«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος 2013-2014 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ ΧΙΟΥ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΝΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: ΤΣΑΝΤΑΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 4ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Τηλ.Επικοινωνίας:
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ας γνωριστούμε κι ας μοιραστούμε»
Τίγρης: όλο νύχια. Είναι σκληρός και τους πλακώνει όλους
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Το αγαπημένο μου μάθημα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Όλοι μαζί μπορούμε! Το Β΄ Δημοτικό Τραχωνίου στα πλαίσια του υπό έμφαση στόχου της φετινής χρονιάς 2013 – 2014 « Η καλλιέργεια της ενεργού πολιτότητας.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε όλοι διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι.» Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος 2013-2014 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα

«Ο Κήπος με τις 11 γάτες» Είναι ένα  πρόγραμμα που αποσκοπεί στο να απομακρύνει του νέους από τον κίνδυνο χρήσης ουσιών που οδηγούν στον εθισμό. Το πρόγραμμα εφαρμόστηκε στα παιδιά της Α΄, και Β΄ τάξης,  με τη συνεργασία και βοήθεια του Κέντρου Πρόληψης κατά των Ναρκωτικών Νομού Μαγνησίας «Πρόταση Ζωής».

Για την υλοποίηση του προγράμματος χρησιμοποιήσαμε το αντίστοιχο εικονογραφημένο παραμύθι, το οποίο διαπραγματεύεται δώδεκα ιστορίες. Τα θέματα τους συνδέονται με ισάριθμες εμπειρίες που η ψυχολογική έρευνα έχει διαπιστώσει ότι στηρίζουν την παρόρμηση του ατόμου προς τα ναρκωτικά.

Και συγκεκριμένα κατά την διάρκεια του μαθήματος: διαβάζαμε την ιστορία, κατανοούσαμε το νόημα και τις λέξεις, μέσα από στοχευόμενες ερωτήσεις οι οποίες δίνονται στο αντίστοιχο εγχειρίδιο. Τέλος κάναμε δραματοποίηση της ιστορίας ή ζωγραφίζαμε ανάλογα με το θέμα.

Πρώτη συνάντηση γνωριμία με το πρόγραμμα. Γνωριμία με το βιβλίο- γάτες. Ενδυνάμωση ομάδας (ομαδική ιστορία-ομαδική ζωγραφιά).

Και το παραμύθι ξεκινά…….. 1. «Το κρυφό ραντεβού» Και το παραμύθι ξεκινά…….. 1. «Το κρυφό ραντεβού» Αναφέρεται στην περιέργεια, στις κρυφές δραστηριότητες των μικρών από τους μεγάλους, τη επιθυμία για πρωτιά. Βραβεύουμε τον εαυτό μας . Αυτογνωσία -αυτοεκτίμηση

2. «Ο γάτος και το μαγικό φίλτρο» Η ευτυχία και η διαφορά ανάμεσα στον πραγματικό και επιθυμητό. Ζωγραφίζω τν ιστορία (κατανόηση θέματος)

3. «Ο Παντοφλίνος φοβάται το σκοτάδι» Οι φόβοι μου, όπως τους ανάφεραν τα παιδιά. Οι κακοί 4 Το σκοτάδι 3 Οι κεραυνοί 2 Τα φαντάσματα Ζώα ( φίδια- λύκους) Σεισμός -ανεμοστρόβιλος Αϊ Βασίλης 1 Τα βαθιά νερά Να μείνω μόνη 3. «Ο Παντοφλίνος φοβάται το σκοτάδι» Τα διάφορα είδη φόβων, το ψεύτικο θάρρος. Καταγράψαμε τους φόβους μας, ζωγράφισε ο καθένας τον δικό του και στο τέλος συμβολικά σκίσαμε τις ζωγραφιές. (ανεμοστρόβιλος και σκοτάδι)

4. «Ο θάνατος του παππού της Βούλας» Ο θάνατος και ο πόνος που ακολουθεί. «δραματοποίηση»

5. «Πρόσκληση σε αγώνα» Η εξαπάτηση, το ψέμα , η εκδίκηση. Η εξαπάτηση, το ψέμα , η εκδίκηση. Ζωγραφίζω την ιστορία( κατανόηση)

6. «Ο Μουσούδης η Λευκή η Μαργαριταρένια και η φιλία» Η φιλία και το συναίσθημα του αποκλεισμού. Φτιάχνω κάρτες φιλίας, ζωγραφίζω τους φίλους μου.

7. «Ένα άσκημο αστείο» Η πίεση που δεχόμαστε από τους φίλους μας. Δεν πρέπει να αφηνόμαστε να κάνουμε πράγματα για τα οποία διαφωνούμε.

8. «Όταν είμαστε ενωμένοι είμαστε δυνατοί» Η αλληλεγγύη. Το να ξεχνάς δεν είναι ποτέ η λύση.

9. «Η βαρυστομαχιά του Μουσούδη» Η συναίνεση και η συμβουλή ενός ειδικού.

10. «Ο Τίγρης και η λάθος θεραπεία» Κάθε πράγμα έχει το μέτρο του. Χρειαζόμαστε την συμβουλή των μεγάλων. Η απερίσκεπτη χρήση ενός φάρμακου. «Ο γάτος γιατρός»

11. «Η επίσκεψη της Χαλιμάς» Το καινούργιο, η διαφορετικότητα. Αποτύπωμα του εαυτού μου και των φίλων μου.

12. «Ο Χιονάτος μπροστά σε μια μεγάλη απόφαση» Η απογοήτευση, η ελευθερία να αποφασίζουμε για τον εαυτό μας. Αναγνωρίζω τα συναισθήματα μου και τα εκφράζω. Διαβάσαμε την πολύ τρυφερή ιστορία αγάπης!

Η ιστορία με το άσχημο αστείο. Αφού τελειώσαμε τις ιστορίες, τα παιδιά απαντήσανε στην ερώτηση : τι τους άρεσε από το πρόγραμμα ! Που κάναμε τα γατάκια. Η ιστορία με τα φάρμακα. Η ιστορία με το άσχημο αστείο. Που ζωγραφίζαμε. Που κουβεντιάζαμε.

Τι δεν τους άρεσε ! Ζωγραφίζω την παρεούλα μας. Η ιστορία με το φίλτρο γιατί δεν υπάρχει. Που στενοχωριόταν ο Χιονάτος. Το άσχημο αστείο. Που προσπαθεί ο Σιάμ να πιέσει τον Χιονάτο να πάει σε άλλη αυλή. Τα χάπια και το νοσοκομείο. Ζωγραφίζω την παρεούλα μας.

Τέλος θα παρουσιάσουμε στην γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς, την δραματοποίηση της ιστορία «Ο Χιονάτος μπροστά σε μια μεγάλη απόφαση».