«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
2ο Δημοτικο σχολειο χαλκιδασ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Ποιός κάνει λάθος;.
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ» Πρόγραμμα αγωγής υγείας Σχολικό έτος 2013-2014 Τάξη: Γ’1

Βασικός στόχος του προγράμματος: να γνωρίσουν οι μαθητές τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ)

Ειδικοί στόχοι του προγράμματος: Οι μαθητές: Να μάθουν, κατά το δυνατόν, τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ( Κ.Ο.Κ ). Να μάθουν να περπατούν σωστά στον δρόμο και στο πεζοδρόμιο. Να μάθουν να είναι σωστοί επιβάτες. Να μάθουν να διασταυρώνουν σωστά στον δρόμο. Να μάθουν να οδηγούν σωστά το ποδήλατό τους.

Ερωτηματολόγιο για να διερευνηθούν οι γνώσεις των μαθητών. 1. Στο σχολείο έρχομαι: Α) με τα πόδια Β) με αυτοκίνητο Γ) με μηχανάκι Δ) με λεωφορείο 2. Όταν είμαι στο αυτοκίνητο, κάθομαι Α) στη θέση του συνοδηγού Β) στο πίσω κάθισμα Γ) στη θέση του οδηγού 3. Στο αυτοκίνητο φοράω ζώνη: Α) πάντα Β) ποτέ Γ) μερικές φορές 4. Όταν είμαι σε μηχανάκι ή ποδήλατο φοράω κράνος: 5. Όταν περπατώ στο πεζοδρόμιο, είμαι Α) από την εσωτερική πλευρά Β) από την εξωτερική πλευρά Γ) από όπου τύχει 6. Για να περάσω απέναντι το δρόμο πάω συνήθως: Α) από το φανάρι Β) από τη διάβαση πεζών Γ) από όπου τύχει 7. Αναγνωρίζω κάποια σήματα του Κ.Ο.Κ: Α) ναι Β) όχι

Καταγράψαμε στοιχεία στο δρόμο.

Ζωγραφίσαμε μέσα μεταφοράς

Μιλήσαμε για τα σήματα και σχεδίασε ο καθένας αυτά που του άρεσαν.

Κάναμε κολάζ με τις ζωγραφιές όλων.

Μάθαμε παίζοντας! Κατασκευάσαμε και παίξαμε ένα παιχνίδι από το βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος. Διασκεδάσαμε και γελάσαμε! Κατασκευάσαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι από το βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος, παίξαμε, μάθαμε και διασκεδάσαμε!

«Οι τροχονόμοι πάνε σχολείο» Καλέσαμε στο σχολείο τροχονόμους που μας μίλησαν για τον Κ.Ο.Κ, τους εκφράσαμε τις απορίες μας και συζητήσαμε μαζί τους.

Μάθαμε τους πέντε βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε όταν διασταυρώνουμε στο δρόμο. ΣΤΑΜΑΤΩ στο πεζοδρόμιο και ΠΕΡΙΜΕΝΩ. ΚΟΙΤΑΖΩ αριστερά. ΚΟΙΤΑΖΩ δεξιά. ΚΟΙΤΑΖΩ ΞΑΝΑ αριστερά. ΕΑΝ ο δρόμος ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΕΡΝΩ χωρίς να τρέχω.

Ακούσαμε τραγούδια σχετικά με την οδήγηση και τα μέσα μεταφοράς.

Παρακολουθήσαμε ένα DVD που καλούμασταν να απαντήσουμε σε ερωτήσεις.

Πήγαμε εκπαιδευτική επίσκεψη σε Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής.

Εκεί, οδηγήσαμε…

Και μας έκαναν μαθήματα «Πρώτων Βοηθειών».

Στο τέλος, οι ομάδες δημιούργησαν αφίσες…..

Διαφορετικές….

Που όλες τις εκθέσαμε στο διάδρομο του σχολείου μας.

Τι μάθαμε τελικά; Οι μαθητές κατάλαβαν τη σημασία και την αναγκαιότητα που υπάρχει να ακολουθούν τον Κ.Ο.Κ. Την ανάγκη να φοράνε ζώνη στο αυτοκίνητο και κράνος στο μηχανάκι ή στο ποδήλατο. Την υποχρέωση που έχουν να ακολουθούν τα σήματα του τροχονόμου. Να σέβονται τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να παραχωρούν προτεραιότητα.

Τι μάθαμε τελικά; Να προτιμούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όταν αυτό είναι εφικτό. Να διασταυρώνουν με ασφάλεια στο δρόμο. Να αναγνωρίζουν τα βασικά σήματα του Κ.Ο.Κ . Να συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους.