Κυκλοφοριακή αγωγή «Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έτσι κάνουμε εμείς τα κορίτσια όταν
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μια πόλη για τους πεζούς
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
«Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Πώς να αποφύγουμε τα τροχαία ατυχήματα στη ζωή μας!
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ.
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυκλοφοριακή αγωγή «Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας Σχολικό έτος :2010 -2011 Δημιουργός του έργου Νηπιαγωγός : Λιάμπη Αφορόζη Βιργινία Βιβλιογραφία ( Διαφημιστικό της 3ε ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ )

Ακούγεται η φωνή του Νηπίου Κωνσταντίνας Καράτζα Ακούγεται η φωνή του Νηπίου Κωνσταντίνας Καράτζα

Στο δρόμο σου θα δεις αν ήδη δεν τις είδες τρία ήδη πινακίδες: Πινακίδες αναγγελίας κινδύνου Πινακίδες ρυθμιστικές Πινακίδες πληροφοριακές Κι όπου φταις δεν φταιν αυτές.

Στροφές ποικίλες και καμπύλες στη σειρά και η πρώτη αριστερά

Ω ρε κάτι φόρες στις κατηφόρες. Δύσκολες ώρες στις ανηφόρες

Η άπλα τώρα λιγοστεύει μια σωστή πορεία βρες, στενεύει ο δρόμος σου στενεύει κι απ’ τις δύο τις πλευρές. Πρόσεξε τη διαφορά: Εδώ ο δρόμος σου στενεύει μονάχα αριστερά.

Οδήγησε με προσοχή γέφυρα θάβρεις κινητή.

Μην πηγαίνεις κουτουρού γιατί πας σε αποβάθρα ή σε όχθη ποταμού.

Πρόσεχε και τράβα κάποιο λάκκο έχει το διάβα.

Πρόσεξε και κοίτα εμπρός: Ο δρόμος είναι ολισθηρός.

Τι ήταν τούτο να σου λάχει; Πέφτουν πέτρες , πέφτουν βράχοι.

Σε μια εποχή εποχούμενη σε μια ζωή πεζή υπάρχουν και πεζοί. Τους πεζούς να τους προσέχεις και κοντά τους να μην τρέχεις.

Προσοχή , προσοχή: Κίνηση παιδιών συχνή. Βάλε στο όχημα καρδιά να προσέχει τα παιδιά.

Συχνά εδώ φυσάνε ανέμοι και το τροχοφόρο τρέμει. Πήγαινε προσεκτικά τ’ ανεμούριο σου δείχνει πού ο άνεμος φυσά.

Ως εδώ η μονή πορεία. Όπου νάναι, πέφτεις φίλε, σε διπλή κυκλοφορία.

Κίνδυνοι διάφοροι ! Μη μένετε αδιάφοροι.

Διασταύρωση με άλλη οδό: Προτεραιότητα στον δεξιό.

Διασταύρωση κι εδώ. Έχουν προτεραιότητα όσοι κινούνται στη μεγαλύτερη οδό.

Κίνδυνος καραδοκεί σ’ ισόπεδη διάβαση σιδηροδρομική. Μισοφραγμένη μένει ή φραγμένη περιμένει.

Προσοχή , προσοχή! Δεν είναι του προπό το Χι. Είναι άφρακτη μονή Σιδηροδρομική γραμμή. Στόχο νάχεις και γραμμή σου να προσέχεις τη γραμμή σου.

Ισόπεδη διάβαση σιδηροδρομική, με άφραχτη γραμμή διπλή ή πολλαπλή. Κάλλιο τρένο που φρενάρει παρά φρένο που τρενάρει.

Το σήμα αυτό στο λέει ωμά κι άσε τα μα και τα ξεμά : - Δώσε προτεραιότητα υποχρεωτικά.

Στόπα και στο λέω ΣΤΑΣΟΥ . Ένα στοπ έχεις μπροστά σου. Όπου STOP το φρένο πάτα, την πορεία σου σταμάτα.

Συμβαίνουν και καλά σ’ αυτή την ανθρωπότητα κι αυτός ο δρόμος που τραβάς έχει προτεραιότητα. Το μόνο όμως κακό για εκείνον που πορεύεται είναι ότι η στάθμευση εδώ απαγορεύεται.

Σκληρή πραγματικότητα: Τέρμα η προτεραιότητα . Όμως εδώ μπορείτε άνετα να σταθείτε

Άσε τα όχι και τα μα. Εδώ δεν μπαίνει όχημα.

Όχι κι εδώ. Έχεις μια κλειστή οδό. Πάνω – κάτω, πίσω εμπρός για όλα τα οχήματα Ο δρόμος σου κλειστός.

Τις παράνομε εισόδους άστες και ανέβαλέ τες εδώ απαγορεύονται να μπουν μοτοσυκλέτες. Γ’ αυτό μη μου τσαντίζεσαι μη μοτοσεκλετίζεσαι…

Απαγορεύεται Η είσοδος εδώ για όποιον πάει με τα πόδια ( δηλαδή για τον πεζό). Με το πόδι όλα επώδυνα. Με τη ρόδα όλα ρόδινα

Τροχοφόρο εδώ δεν μπαίνει φίλε μου τι να σου κάνω- αν το πλάτος του υπερβαίνει τα δυο μέτρα και πιο πάνω. Όπως και να σου φανεί εδώ μπαίνουν οι στενοί.

