Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης
Στο Κεφάλαιο 6 στην ενότητα σχετικά με τα προγράμματα σχεδίασης (CAD) μπήκε μια προαιρετική εργασία. Σχεδίαση σε 2 και 3 διαστάσεις του σπιτιού που μένει ο μαθητής. Χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα eclass, με τη νέα βελτιωμένη της μορφή. Υπόσχεση μπόνους βαθμολογίας, σχετικά αφηρημένο για λόγους αξιολόγησής του.
Γιατί είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, που με τη νέα του μορφή έχει δυνατότητες : 1) Παραλαβής - αποστολής εργασιών σε κάθε μαθητή ατομικά ή και σε ομάδα μαθητών. 2) Βαθμολόγησης. 3) Γραμμής μάθησης ( που χρησιμοποιήθηκε ). 4) Και πολλών άλλων.
Γιατί είδα έναν ενθουσιασμό από τους μαθητές που με εξέπληξε ευχάριστα και ήθελα να το μοιραστώ με συναδέλφους.
Εγγραφή μαθητών στην διεύθυνση Επεξεργασία των στοιχείων ( κυρίως password) Πληροφορίες στα εξ αποστάσεως μαθήματα : Θεματική Ενότητα : Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου Εκπαιδευτικό Αντικείμενο : 14 – Υπηρεσίες για τους μαθητές
Ορίζει το μάθημα και το είδος πρόσβασης των μαθητών ( ελεύθερη, με εγγραφή κλπ ) Τους ζητά να συνδεθούν στο σύστημα με το username και password που τους έδωσε Δηλώνει τους χρήστες του μαθήματος Τους βάζει σε ομάδες, αν το κρίνει απαραίτητο Και ξεκινά την επικοινωνία με τα εργαλεία που παρέχει το eclass
Ανακοινώσεις Πληροφορίες Συνδέσεις διαδικτύου Κουβέντα (chat) Έγγραφα Γραμμή μάθησης Εργασίες κ. α. π.
Ακολουθείστε τη Γραμμή μάθησης με το όνομα CAD
Ένας μαθητής δεν μπόρεσε να στείλει τα αρχεία που ζήτησα. Δεν υπάρχει ο ίδιος ενθουσιασμός σε όλες τις τάξεις, όπως για παράδειγμα η φετινή φουρνιά της Α ’ λυκείου. Το εργαλείο για ερωτηματολόγια δεν είναι τόσο δυνατό και δεν υπάρχει ευκολία στην επεξεργασία των δεδομένων. Δεν θα υπάρξει εκπαίδευση για την πλατφόρμα από το training.sch.gr ( Ενημέρωση Ιανουάριος 2014).
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Α΄ Λυκείου Εφαρμογές Πληροφορικής κεφ. 10. ( εκτός ύλης ). Για αποφυγή copy-paste μπορούμε να απαιτήσουμε την on-line έκδοση του προγράμματος, που δεν επιτρέπει εισαγωγή αρχείου εκτός περιβάλλοντος. Υπήρχε μεγάλη ευκολία στην επικοινωνία με τους μαθητές με τις ανακοινώσεις, το chat και την ανταλλαγή αρχείων.
Η Συμμετοχή παρόλο που ήταν προαιρετική έφτασε το 80% (24 μαθητές στους 30 έστειλαν εργασία ). Υπήρξε ενθουσιασμός και ερωτήσεις αν θα υπάρξει κι άλλη εργασία. Δεν μίλησε κανείς για το μπόνους που τους υποσχέθηκα !