ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Τι είναι ο προγραμματισμός
Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού
Ελένη Μαρτσέλου Μαρία Κουρή Πάολα Αλυσανδράτου
Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
3ο Γυμνάσιο Καστοριάς Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Ντινολάζος Χρήστος
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Κ. Χαλάτσης, Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών 1 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Εργαστήριο μαθήματος «Τεχνολογία Γνώσης» Σαντιπαντάκης Γιώργος
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ. Ε
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Κατηγορίες προβλημάτων:
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό 1.4 Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή - Προγραμματισμός 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Υλικά.
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Κ. Χαλάτσης, Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών 1 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Κεφάλαιο 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
1 ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998 Εφαρμογές Υπολογιστών.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια σύντομη περιήγηση στην Επιστήμη της Πληροφορικής Αφηγητής: Μάριος Δικ. Δικαιάκος Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Αλγόριθμοι 2.1.1,
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 3 Η Σημασιολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Προπτυχιακό.
Αλγόριθμο ονομάζουμε τη σαφή και ακριβή περιγραφή Μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών –βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος Η έννοια του αλγορίθμου.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
1. 2 Τι είναι αλγόριθμος; 1. 3 Ιδιότητες ενός αλγορίθμου 1
Μάθημα: Φλαμπέ Ενότητα: 15.2 Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών Θέμα: Ριγκατόνι Ριβιέρα (Rigatoni Riviera) 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Αλγόριθμοι
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Εισαγωγή
1.1 Η έννοια του προβλήματος
1.3 Ιδιότητες ενός Αλγορίθμου
Κεφάλαιο 1ο: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και τον Προγραμματισμό.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Η έννοια του προβλήματος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
1.1 Ψηφιακό – Αναλογικό σύστημα 1.2 Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή Τζικούδη – Παπαγεωργίου Χρυσάνθη ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ – Τμήμα Ε2 Θεσσαλονίκη Νοέμβριος.
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς

Αλγόριθμος Αλγόριθμο ονομάζουμε τη σαφή και ακριβή περιγραφή μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών-βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος Αλγόριθμο ονομάζουμε τη σαφή και ακριβή περιγραφή μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών-βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος Πρόβλημα θεωρούμε κάθε ζήτημα που τίθεται προς επίλυση, κάθε κατάσταση που μας απασχολεί και πρέπει να αντιμετωπισθεί Πρόβλημα θεωρούμε κάθε ζήτημα που τίθεται προς επίλυση, κάθε κατάσταση που μας απασχολεί και πρέπει να αντιμετωπισθεί

Πρόβλημα: Πώς φτιάχνω μια μακαρονάδα Αλγόριθμος 1. Άνοιξε το μάτι της κουζίνας στο 2 2. Βάλε 3 λίτρα νερό σε μια κατσαρόλα χωρητικότητας 4 λίτρων 3. Τοποθέτησε την κατσαρόλα στο μάτι της κουζίνας, που έχεις ήδη ανάψει 4. Πρόσθεσε στην κατσαρόλα μια κουταλιά του καφέ αλάτι 5. Περίμενε μέχρι να βράσει το νερό 6. Βγάλε τα μακαρόνια από το πακέτο 7. Βάλε τα μακαρόνια στην κατσαρόλα 8. Ανακάτευε τα μακαρόνια για 10 λεπτά 9. Κλείσε το μάτι της κουζίνας που άνοιξες 10. Βγάλε την κατσαρόλα από το μάτι της κουζίνας 11. Άδειασε τα μακαρόνια από την κατσαρόλα σε ένα σουρωτήρι 12. Ρίξε κρύο νερό από τη βρύση στα μακαρόνια για 20 δευτερόλεπτα 13. Άφησε για 2 λεπτά τα μακαρόνια να στραγγίξουν 14. Σερβίρισε τα μακαρόνια στο πιάτο 15. Πρόσθεσε 3 κουταλιές της σούπας τριμμένο τυρί

