Επιμέλεια: Κατσιμαγκλής Ηλίας Αβραμίδου Φωτεινή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΣ 01: Αυτόματος Έλεγχος © 2006 Nicolas Tsapatsoulis Σχεδίαση Σ.Α.Ε: Σύγχρονες Μέθοδοι Σχεδίασης Σ.Α.Ε ΚΕΣ 01 – Αυτόματος Έλεγχος.
Advertisements

Από το πρόβλημα των νομισμάτων, στην εξίσωση του Pell
Tonelli-Shanks Algorithm
Αριθμητική Ανάλυση ΙΙ Ακαδημαϊκό Έτος η Εβδομάδα
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Πιθανότητες & Τυχαία Σήματα Συσχέτιση
Robustness in Geometric Computations Christoph M. Hoffmann.
Παράσταση αριθμών «κινητής υποδιαστολής» floating point
Μια Μπεϋζιανή Μέθοδος για την Επαγωγή Πιθανοτικών Δικτύων από Δεδομένα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧ/ΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ B. Μεγαλοοικονόμου, Χ. Μακρής.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΗΜΑΤΩΝ.
Διάλεξη 5η: Σύνταξη της μήτρας του γραμμικού προγραμματισμού κατά την εφαρμογή του στη γεωργική παραγωγή Η μήτρα είναι ένας πίνακας που παρουσιάζει τους.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ ΙΙ Μάθημα 7
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΔΙΨΗΦΙΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ Νικολάου Άγγελος τάξη: B Υπεύθυνος Καθηγητής: Μουρατίδης Χρήστος.
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Παχατουρίδη Σάββα(676) Επιβλέπων: Σ
Γιάννης Σταματίου Μερικά προβλήματα μέτρησης
X ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΕΙΔΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ t x x ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΧΑΟΣ t t.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Η. Τζιαβός - Γ. Βέργος Σήματα και φασματικές μέθοδοι στη γεωπληροφορική 2013/2014ΑΠΘ/ΤΑΤΜ Τομέας Γεωδαισίας και Τοπογραφίας 3 ο Εξάμηνο Σήματα και Φασματικές.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
Αλγοριθμική Μία εισαγωγή στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
Εξισώσεις – Ανισώσεις Θεωρία
Δίνεται συρμάτινο πλέγμα μήκους 10 μέτρων. Να περιφράξετε με αυτό ένα οικόπεδο, (με το μεγαλύτερο εμβαδόν), σχήματος ορθογωνίου! Ορίζουμε ως: X: Μήκος.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο
Βραχιστόχρονο να βρεθεί ο «δρόμος» από το Α (0,0) στο Β(xf,yf), σε ομογενές βαρυτικό πεδίο, ώστε ο χρόνος t AB να είναι ο ελάχιστος δυνατός Α Β δ εάν δ->0.
ΒΕΣ 06: Προσαρμοστικά Συστήματα στις Τηλεπικοινωνίες © 2007 Nicolas Tsapatsoulis Προσαρμοστικοί Αλγόριθμοι Υλοποίησης Βέλτιστων Ψηφιακών Φίλτρων: Ο αναδρομικός.
Εξισώσεις-Ανισώσεις Σχολικό έτος G4XP
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ Καθηγητής : CV Τμήμα : Γ ‘ 5
Δομή στρώματος με κεκλιμένη την κάτω επιφάνεια Δ Α D θ α β d A’ Δ’ z Εξίσωση καμπύλης χρόνων διαδρομής 1 Κλίση Α D.
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
Επίλυση Διακριτών Γραμμικών Συστημάτων Νικόλαος Καραμπετάκης Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών, Α.Π.Θ.
Ένα δείγμα προβλημάτων στα Αριθμητικά του Διόφαντου
Διάλεξη 14: Εισαγωγή στη ροή ρευστών
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
Δεδομένα Συχνότητα-Μέτρα Θέσης Μέτρα Διασποράς. Δεδομένα ΠοσοτικάΣυνεχή Διακριτά Ποιοτικά Δεδομένα ΠρωτογενήΔευτερογενή.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ για επεξεργασία δεδομένων έρευνας Εμμανουήλ Κακάρογλου Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.
. 8η Διάλεξη Παρεμβολή Hermite
Μέτρα μεταβλητότητας ή διασποράς
Συναρτήσεις Add Your Image Here
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Διαφορικές εξισώσεις τάξης ανώτερης της πρώτης
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3.10 Σωτήρης Δημητρίου 6417.
Κάθε ένα από τα αντικείμενα λέγεται στοιχείο του πίνακα.
1) Το πενταπλάσιο του εμβαδού ενός τετραγώνου είναι 25.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
Ευρετικές Στρατηγικές χρήσιμες για την επίλυση προβλήματος
Ποια είναι η προπαίδεια;
Μαθητής: G3SN Τμήμα: Γ3 Καθηγητής: CV
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 14ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια: Κατσιμαγκλής Ηλίας Αβραμίδου Φωτεινή ΜΟΡΦΕΣ ΤΡΙΩΝΥΜΟΥ Επιμέλεια: Κατσιμαγκλής Ηλίας Αβραμίδου Φωτεινή

Βγάζουμε το α κοινό παράγοντα από κάθε όρο : Για να δημιουργήσουμε τέλειο τετράγωνο προσθέτουμε και αφαιρούμε τον όρο :

Υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις για την Διακρίνουσα (Δ) Όμως: Άρα: Συγκεντρωτικός Πίνακας : Υπάρχουν οι εξής περιπτώσεις για την Διακρίνουσα (Δ) Δ>0 Δ=0 Δ<0

Δ>0 Τότε , άρα (ταυτότητα διαφοράς τετραγώνων ) x1 x2

Δ>0 Άρα συμπερασματικά στην παραπάνω περίπτωση :

Η εξίσωση έχει μία ρίζα διπλή, την Δ=0 Τότε : 0 Η εξίσωση έχει μία ρίζα διπλή, την

Δ=0 Άρα συμπερασματικά στην παραπάνω περίπτωση :

Δ<0 Τότε: Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την ταυτότητα τη διαφοράς τετραγώνων.

Δ<0 Άρα συμπερασματικά στην παραπάνω περίπτωση :

Συγκεντρωτικός Πίνακας Δ>0 Δ=0 Δ<0

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Δ>Ο: Εφαρμογή 1η : Να παραγοντοποιηθεί αν μπορεί η παράσταση : Λύση: Υπολογισμός Διακρίνουσας (Δ) ………….. ……… Δ=1>0 (Άρα παραγοντοποιείται) Εύρεση ριζών της αντίστοιχης εξίσωσης : ……… Άρα

Δ=0: Εφαρμογή 2η : Να παραγοντοποιηθεί αν μπορεί η παράσταση : Λύση: Υπολογισμός Διακρίνουσας (Δ) ………….. ……. Δ = 0 (Άρα παραγοντοποιείται) Εύρεση ρίζας της αντίστοιχης εξίσωσης: ……. Άρα:

Δ<0: Εφαρμογή 2η : Να παραγοντοποιηθεί αν μπορεί η παράσταση : Λύση: Υπολογισμός Διακρίνουσας (Δ) ………….. Δ=-8 <0 Άρα η παράσταση: δεν παραγοντοποιείται

Τέλος Παρουσίασης Η Παρουσίαση είναι αναρτημένη στις ιστοσελίδες : http://eliaskatsimaglis.blogspot.com http://fotavramidou.blogspot.com Ευχαριστούμε για την προσοχή σας !!!!!!!!!!!!