Colliders. Το collider component είναι αυτό που κάνει ένα αντικείμενο να αντιδρά με βάση τους νόμους της φυσικής όταν συγκρούεται με ένα άλλο αντικείμενο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
Advertisements

Παράγοντες που επιδρούν στην ταχύτητα μιας αντίδρασης
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ.
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΑ ΕΛΕΓΧΟΥ»
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ.
Γιάννης Σειραδάκης Τμήμα Φυσικής, ΑΠΘ
Η Γεωμετρία της Γενικής θεωρίας
Θεωρία της σχετικότητας. Η Γενική θεωρία της Σχετικότητας είναι η θεωρία βαρύτητας π ου π ροτάθηκε α π ο τον Άλμ π ερτ Αϊνστάιν, και η ο π οία π εριγράφει.
Rigidbody Δίνει στο αντικείμενο την ιδιότητα της μάζας, της βαρύτητας και της ταχύτητας Μπορούμε να επέμβουμε στη δύναμη της βαρύτητας στη σκηνή μας (διεύθυνση.
H έννοια της δύναμης (1.2.1)-Σύνθεση δυνάμεων (1.2.2) (1.3.1),(1.3.2)
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
5.3 XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
3.7 ΔΥΝΑΜΗ & ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
ΦΥΣΙΚΗ Ζαχαριάδου Κατερίνα Γραφείο Β250
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 4 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 4 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Απλές Αλυσίδες Πολυμερών
Xημεία Γ΄ Γυμνασίου: Εισαγωγή στα Οξέα.
Στροφορμή.
7.2 ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΕ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: ΕΙΔΩΛΑ
Test διάθλαση, φακοί.
Παράγοντες που επιδρούν στην ταχύτητα μίας αντίδρασης
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Χημική κινητική είναι ο κλάδος της χημείας που μελετά την ταχύτητα των αντιδράσεων, τους παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα και τους μηχανισμούς της.
Ασκήσεις φακών. FF Μικρή λάμπα η ακτίνα από τη λάμπα δεν περνά από την κυρία εστία, όμως περνά η προέκταση της Είδωλο λάμπας (φανταστικό)
ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Γνωριμία με το λογισμικό
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Μήκος (L) και επιφάνειες (S)
Xρήση ηλεκτρικού χρονομετρητή
Unity Εργαστήριο 02 Δημιουργία αντικειμένων κατά το gameplay.
Η ευκλειδeια και οι μη ευκλειδειεσ γεωμετριεσ
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τεστ 7 /11/2011. Για να βρω τις τελικές ταχύτητες θα πρέπει να βρω τις τελικές κινητικές ενέργειες από το θεώρημα: Μεταβολή της κινητικής ενέργειας.
Διάλεξη 5 Η Γεωμετρία του Σύμπαντος
Διάλεξη 14: Εισαγωγή στη ροή ρευστών
Βασικές γεωμετρικές έννοιες
Παραστατική Γεωμετρία Descriptive Geometry
Μάθημα 9 Λίγο απ’ όλα! HTML 5 Advanced PHP XML. HTML 5 Πρόκειται για μια νέα έκδοση της HTML που συμπληρώνει τις δυνατότητες της γλώσσας με κάποια Tags.
Σύνοψη Διάλεξης 2 Η Διαστολή του Σύμπαντος υπακούει στο νόμο του Hubble Το Σύμπαν περιλαμβάνει ποικιλία γνωστών σωματίων. Η πυκνότητα ενέργειας Ακτινοβολία.
Σήματα και Συστήματα ΙΙ Διάλεξη: Εβδομάδα Καθηγητής Πέτρος Γρουμπός Επιμέλεια παρουσίασης: Βασιλική Μπουγά 1.
Θανάσης Αλμπάνης & Γιάννης Ρίζος. Ερευνητική εργασία με θέμα τον πλανήτη Δία O Δίας είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του Ηλιακού Συστήματος. Είναι ο πέμπτος.
Ήχος και ομιλία Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής Π. Παπαγιάννης
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας: Κατασκευή διδακτικού πακέτου προσομοίωσης των μηχανικών ταλαντώσεων.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών “ Ενισχύσεις και Επισκευές Κατασκευών από Ω.Σ. ” Αναγνώριση – Καταγραφή υφιστάμενη δομικού συστήματος.
Τί τους θέλουμε τους επιταχυντές;
Περιεχόμενα M – Files Δημιουργία, Αποθήκευση, Εκτέλεση. Function Files.
Προσομοιώσεις Monte-Carlo: εφαρμογές στη Φυσική
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Ανάπτυξη προγράμματος προσομοίωσης συγκρούσεων σε
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
#2_γεωμετρία επιμέλεια_Σύμος Χαραλάμπους
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Function Probe (FP)
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗ – ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εργασία 2ης Ενότητας-Σαμαρτζής Πέτρος Δ201611
Προασκήσεις για στροφές και εκκινήσεις
Χημική αντίδραση Δ
Η έννοια του συστήματος σωμάτων
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
Δύναμη και αλληλεπίδραση
Από όλα τα βήματα του μοντέλου του συρρικνούμενου κόκκου, δηλαδή:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Colliders