Μην κάνετε όρεξη! Επιστροφή στο μάθημα

Υλοποίηση ενός Αλγόριθμου - Προγραμματισμός Τα βήματα που αποτελούν ένα αλγόριθμο ονομάζονται οδηγίες ή εντολές Τα βήματα που αποτελούν ένα αλγόριθμο ονομάζονται οδηγίες ή εντολές Ένα πρόγραμμα είναι η αναπαράσταση ενός αλγόριθμου γραμμένη σε γλώσσα κατανοητή για ένα υπολογιστή Ένα πρόγραμμα είναι η αναπαράσταση ενός αλγόριθμου γραμμένη σε γλώσσα κατανοητή για ένα υπολογιστή Ένα πρόγραμμα αποτελείται από μια σειρά εντολών που δίνονται στον υπολογιστή με σκοπό να εκτελέσει κάποια συγκεκριμένη λειτουργία Ένα πρόγραμμα αποτελείται από μια σειρά εντολών που δίνονται στον υπολογιστή με σκοπό να εκτελέσει κάποια συγκεκριμένη λειτουργία Η εργασία σύνταξης των προγραμμάτων ονομάζεται προγραμματισμός, ενώ τα άτομα που γράφουν και συντάσσουν ένα πρόγραμμα ονομάζονται προγραμματιστές Η εργασία σύνταξης των προγραμμάτων ονομάζεται προγραμματισμός, ενώ τα άτομα που γράφουν και συντάσσουν ένα πρόγραμμα ονομάζονται προγραμματιστές

Γλώσσες Προγραμματισμού Οι γλώσσες που «καταλαβαίνουν» οι υπολογιστές είναι τεχνητές γλώσσες και ονομάζονται γλώσσες προγραμματισμού Οι γλώσσες που «καταλαβαίνουν» οι υπολογιστές είναι τεχνητές γλώσσες και ονομάζονται γλώσσες προγραμματισμού Οι γλώσσες προγραμματισμού χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία του ανθρώπου με τη μηχανή (Η/Υ) Οι γλώσσες προγραμματισμού χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία του ανθρώπου με τη μηχανή (Η/Υ) Η λειτουργία των υπολογιστών βασίζεται στην αναπαράσταση μόνο δύο ψηφίων του «0» και του «1» Η λειτουργία των υπολογιστών βασίζεται στην αναπαράσταση μόνο δύο ψηφίων του «0» και του «1» Οι εντολές που δίνουμε μετατρέπονται σε σειρές του 0 και 1 μια γλώσσα που λέγεται γλώσσα μηχανής Οι εντολές που δίνουμε μετατρέπονται σε σειρές του 0 και 1 μια γλώσσα που λέγεται γλώσσα μηχανής

Χαρακτηριστικά Γλωσσών Προγραμματισμού Το αλφάβητο μιας γλώσσας προγραμματισμού είναι το σύνολο των χαρακτήρων που χρησιμοποιούνται από τη γλώσσα Το αλφάβητο μιας γλώσσας προγραμματισμού είναι το σύνολο των χαρακτήρων που χρησιμοποιούνται από τη γλώσσα Το λεξιλόγιο μιας γλώσσας προγραμματισμού είναι το σύνολο των λέξεων που αναγνωρίζει η γλώσσα και έχουν συγκεκριμένη και μοναδική σημασία Το λεξιλόγιο μιας γλώσσας προγραμματισμού είναι το σύνολο των λέξεων που αναγνωρίζει η γλώσσα και έχουν συγκεκριμένη και μοναδική σημασία Το συντακτικό μιας γλώσσας προγραμματισμού είναι το σύνολο των κανόνων που πρέπει να ακολουθούμε για να συνδέουμε λέξεις σε προτάσεις. Η σύνδεση λέξεων σε μια γλώσσα προγραμματισμού δημιουργεί ολοκληρωμένες εντολές προς τον υπολογιστή Το συντακτικό μιας γλώσσας προγραμματισμού είναι το σύνολο των κανόνων που πρέπει να ακολουθούμε για να συνδέουμε λέξεις σε προτάσεις. Η σύνδεση λέξεων σε μια γλώσσα προγραμματισμού δημιουργεί ολοκληρωμένες εντολές προς τον υπολογιστή