Άνθρωπος και ζώα στο Βυζάντιο: μία αμφίδρομη σχέση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ναοί & Μοναστήρια της περιοχής Βατίκων
Advertisements

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΠΑΡΤΑΛΗΣ ΤΙΤΟΣ ΜΙΝΙΣΣΑΛΙ
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
Οι Εσκιμώοι Βασίλης Δεμίρης ΣΤ’1.
Εισαγωγή στην ιστορία της Αρχιτεκτονικής
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
H εκκλησία της Παναγίας Κανακαριάς
Βυζαντινή Ζωγραφική H βυζαντινή ζωγραφική περιλαμβάνει τις ακόλουθες κατηγορίες: Τοιχογραφίες, Εικόνες, Ψηφιδωτά, Χειρόγραφα. τοιχογραφίες ψηφιδωτά χειρόγραφα.
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Βυζαντινό μουσείο, Αθήνα
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Η Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης
ΜΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΛΟΥΚΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Διαμαντίδου Χρυσή Β ’ Γυμνασίου Μάθημα Ιστορίας
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΡΥΘΜΟΣ ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ: 3
9ο. Ναοδομία Θεσσαλονίκης και Μακεδονίας
Ιστορικές ελληνικές επιγραφές
Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι.
Μαρία Αμπατζή Ε2 Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Ιστορία της Βυζαντινής Αρχιτεκτονικής (4ος – 15ος αι.)
Κώστας Μπάρτζης Ε2 1 Ο Πρόυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσ/νικης
Αρχαιολογικό Μουσείο Μυτιλήνης
7o The Hand of the Master II : μεσοβυζαντινά ελεφάντινα έργα
Πριήνη: κάτοψη νησίδας
ΕΠΙΔΑΠΕΔΙΑ ΨΗΦΙΔΩΤΑ Τα δάπεδα των κτιρίων, κοσμικών και εκκλησιαστικών, επιστρώνονταν με μαρμαροθετήματα, όπου χρωματιστές πέτρες και μάρμαρα συνταιριάζονταν.
Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα
ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Μέση βυζαντινή περίοδος ( )
© Χάρης Κωνσταντέλλιας
Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο
 Αρχιτεκτονική Προέλευση παλαιοχριστιανικών βασιλικών Ξυλόστεγη βασιλική Περίκεντρα κτήρια Τρουλαίες βασιλικές Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης Σταυροειδής.
1 Α’ Παλαιοχριστιανική Τέχνη (2 ος αι. – αρχές 7 ου αι.) Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία Ενότητα A: Παλαιοχριστιανική Τέχνη (2 ος αι. – αρχές 7 ου.
ΤΕΧΝΕΣ & ΨΗΦΙΔΩΤΑ.
Συγκέντρωση υλικού- επιμέλεια: Καλλιόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
Μυρσίνη Μαλιόγκα Ε H Ροτόντα είναι κτίσμα το οποίο προοριζόταν για μαυσωλείο του Γαλέριου. Λόγω της μη χρήσης του αργότερα μετατράπηκε σε χριστιανικό.
Από τους μαθητές της Στ΄1:
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ. Χρόνος Ανέγερσης Ο Ιερός Ναός της Αγίας Αικατερίνης κτίστηκε στα μέσα του 11ου αιώνα.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
ΟΜΑΔΑ: ΙΠΠΟΠΟΡΚΑΡΟΙ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΡΩΜΑΝΟΣ, ΠΙΠΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΣΑΦΟΣ ΦΡΙΞΟΣ, ΣΑΦΤΑ ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κος ΚΑΠΕΤΑΝΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.
 Τα σκυλιά λένε πως είναι η καλύτερη φίλοι του ανθρώπου και ζουν πολλά χρόνια και υπάρχουν διάφορα σκυλιά όπως τα Δαλματίας.
ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Αρχιτεκτονικά προπλάσματα και οι απεικονίσεις τους.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Το ΣΤ'1 παρουσιάζει Γιώργος και Ηλίας
Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η διάδοση του Χριστιανισμού στους Μοραβούς και τους Βουλγάρους
Υστεροβυζαντινή περίοδος ( )
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚEIΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ
Η διαμόρφωση της Χριστιανικής Εικονογραφίας
Η ΠΑΦΟΣ.
Το ελεφαντοστό Barberini του Μουσείου του Λούβρου
ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ
Ιουστινιανός και Θεοδώρα:
Αγιορείτικη αρχιτεκτονική: η βυζαντινή κληρονομιά και η συνέχειά της
το παπί το παπί το παπί το παπί το παπί το παπί το παπί το παπί
Η παρουσίαση διαμορφώθηκε από τον Πέτρο Σαμούχο.
Πούλου-Παπαδημητρίου, Ν
Παλαιοχριστιανικά και Πρωτοχριστιανικά Ψηφιδωτά
Τα ψηφιδωτά του Βυζαντίου
Αρχιτεκτονικη Οι αρχιτεκτονικοί ρυθμοί των εκκλησιών είναι η βασιλική με τρούλο (ναός της Αγίας Σοφίας), ο σταυροειδής ναός με τρούλο και ο οκταγωνικός.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άνθρωπος και ζώα στο Βυζάντιο: μία αμφίδρομη σχέση. Ο όνος, ο σκύλος και το γεράκι.

Όνος φορτωμένος (ψηφιδωτό Μ. Παλατίου)

Βαϊοφόρος (1400, Βυζαντινό Μουσείο Καστοριάς)

Υπέρθυρο οικίας, όνος και λύκος (α΄ μισό 12ου αι., Μουσείο Κορίνθου)

Ο Δαβίδ και το ποίμνιό του, «θηριομάχοι» σκύλοι (φ. 28α, Add Ο Δαβίδ και το ποίμνιό του, «θηριομάχοι» σκύλοι (φ. 28α, Add. MS 19352, Ψαλτήριο, 1066. Λονδίνο, British Library)

Τα ποίμνια του Ιώβ, ποιμενικοί σκύλοι (8α, κώδ. 3, τέλος 11ου αι Τα ποίμνια του Ιώβ, ποιμενικοί σκύλοι (8α, κώδ. 3, τέλος 11ου αι., Σινά, Μονή Αγ. Αικατερίνης)

Κυνηγετικοί σκύλοι (ψηφιδωτό Μ. Παλατίου)

Κυνήγι πτηνών με τη βοήθεια αρπακτικών πτηνών και πτηνών-«δολωμάτων», Deir el-΄Adas, λεπτομέρεια ψηφιδωτού εκκλησίας Αγ. Γεωργίου, 722 μ.Χ.

Κυνήγι με ειδικά εκπαιδευμένο γεράκι και κυνηγετικούς σκύλους (500 μ.Χ., ψηφιδωτό, από πρωτοβυζαντινή έπαυλη στο Άργος)

Το γεράκι συλλαμβάνει πάπια (500 μ. Χ Το γεράκι συλλαμβάνει πάπια (500 μ.Χ., ψηφιδωτό, από πρωτοβυζαντινή έπαυλη στο Άργος)