Το collider component είναι αυτό που κάνει ένα αντικείμενο να αντιδρά με βάση τους νόμους της φυσικής όταν συγκρούεται με ένα άλλο αντικείμενο αρκεί να: 1) φέρει collider component και το δεύτερο αντικείμενο. 2) ένα εκ των δύο αντικειμένων να έχει rigidbody component Δίνει στο αντικείμενο την ιδιότητα της μάζας, της βαρύτητας και της ταχύτητας Component -> Physics -> Choose your Collider

Φυσική στη Unity - Δοκιμές A) Κανένα component στα αντικείμενα -> η σφαίρα αιωρείται (δεν έχει rigidbody άρα δεν έχει βαρύτητα) B) Βάζω rigidbody component στη σφαίρα -> η σφαίρα πέφτει και περνά μέσα από τον κύβο (δεν έχουν collider component άρα δεν αντιδρούν στη σύγκρουση όπως στον πραγματικό κόσμο) C) Βάζω collider component σε ένα εκ των δύο αντικειμένων -> η σφαίρα περνά μέσα από τον κύβο (πρέπει και τα δύο αντικείμενα να έχουν collider component) D) Βάζω collider component και στα δύο αντικείμενα -> «φυσιολογική» αντίδραση

Επιλογές Colliders 1) Primitive colliders (όπως είδαμε): κύβος, σφαίρα, κάψουλα Component -> Physics -> Sphere Collider

Επιλογές Colliders 2) Σύνθεση περισσοτέρων primitive colliders για ένα αντικείμενο που αποτελείται από περισσότερα υπο- αντικείμενα

Επιλογές Colliders 3) Mesh collider σε αντικείμενο που δεν αποτελείται από υπο- αντικείμενα  Πολύ ακριβές (ακολουθεί την ακριβή γεωμετρία του αντικειμένου)  Υπερβολική λεπτομέρεια-επηρεάζει την απόδοση

Επιλογές Colliders 4) Σε ένα πολύπλοκο αντικείμενο δημιουργούμε ένα απλοποιημένο σετ γεωμετρίας και βάζουμε σε αυτό ένα mesh  Μεγάλη λεπτομέρεια χωρίς προβλήματα στην απόδοση  Πολύπλοκη διαδικασία για τους σκοπούς αυτού του εργαστηρίου

Script collision-example.js #pragma strict function Start () { } function Update () { } function OnCollisionEnter (sigrousi: Collision) { Debug.Log("Collision started"); } function OnCollisionStay (sigrousi: Collision) { Debug.Log("Collision still happening..."); } function OnCollisionExit (sigrousi: Collision) { Debug.Log("Collision finished"); } Sphere: sphere collider+rigidbody+script Box: box collider

Script collision-example.js Console Output: