Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
"Ο ΠΥΞΙΔΟΥΛΗΣ και η ΠΥΞΙΔΟΥΛΑ στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ"
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Προετοιμάζομαι για την ζωή
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Εισηγήτρια: Τσεμπέρη Καλλιόπη
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Οι κίνδυνοι, οι τρόποι προφύλαξης και γενικές πληροφορίες
Η UNESCO έχει ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και των διαφυλικών σχέσεων.
Σχολική Σύμβουλος Π.Ε. Φλώρινας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Εργαλείο ανίχνευσης και διερεύνησης των αναγνωστικών δυσκολιών στο Νηπιαγωγείο και στην Α΄ & Β΄ Δημοτικού Γεσθημανή Κούφτα 12/4/2017.
Μονογραφία Επαγγέλματος
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
«Ο Θησαυρός της Εφηβείας» «Αντιμετωπίζοντας τα Παιδιά με Διαφορετικότητα (με Μαθησιακές Δυσκολίες)» Τζίνα Γ. Θανοπούλου, M.A., Ed.M. Harvard University.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ : ΕΛΛΑΔΑ- ΙΣΛΑΝΔΙΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ-ΤΣΕΧΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη Ενότητα 1 η : Αντικείμενο και εννοιολογικοί προσδιορισμοί Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
 Η UNESCO έχει ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και των διαφυλικών σχέσεων.  Στα πλαίσια αυτά έχει δώσει κάποιες κατευθυντήριες.
Ο ρόλος της συμβουλευτικής στη γονεϊκότητα
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
εκπαιδευτικη μεταβαση
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΑΚΙΕΡΑ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Αναπτυξιακη ψυχολογια
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα. Τα παιδιά με βιωματικά εργαστήρια μαθαίνουν για τα φύλα, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά τους. Διδάσκεται σε παιδιά ηλικίας 14-15 ετών.

Με τον όρο «σεξουαλικότητα» εννοείται η ανδρική ή η γυναικεία φύση, η ιδιαιτερότητα του προσώπου ως προς το φύλο, δηλαδή η σεξουαλική ταυτότητα που χαρακτηρίζει κάθε άνθρωπο και αναπτύσσεται σε αυτό σταδιακά από την στιγμή της σύλληψης και μετά.

Το ελληνικό σχολείο δεν έχει ακόμα αναλάβει επίσημα τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών.

Η αναγκαιότητα λοιπόν καθιέρωσης μιας συστηματικής και ολοκληρωμένης σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών από μικρή ηλικία είναι επιτακτική ανάγκη σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη εποχή. Σε αυτό συμφωνούν οι γονείς, εκπαιδευτικοί και οι υπόλοιποι ειδικοί.

Σύμφωνα με την Βιοκοινωνική Θεωρία του Erikson τα παιδιά της προσχολικής και πρωτο – σχολικής ηλικίας, βρίσκονται στο 3ο στάδιο ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης του Εγώ που ονομάζεται «Πρωτοβουλία-Ενοχή»

Ο «Ζώης και η Ζωή-μια νέα αρχή» Πολυμεσική εφαρμογή με γενικό σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά να εξερευνήσουν τους παράγοντες που συνθέτουν την ανθρώπινη σεξουαλικότητα και με την παρέμβασή αυτή να αντισταθμιστεί η ανεπίσημη και εμπειρική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.

Η σεξουαλική αγωγή έχει καλύτερα αποτελέσματα στην ηλικία 4-8 ετών γιατί έρευνες επισημαίνουν πως σε νεαρά άτομα που δεν έχουν ακόμη ολοκληρωμένες σεξουαλικές εμπειρίες έχει καλύτερα αποτελέσματα. Γι’ αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντική η έγκαιρη σχολική παρέμβαση, από το νηπιαγωγείο ακόμη, ούτως ώστε να δημιουργηθεί ο δρόμος που θα οδηγήσει τους νέους σε υγιείς, υπεύθυνες αποφάσεις στο μέλλον.

Το πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην Ελλάδα άρχισε να διδάσκεται την σχολική χρονιά 2009-2010

Ο κυριότερος σκοπός αυτού του προγράμματος είναι να μάθουν τα παιδιά τις λειτουργίες του σώματος αλλά και για να φροντίζουν το σώμα τους

Το πρώτο ρολό στη ζωή ενός παιδιού έχει η οικογένεια

Το μάθημα αυτό βοηθά τα παιδιά να έχουν αυτοσεβασμό και αλληλοσεβασμό

Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Παν/μίου Πατρών Πρόκειται για την πρώτη Ιατρική Σχολή στην Ελλάδα που συμπεριέλαβε ύλη Σεξολογίας.

Σεμινάρια με θέμα τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση οργανώνουν το Υπουργείο Παιδείας και η Ελληνική Εταιρε ία Σεξολογίας.

Στην ΓΑΛΛΙΑ Μέχρι το Μάιο του 68΄ η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση γινόταν αποκλειστικά από τους γονείς. Το 1973 άρχισε να διδάσκεται στα σχολεία. Τα ποσοστά ανεπιθύμητων εγκυμοσύνων μειώθηκαν λόγω αυτού του μαθήματος.

Στις ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ Στις ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ Ξεκινούν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο. Γίνονται συνεδριάσεις για την ανταλλαγή απόψεων και συζήτηση των αποριών.

Στην ΟΛΛΑΝΔΙΑ Η σεξουαλική αγωγή είναι υποχρεωτική από το δημοτικό. Στην ΟΛΛΑΝΔΙΑ Η σεξουαλική αγωγή είναι υποχρεωτική από το δημοτικό. Διδάσκεται και στο νηπιαγωγείο. Μειώθηκαν οι κυήσεις, οι εκτρώσεις και τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα.

ΣΤΟΧΟΙ της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγισης ΣΤΟΧΟΙ της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγισης Απόκτηση τεκμηριωμένης γνώσης Διαμόρφωση θετικής αντίληψης Αναγνώριση των αρνητικών σημείων στις σχέσεις Έλεγχος γονιμότητας Αποφυγή σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων Κατανόηση και αντιμετώπιση των προβλημάτων