ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάλυση τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Πώς μπορείς να μάθεις να χρησιμοποιείς τις πιθανότητες.
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΟΡΓΑΝΟΛΗΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Δημιουργία παρουσίασης:
Η άσκηση του μυαλού είναι εξίσου σημαντική, όσο και η άσκηση των μυών. Καθώς μεγαλώνουμε, είναι σημαντικό να παραμένουμε πνευματικά σε εγρήγορση. Το ρητό:
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Το παιχνίδι των πράξεων
Αριθμοί. Γενικές Παρατηρήσεις – Συνθήκες Τα ερωτηματολόγια δόθηκαν σε ένα δείγμα 54 πρωτοετών φοιτητών του Τμήματος Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Εργασία Η υλοποίηση του αλγορίθμου συγχώνευσης θα πρέπει να χρησιμοποιεί την ιδέα των ροών (streams). Θα πρέπει να υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
Δημιουργία παρουσίασης:
Γιάννης Σταματίου Μερικά προβλήματα μέτρησης
Η Ομορφιά των Μαθηματικών
«Δύσκολη» η προπαίδεια; Όχι πια!
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
Η έννοια ΙΣΧΥΣ.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΥΘΟΣ ΑΙΣΩΠΟΥ
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
ΗΥ120 ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Συναρτησεις Boole.
ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΤΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ.
Οδηγίες για την συμπλήρωση των test. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Με το όνομα Begin Assessment Χρόνος εξέτασης.
ΣΥΝΟΛΑ.
Όταν σου ζητάνε να δώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία τί κάνεις;
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
1 4 Ερωτήσεις σε ένα Τετράγωνο B A Δ Γ Κοίταξε προσεκτικά το σχήμα. Θα σου κάνω 4 ερωτήσεις. Είσαι έτοιμος;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Διάλεξη 8 Κοσμολογικές Παράμετροι
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ II Καθ. Πέτρος Π. Γρουμπός Διάλεξη 8η Στοχαστικά Σήματα - 1.
φύλλο εργασίας 3 μετρήσεις μαζών τα διαγράμματα
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Χαρακτηριστικά μεγέθη εναλλασσόμενου ρεύματος και εναλλασσόμενης τάσης
Τι μελετάει η Θερμοδυναμική;
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΤΑΝΓΚΡΑΜ «Η Γεωμετρία έλκει την ψυχή προς την αλήθεια και αναπτύσσει το φιλοσοφικό εκείνο πνεύμα, που εξυψώνει το βλέμμα μας προς τα ανώτερα πράγματα».
Επαναληπτικές ερωτήσεις Φυσικής
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Πρόκληση για το Μυαλό! Η άσκηση του μυαλού είναι εξίσου σημαντική, όσο και η άσκηση των μυών. Καθώς μεγαλώνουμε, είναι σημαντικό να παραμένουμε πνευματικά.
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2 2 2 = 6 + + Θα σας δώσω 3 αριθμούς και ένα αποτέλεσμα. Εσείς πρέπει να συμπληρώσετε τα κατάλληλα μαθηματικά σύμβολα ώστε η ισότητα να είναι σωστή. Σας δίνω ένα παράδειγμα αλλά τα υπόλοιπα πρέπει να τα κάνετε μόνοι σας 2 2 2 = 6 + + Εύκολο δεν είναι ; Για προσπαθήστε …

1 1 1 = 6 2 2 2 = 6 3 3 3 = 6 4 4 4 = 6 5 5 5 = 6 6 6 6 = 6 7 7 7 = 6 8 8 8 = 6 9 9 9 = 6

2 2 2 = 6 + + - 6 6 6 = 6 + Το 2ο είναι το παράδειγμα που σας έδωσα : 2 2 2 = 6 + + Το 6ο είναι πολύ εύκολο : - 6 6 6 = 6 +

(Δεν βγαίνει είπατε; Μην ξεχνάτε. Η διαίρεση προηγείται της αφαίρεσης) Φαντάζομαι ότι βρήκατε το 3ο : - 3 3 3 = 6 · Ίσως να βρήκατε και το 5ο : : 5 5 5 = 6 + Με λίγη τύχη θα βρήκατε και το 7ο : - : 7 7 7 = 6 (Δεν βγαίνει είπατε; Μην ξεχνάτε. Η διαίρεση προηγείται της αφαίρεσης)

4 4 4 = 6 + + - 9 9 9 = 6 · Και τώρα αρχίζουν πραγματικά τα δύσκολα Το 4ο βγαίνει έτσι : 4 4 4 = 6 + + Και με παρόμοιο τρόπο βγαίνει το 9ο : - 9 9 9 = 6 ·

( ) 1 1 1 = 6 + + ! Το 1ο φαίνεται αδύνατο αλλά όμως : 1 1 1 = 6 + + ! Το σύμβολο ! στα μαθηματικά ονομάζεται παραγοντικό και συμβολίζει το γινόμενο όλων των φυσικών αριθμών μέχρι τον δοσμένο. π.χ. 4! = 1·2·3·4 = 24

Παραμένει ανοικτό το 8ο : 8 8 8 = 6 Κάντε και εσείς κάτι !!!

8 8 8 = 6 - + Πώς ; Σας έσπασα τα νεύρα και δεν βρίσκετε τίποτα ; Καλά ; Ας το μαρτυρήσω : 8 8 8 = 6 - +

Ελπίζω να το διασκεδάσατε ! Αλλά δείτε και αυτά : 0 0 0 = 6 ( !+ !+ !)! (στα μαθηματικά έχουμε ορίσει ότι 0!=1)

Και τέλος … (log +log +log )! 10 10 10 = 6