Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων Τι είναι; - Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (μαθητές, εκπαιδευτικοί,
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Σύστημα Γραμματειακής Υποστήριξης Επιμέλεια: Παπαϊωάννου Βίκυ, ΠΕ19 1 ο Γυμνάσιο Πολυγύρου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσία Συζητήσεων (Forums) Διαχειριστής EAITY Στόχος της υπηρεσίας είναι η δημιουργία.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Γενικό Μέρος ΠΑΚΕ-Ε.Μ.Π. Ενότητα 4η Π.Χαμοσφακίδη Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2008.
Google docs Google docs forms
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Οδηγίες για τα διαδικτυακά μαθήματα. Είσοδος στο μάθημα Ανοίγετε τον Internet Explorer στον ιστότοπο
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Πύλη Τηλεκπαίδευσης Τμήματος edu. dmst. aueb. gr Βασιλική Ταγκαλάκη (Ε
Google docs Google docs forms
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης

 Στο Κεφάλαιο 6 στην ενότητα σχετικά με τα προγράμματα σχεδίασης (CAD) μπήκε μια προαιρετική εργασία.  Σχεδίαση σε 2 και 3 διαστάσεις του σπιτιού που μένει ο μαθητής.  Χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα eclass, με τη νέα βελτιωμένη της μορφή.  Υπόσχεση μπόνους βαθμολογίας, σχετικά αφηρημένο για λόγους αξιολόγησής του.

 Γιατί είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, που με τη νέα του μορφή έχει δυνατότητες : 1) Παραλαβής - αποστολής εργασιών σε κάθε μαθητή ατομικά ή και σε ομάδα μαθητών. 2) Βαθμολόγησης. 3) Γραμμής μάθησης ( που χρησιμοποιήθηκε ). 4) Και πολλών άλλων.

 Γιατί είδα έναν ενθουσιασμό από τους μαθητές που με εξέπληξε ευχάριστα και ήθελα να το μοιραστώ με συναδέλφους.

 Εγγραφή μαθητών στην διεύθυνση  Επεξεργασία των στοιχείων ( κυρίως password)  Πληροφορίες στα εξ αποστάσεως μαθήματα : Θεματική Ενότητα : Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου Εκπαιδευτικό Αντικείμενο : 14 – Υπηρεσίες για τους μαθητές

 Ορίζει το μάθημα και το είδος πρόσβασης των μαθητών ( ελεύθερη, με εγγραφή κλπ )  Τους ζητά να συνδεθούν στο σύστημα με το username και password που τους έδωσε  Δηλώνει τους χρήστες του μαθήματος  Τους βάζει σε ομάδες, αν το κρίνει απαραίτητο  Και ξεκινά την επικοινωνία με τα εργαλεία που παρέχει το eclass

 Ανακοινώσεις  Πληροφορίες  Συνδέσεις διαδικτύου  Κουβέντα (chat)  Έγγραφα  Γραμμή μάθησης  Εργασίες  κ. α. π.

Ακολουθείστε τη Γραμμή μάθησης με το όνομα CAD

 Ένας μαθητής δεν μπόρεσε να στείλει τα αρχεία που ζήτησα.  Δεν υπάρχει ο ίδιος ενθουσιασμός σε όλες τις τάξεις, όπως για παράδειγμα η φετινή φουρνιά της Α ’ λυκείου.  Το εργαλείο για ερωτηματολόγια δεν είναι τόσο δυνατό και δεν υπάρχει ευκολία στην επεξεργασία των δεδομένων.  Δεν θα υπάρξει εκπαίδευση για την πλατφόρμα από το training.sch.gr ( Ενημέρωση Ιανουάριος 2014).

 Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Α΄ Λυκείου Εφαρμογές Πληροφορικής κεφ. 10. ( εκτός ύλης ).  Για αποφυγή copy-paste μπορούμε να απαιτήσουμε την on-line έκδοση του προγράμματος, που δεν επιτρέπει εισαγωγή αρχείου εκτός περιβάλλοντος.  Υπήρχε μεγάλη ευκολία στην επικοινωνία με τους μαθητές με τις ανακοινώσεις, το chat και την ανταλλαγή αρχείων.

 Η Συμμετοχή παρόλο που ήταν προαιρετική έφτασε το 80% (24 μαθητές στους 30 έστειλαν εργασία ).  Υπήρξε ενθουσιασμός και ερωτήσεις αν θα υπάρξει κι άλλη εργασία.  Δεν μίλησε κανείς για το μπόνους που τους υποσχέθηκα !