σχολείο
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Στην τάξη μου.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Διδακτική Πληροφορικής
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ενισχυτική διδασκαλία
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Διαδίκτυο Παναγιώτα Κίμωνος.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου

Α. Οργάνωση της μελέτης κατά μέρα Οι μαθητές πρέπει να χρησιμοποιούν ένα σημειωματάριο όπου θα καταγράφουν τις εργασίες τους ούτως ώστε να τους βοηθά να οργανώνουν το χρόνο τους καλύτερα. Εργασία που πρέπει να κάνω Ημερομηνία προθεσμίας Ημερομηνία που θα γίνει Στο σχολείο Στο σπίτι Υπολογισμένες ώρες που χρειάζονται ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ 3 4 5 6 ΤΕΤΑΡΤΗ 1 2 οργανώθου Πρόγραμμα στο σπίτι Λίστα με τι θα κάνεις Και πότε θα παραδοθεί Διαθέσιμες ώρες Πόση ώρα θα σου πάρει Οι εργασίες γίνονται εκ των προτέρων και όχι την τελευταία στιγμή Διάβασε τις σημειώσεις αμέσως μετά την τάξη. Θα τις καταλάβεις και θα τις μάθεις καλύτερα παρά αν μείνεις να τις διαβάσεις άλλη μέρα. Β. Βασιλείου

Β. Ο μαθητής χρειάζεται κατάλληλο περιβάλλον για διάβασμα. Β. Ο μαθητής χρειάζεται κατάλληλο περιβάλλον για διάβασμα. Γεωργίου Κυριάκος Μαθητής Πρέπει να νιώθει άνετα Π.χ καλός φωτισμός Να κάθεται ίσια στην καρέκλα Να κρατά τακτικές ώρες διαβάσματος ΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ Χωρίς ράδιο Τηλεφωνήματα Θόρυβο, ομιλίες Ή οτιδήποτε αποσπά την προσοχή Να έχει δικό του χώρο για διάβασμα Π.χ γραφείο ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ Μην αναβάλεις ότι μπορεί να γίνει σήμερα . . . . . . Διάβαζε τακτικά . . . . Και μόνος σου. Β. Βασιλείου

Γ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ είναι ένας σημαντικός παράγοντας για επιτυχία στο διάβασμα και στη μάθηση Γ Ι ΑΤ Ι; Καταγράφεις τι πρέπει να ξέρεις όπως εσύ το καταλαβαίνεις. Σε βοηθά να συγκεντρωθείς στη τάξη. Εμπλέκει στη μάθηση «2» αισθήσεις την ακοή και την όραση. 4. Είναι ένα βοήθημα για την ώρα της επανάληψης. Σημειώσεις στην τάξη Πρόσεχε στο μάθημα Να είσαι σε ετοιμότητα Σημειώσεις από το βιβλίο Β. Βασιλείου

Κάτι ακόμα για τις σημειώσεις 1. Στόχος – κεντρικές ιδέες Γεγονότα Πλοκή 2. Κατανοώ τις νέες Λέξεις 3. Καταλαβαίνω το γ ι α τ ί των γεγονότων που διαβάζω 4. Κάνω ένα σχεδιάγραμμα για σκοπούς επανάληψης. 5. Π ε ρ ί λ η ψ η των κυριοτέρων σημείων. 6. Εξηγώ σε κάποιο το μάθημα. Β. Βασιλείου

Οι σημειώσεις είναι: 1. Καθαρογραμμένες 2. Οργανωμένες Οι σημειώσεις είναι: 1. Καθαρογραμμένες 2. Οργανωμένες. Τα γεγονότα ακολουθούν μια λογική συσχέτιση. 3. Σημειώνονται τα κύρια σημεία. Βοηθήματα ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ ΛΕΞΙΚΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΧΑΡΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Β. Βασιλείου

Δ. Γράφω μια αναφορά / έκθεση Ξέρω την ύλη μου. Κάνω τις σημειώσεις μου. Σκέφτομαι τα κύρια σημεία. Κάνω ένα σχεδιάγραμμα που απαντά στο: Γιατί; Πως; Τι; Πού; Ποιος; Αποτέλεσμα; Οργανώνω τις σημειώσεις μου κατά θέμα Μία πρόχειρη έκθεση χρησιμοποιώντας το σχεδιάγραμμα. Ξαναγράφω, ξανασκέφτομαι. Γράφω την τελική έκθεση. Ελέγχω την έκθεση – ορθογραφία, λεξιλόγιο, σύνταξη, παράγραφοι, νόημα, οργάνωση. Τέλος. Κριτικάρω την δουλεία μου. Β. Βασιλείου

Ε. Γραπτά??? Πριν το γραπτό..... α. Δες το σαν μια πρόκληση. α. Δες το σαν μια πρόκληση. β. Διάβασε την ύλη. γ. Προσπάθησε να μαντέψεις τις ερωτήσεις. Κατά την διάρκεια του γραπτού.... α. Χαλάρωσε, ξέχασε τι γίνεται γύρω σου. β. Διάβασε τις οδηγίες προσεκτικά. γ. Ρίξε μια ματιά σε όλο το διαγώνισμα. δ. Διάβασε προσεκτικά την ερώτηση πριν την απαντήσεις. ε. Σκέφτου πριν να ξεκινήσεις να γράφεις. στ. Έλεγξε το γραπτό σου πριν το παραδώσεις. ζ. Μη βιάζεσαι να παραδώσεις το γραπτό σου. Μετά το γραπτό.... Όταν επιστραφεί το γραπτό, μελετώ προσεκτικά τα σχόλια του καθηγητή/τριας. Ζητώ διευκρινήσεις αν χρειάζονται. Β. Βασιλείου