Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ 2.1.3 δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Ανοικτό Λογισμικό και Δια Βίου Μάθηση: παροχή υπηρεσιών Δια Βίου Μάθησης από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Εφαρμογές Ανοιχτού Κώδικα στη Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Φίλιππος ΚολοβόςΜάριος Μαυρίδης.
OpenOffice Απο τον: Ανδρέα Μπουράκη Msc in Distributed Systems Engineering
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Πολιτικές Προώθησης Ευρυζωνικότητας “ Θ.Καρούνος,
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
Εθελοντική επιμόρφωση εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Β. Νταλούκας, Κ. Κωνσταντούλας
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
ΘΥΡΑ: ανάπτυξη θεματικής πύλης πληροφόρησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τη χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΔΕΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Χρήση Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης στην Γ' βάθμια και Δια Βίου Εκπαίδευση Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Χρήση των Τ.Π.Ε στη διοίκηση της Εκπαίδευσης οι Τ.Π.Ε ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο δηλ διδασκαλία των βασικών δεξιοτήτων χειρισμού Η.Υ. οι Τ.Π.Ε ως.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Ελεύθερο Λογισμικό και GNU Linux / Εφαρμογές. ΕΛ/ΛΑΚ ΛΑΚ = ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ Οργανισμός: Open Source Initiative Ιδρυτής : Eric Raymond ΕΛ = ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Ενότητα # 1: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Εργαστήριο 9 : Scratch (Μέρος 9_Β) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Msc in Distributed Systems Engineering
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση στη χρήση Η/Υ με ανοικτό λογισμικό από τη Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Ομάδα Τηλεκπαίδευσης Άννα Κρασσά, Βασιλική Μολέ, Χρυσούλα Παπάζογλου 16ο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αθήνα, 1-3 Οκτωβρίου 2007

Τηλεμάθεια Moodle Αντικείμενο Μαθημάτων Πιλοτικό Σεμινάριο

Τηλεμάθεια Το περιβάλλον ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης «Τηλεμάθεια» έχει υλοποιηθεί με χρήση του ελεύθερου λογισμικού ανοιχτού κώδικα Moodle. Υποστηρίζει:  τα μαθήματα ξένων γλωσσών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠαΜακ),  τα προγράμματα εξειδίκευσης που διεξάγει η εταιρία αξιοποίησης και διαχείρισης της περιουσίας του ΠαΜακ,  τα μαθήματα του Πειραματικού Ενιαίου Λυκείου του ΠαΜακ (COMENIUS),  τα συνέδρια και σεμινάρια που διεξάγονται στο ΠαΜακ.

MOODLE Το Moodle είναι ένα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (LMS) -χρησιμοποιεί τη γλώσσα προγραμματισμού PHP και υποστηρίζει πολλούς τύπους βάσης δεδομένων, όπως MySQL, PostgreSQL, SQL server κ.α.  πρόκειται για μια web εφαρμογή που λειτουργεί με έναν εξυπηρετητή ιστού (web server), ενώ η πρόσβαση των χρηστών γίνεται μέσω προγραμμάτων περιήγησης στον ιστό (web browsers),  η εγκατάσταση της εφαρμογής είναι δυνατή σε οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows, Linux, Unix),  διατίθεται δωρεάν από τον αντίστοιχο ιστοτόπο υπό την άδεια χρήσης GNU/GPL (General Public License). Moodle

Γιατί Moodle; Το Moodle επιλέχθηκε έναντι άλλων αντίστοιχων λογισμικών (εμπορικών ή ανοικτού κώδικα) με βάση τους ακόλουθους παράγοντες:  διατίθεται ελεύθερα μαζί με τον πηγαίο του κώδικα, χωρίς κόστος απόκτησης και χρήσης,  δεν υστερεί σε δυνατότητες και εργαλεία σε σχέση με εμπορικά πακέτα,  υποστηρίζεται από μια πολυπληθή διεθνή κοινότητα χρηστών,  διαθέτει μια μεγάλη βάση δεδομένων πρόσθετων λειτουργικών μονάδων (modules),  διατίθεται σε περισσότερες από 70 γλώσσες μεταξύ των οποίων και η Ελληνική.

Έργο - Υλικό: Στα πλαίσια του έργου “ΠΛΟΗΓΙΣ: Από την Πληροφορία στη Γνώση” υλοποιείται το πακέτο εργασίας για την ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης.  αντικείμενο: Χειρισμός Ηλεκτρονικού Υπολογιστή με τη Χρήση Ελεύθερου Λογισμικού/ Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (Free/ Libre Open Source Software) για χρήστες Windows και Linux,  προέλευση περιεχομένου: ICDL Foundation Africa,το γνωστό και ως Open ICDL,  άδεια χρήσης: το περιεχόμενο είναι υπό την άδεια Creative Commons,  επεξεργασία περιεχομένου: μετάφραση, προσθήκες, βελτιώσεις και ενημέρωση. Αντικείμενο Μαθημάτων

Πρώτες Ενέργειες:  δημιουργία ηλεκτρονικού μαθήματος για την ενότητα Πληροφορία και Επικοινωνία (Mozilla Firefox και Thunderbird),  ανακοίνωση έναρξης σεμιναρίου (ιστοσελίδες: ΠαΜακ, ΠΣΔ, OpenSoft) –δηλώσεις συμμετοχής και επιλογή συμμετεχόντων,  δημιουργία οδηγού πλοήγησης στο μάθημα και στην πλατφόρμα. Πιλοτικό Σεμινάριο – άνοιξη 2007 Πρώτες ενέργειες