Όχημα ή φορτηγό δεν μπορεί να μπει εδώ αν τρεισήμισι είναι μέτρα και ακόμα πιο ψηλό. Εδώ μπαίνουν οι κοντοί. Έχουνε σειρά κι αυτοί.

Το σήμα όποιος το τηρεί στροφή δεν παίρνει αριστερή.

Κοίταζε ίσα και λοξά μα όχι στροφή στα δεξιά.

Ξέχνα τις τρελές τις γύρες. Όχι εδώ στροφή επί τόπου μ’ εκατόν ογδόντα μοίρες.

Όχημα άλλο μη περνάς, -μην κάνεις τέτοια λάθη- εκτός αν είναι δίτροχο κι αυτό χωρίς καλάθι.

Τα χιλιόμετρά σου σβύντα. Όχι πάνω από πενήντα . Μη πατάς πολύ το γκάζι που να τρέχεις σ’ αναγκάζει.

Απαγορεύεται η χρήση των ηχητικών σου οργάνων μετά σαλπίγγων και τυμπάνων. Όχι κλάξον ούτε κράξον.

Τελειώνουν όλες εδώ οι τοπικές απαγορεύσεις, να σε δω να αναπνεύσεις.

Το όριο ταχύτητας έτσι τελειώνει πάντα: Πάτα λοιπόν το γκάζι σου για πάνω από σαράντα.

Ψάχνετε για παρκάρισμα; Κόλπα να μην γυρεύετε. Η στάθμευση οχήματος εδώ απαγορεύεται.

Το όχημα σου ούτε λεπτό εδώ μην ξαποστάσει, γιατί απαγορεύεται και η στάθμευση και η στάση.

Για στάθμευση κιαλάρετε σε δρόμους και οδούς. Μα εδώ να μην παρκάρετε τους μήνες τους μονούς.

Να αράξετε γυρεύετε σαν κάτι ναυαγούς. μα εδώ να μην σταθμεύετε τους μήνες τους ζυγούς.

Όπου θέλεις κι αγαπάς δεν μπορείς πάντα να πας. Πήγαινε αναγκαστικά μοναχά αριστερά. Προσέξετε και διαλέξετε: Ή κατευθείαν μπροστά ή πορεία δεξιά.

Ένα παιδί καλό δεν πάει όπως θέλει. Σε κόμβο κυκλικό πάει όπως παν τα βέλη

Ποιος γλυτώνει από το χιόνι; Σου το λεν οι πινακίδες : Βάλε σίγουρα αλυσίδες.

Σ’ αρέσει, δεν σ’ αρέσει σ’ αδιέξοδο έχεις πέσει.

Αυτό σημαίνει την αρχή σε μια κατοικημένη περιοχή. Η πινακίδα αυτή σημαίνει το τέλος σε μια περιοχή κατοικημένη.

Τόμαθα εγώ μάθε το και συ Μονόδρομος εδώ μονόδρομος κι εκεί.

Κάποια βλάβη καθ’ οδόν; συνεργείο επισκευών!

Να μια θέση για εκδρομείς .. Ίσως έλθουμε και μεις…

Δίνουν το παν να σε στηρίξουν . Δεν το παν για να στη ρίξουν.

Δημιουργία εκπαιδευτικών λογισμικών jclik με τίτλο 1. « Μαθαίνω τα μεταφορικά μέσα » http://7nip-florin.flo.sch.gr/ Δημιουργήθηκε και απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείου και μικρών τάξεων του Δημοτικού σχολείου. Στόχο έχει να χρησιμοποιηθεί ο Η/Υ ως αντικείμενο μάθησης , αλλά και ως μέσο εμπλουτισμού των γνώσεων του παιδιού. Τα παιδιά καλούνται: 1. Να παρατηρήσουν, πώς γράφεται το όνομα του μεταφορικού μέσου ( γίνεται αναφορά στα κεφαλαία και μικρά γράμματα). 2. Να ενώσουν το μεταφορικό μέσο με την αντίστοιχη λέξη που ταιριάζει και να ακούσουν τους ήχους των μεταφορικών μέσων. 3. Να γράψουν το όνομα του μεταφορικού μέσου ( Λεωφορείο, Αεροπλάνο , Ποδήλατο, Μηχανή, Ασθενοφόρο, Ελικόπτερο, Πυροσβεστικό Όχημα, Πλοίο, Ι.Χ. Τρακτέρ ).

2. Tα σήματα του κ.ο.κ. (1,2,3) το παιδί καλείται: α) Να ενώσει τον ήχο που ακούει με την αντίστοιχη πινακίδα. β) Καλείται να ενώσει τον ήχο που ακούει( του κειμένου) με την αντίστοιχη πινακίδα http://7nip-florin.flo.sch.gr/