Σχεδιασμός Μαθήματος  επιλογή θεματικής μορφής και για τα δύο μαθήματα,  χρήση αλληλεπιδραστικών εργαλείων (forum, συνεργατικές εργασίες) με σκοπό τη δημιουργία αίσθησης «ηλεκτρονικής τάξης». Συγκεκριμένα, κατά την παρακολούθηση, οι μαθητές θα έπρεπε:  να μελετήσουν μόνοι τους το υλικό του μαθήματος,  να κάνουν ατομικές εργασίες, αλληλεπιδρώντας με το περιβάλλον ή/και τον καθηγητή,  να κάνουν συνεργατικές εργασίες, αλληλεπιδρώντας μεταξύ τους. Πιλοτικό Σεμινάριο – άνοιξη 2007 Σχεδιασμός μαθημάτων

Ο επιμέρους σχεδιασμός του μαθήματος ήταν διαφορετικός για τα δύο λειτουργικά συστήματα:  Windows -> Λιτή προσέγγιση,  Linux -> Ποικιλία στην παρουσίαση του υλικού. Για την επικοινωνία των μαθητών μεταξύ τους, αλλά και μεταξύ του καθηγητή χρησιμοποιήθηκαν:  η υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( ),  οι ομάδες συζητήσεων (forum) Η αξιολόγηση των σπουδαστών περιελάμβανε τρία στάδια:  ατομική εργασία πάνω στον Περιηγητή Mozilla Firefox,  συνεργατική εργασία πάνω στον Mozilla Thunderbird,  ένα γενικό κουίζ, πάνω στην ύλη ολόκληρου του μαθήματος.

Παρουσίαση των 2 μαθημάτων στην ΤΗΛΕΜΑΘΕΙΑ Χειρισμός Η/Υ με λογισμικό ανοιχτού κώδικα για χρήστες Ubuntu Linux Χειρισμός Η/Υ με λογισμικό ανοιχτού κώδικα για χρήστες MS Windows

Η συμμετοχή του καθηγητή Το γενικό έλεγχο και την εποπτεία του μαθήματος ανέλαβαν δύο μέλη ΔΕΠ του ΠαΜακ. Στις αρμοδιότητές τους συμπεριλαμβάνονταν:  η διόρθωση των εργασιών (βαθμοί και σχόλια),  ο έλεγχος των θεμάτων που θέτονταν στις ομάδες συζητήσεων,  οι απαντήσεις στις ερωτήσεις των μαθητών -με ανώτατο χρονικό όριο, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω των ομάδων συζητήσεων, τις 24 ώρες. Πιλοτικό Σεμινάριο – άνοιξη 2007 Ο ρόλος του καθηγητή

Συμπεράσματα Στο τέλος του μαθήματος, οι μαθητές συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο που περιελάμβανε ερωτήσεις για:  το περιεχόμενο,  τη δομή,  το είδος των ερωτήσεων και των δραστηριοτήτων,  το χρόνο που απαιτήθηκε για την παρακολούθηση των θεματικών ενοτήτων,  την εκπόνηση των εργασιών,  την παρουσία του καθηγητή,  τη χρήση του περιβάλλοντος εργασίας. Πιλοτικό Σεμινάριο – άνοιξη 2007 Αξιολόγηση Σεμιναρίου

Σύμφωνα με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων στο ερωτηματολόγιο, μπορούμε να αναφέρουμε ενδεικτικά τα παρακάτω σημεία που χρήζουν προσοχής σε μελλοντικά παρόμοια εγχειρήματα:  η σημασία της ηλεκτρονικής τάξης,  και οι δύο προσεγγίσεις (δομές) ήταν αποδεκτές από τους μαθητές -> σημασία του τρόπου διαχείρισης του μαθήματος,  συνεργατικές εργασίες -> θα πρέπει οι μαθητές να συμβαδίζουν ως ένα βαθμό στη μελέτη τους: ο καθηγητής πρέπει να αποκτήσει καθοδηγητικό ρόλο. Πιλοτικό Σεμινάριο – άνοιξη 2007 Συμπεράσματα

Μελλοντικές κινήσεις Η ομάδα Τηλεκπαίδευσης συνεχίζει τις εργασίες της στα πλαίσια του προγράμματος, με την προετοιμασία και άλλων ενοτήτων:  μετάφραση και προσαρμογή των ενοτήτων:  Χρήση Η/Υ και Διαχείρηση Αρχείων (Ubuntu Linux),  Επεξεργασία Κειμένου (OpenOffice.org Writer),  Λογιστικά φύλλα (OpenOffice.org Calc),  Παρουσιάσεις (OpenOffice.org Impress),  δημιουργία αντίστοιχων ηλεκτρονικών μαθημάτων και διεξαγωγή σεμιναρίων για τη διάθεσή τους,  η ενότητα Πληροφορία και Επικοινωνία (Mozilla Firefox & Thunderbird) θα είναι διαθέσιμη και στο νέο κύκλο σεμιναρίων. Μελλοντικές Κινήσεις

Ευχαριστούμε! Ομάδα Τηλεκπαίδευσης Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Άννα Κρασσά Βασιλική Μολέ Χρυσούλα Παπάζογλου